bookofdimes, fo shoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Anti-climaxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh nieteens, czar4curves, maar thanks voor diequote:
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Goede houding heeft zij.
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Op deze manier afknellen? Wat? Hoe danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Principe 'back that ass up'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je d'ass iets omhoog, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
#Surinammaleproblemsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je chick d'ass iets omhoog doen, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose pussquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja obviously, dus wat doe jij dan om dit op te lossen? Probleemoplossend denken he #hbo.
I sab fa.quote:
Heb je me post uberhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose puss.
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je me post uberhaupt gelezen?
Haha die Hondurees/Honduriaan krijgt nu 2 keer geel in 1 minquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OS
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet."
En 1-1, Leandro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OS
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.
Echt hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef jna het volgende:
Die Braziliaan die nu scoort gooit er alle clichés in 1 keer uit. Hartje maken met z'n handen, op het logo slaan en kus op de ring
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik, snap niet wat jij bedoelt.
Ook echt een blanke en een donkere streepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik, snap niet wat jij bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |