SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
We hebben nog een aparte ruimte voor een WC dus dat is niet zo erg. En daar zijn we mee bezig jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nice!Alleen die WC lijkt me kut, zo open en bloot in die ruimte
. En maak er een bar bij/van
.
*uch* Fernandes-house warmingparty
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
mooie keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Niet echt ervaring mee. Is dat slecht dan¿quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
Wow echt te niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
!
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer postenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pagga-waardige OP @ [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je gewoon een foto van je outfit post en verder niets laat zien maakt dat niet zoveel uit lijkt me? Als je rekening moest houden met geilende FOK!ers kan je hier niets meer posten
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar proces in de hersenpan bij chicks, dat wetende en toch die afweging maken om de posten. Chicks die ik ken zouden dat niet doen hoor.
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Ziet er vet uit Jumi! Hoeveel mag dat wel niet kosten?
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hèquote:
Ik zie een verzameling links graag tegemoet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat denk jij. Er is een shitload aan meidenfora waar outfit- en bikinipics gepost worden.
http://forum.ellegirl.nl/(...)re-you-wearing-todayquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet het wel zeker hoor, ken ze beter dan jij hè. Bovendien zitten ze nieteens op FOK! natuurlijk.
Ah, that makes sense.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Ik deel het met twee andere meisjes dus de kosten vallen zeer mee. Het is goedkoper dan een gemiddeld studentenkamertje![]()
Maar wat boeit hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pagga-waardige OP @ [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #79
Toch vraag ik me af, je weet dat kerels erop gaan geilen, sommigen zelfs cijfers geven en dan tóch posten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar wat boeit het. ALS erop gegeild wordt so be it, wat mensen in hun eigen tijd doen heb jij toch geen last van?!
Bovendien lijkt het me echt overdreven, als ze een compliment geven betekend toch niet gelijk dat ze het uitprinten en erop cummen?Daarvoor zijn wel betere dingen te vinden op internet.
Jij maakt er altijd zo'n big deal van maar lekker boeiend man
Blijkbaar een heleboel.quote:
Jouw tollie zwerft ook nog rond achter een Fernandesblikje toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar een heleboel.
Vraag me ook al een tijdje af hoeveel vrouwen op de hele wereld in hun blote tiet en/of kut op Internet staan.
Lekker rebelsquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ja ik moest gewoon ooit een keer happen. Hoezo ben je gelijk labiel als je dat doet. Gewoon dikke care. Als je wat van jezelf wil showen doe je dat gewoon, ongeacht of iemand dat moreel verwerpelijk vindt
of dat iemand erop geilt.
Echt, care.
In dit geval uit verveling, en waarom in het topic als het ook zo kan.quote:Maarja dwc, waarom complimenteer jij niet in het topic dan maar via whatsapp?![]()
Hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Heb nog nooit een whatsapp complimentje van dWc mogen ontvangen, kankerlijer.
Duurde even, maar ze heeft een comeback gevonden hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jouw tollie zwerft ook nog rond achter een Fernandesblikje toch?
Haha, die edit. Klootzakquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan me nog een post van dWc herinneren waar hij z'n abs koeliebuik showde.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef Phantomesse het volgende:
Ahja, de tijd waarin ik er vanuit ging dat dWc een koelie was.
'T was niets persoonlijks, voor ik je hoofd had gezien leek je gewoon op een koelie. Care.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die edit. Klootzak. Maar ook dat valt onder bovenstaande, can't get at me
.
[..]Dat heb ik werkelijk waar nog nóóit in het echt gehoord, dus:
[ afbeelding ]
Grap of geen grap, jouw lichaamsdelen zwerven ook over het net.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duurde even, maar ze heeft een comeback gevonden hoor.
Oh nee, toch niet. Dat was bedoelt als random grap, niet voor show off, noch als bevestiging zoeken of complimentvissen. Nice try though.
Eigenlijk zijn mijn paar posts in WDJV ook allemaal onderdeel van één grote grap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die edit. Klootzak. Maar ook dat valt onder bovenstaande, can't get at me
.
I know, maar ik heb dat irl niemand nog horen zeggen, vandaar de /care iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
'T was niets persoonlijks, voor ik je hoofd had gezien leek je gewoon op een koelie. Care.
Maar om even een ander onderwerp aan te snijden, first world problem. Ik maak een Ruccola salade met een shitload aan garnalen, subtiele pesto, tomaat komkommer ei bla en ik heb hier walnoten. Die erbij doen of toch maar naar de winkel voor pijnboompitten?
Nou nou, een buik en een 2 benen op een vage foto. Zo intiemquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Grap of geen grap, jouw lichaamsdelen zwerven ook over het net.
Maarja jij voelt je alweer gelijk aangevallen, je wilde toch weten waarom, ik geef je mijn mening erover
Maar waarom dan? Dat was m'n eigenlijke vraag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
Als je wat van jezelf wil showen doe je dat gewoon, ongeacht of iemand dat moreel verwerpelijk vindtof dat iemand erop geilt.
Van mij zwerft er iig geen .rar rondquote:
Heb daar heel Fernandes hard en nat mee gemaakt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
OHJA CB, die tepel van jou dan![]()
.
Omdat ze het willen, trots ergens op zijn, het leuk vinden. Moet kunnen imho.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Dat was m'n eigenlijke vraag.
[..]
Van mij zwerft er iig geen .rar rond. En jouw Tumblr-pics dan, denken dat ik die nooit heb gezien
.
Oh, jullie posten nu ook al als 1? How cute.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:42 schreef JackieBrown het volgende:
En op dat laatste, dat denkt niemand want je moet het altijd maar al te duidelijk maken dat je het wel gezien hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
lol die pics op m'n tumblr, big deal manDat je daar de moeite voor neemt
Whut? Hoe dan, dat is een levende Pocahontasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou ongenadig hard raken.
Omdat hij een keizer en koning is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:19 schreef jna het volgende:
Hoe heeft deze gast ooit een relatie met Mila Kunis kunnen hebben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |