De mosselpan, de mosselpan..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Mosselen met Thaise currypasta, kokos, limoen, knoflook, koriander en ui
Cadeau voor stiefpa zn bruiloft maken.quote:
Mosselen per definitie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
Mosselen met Thaise currypasta, kokos, limoen, knoflook, koriander en ui
Oja dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cadeau voor stiefpa zn bruiloft maken.
zou haar bil huwen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je haar ook nog gezien, CB?
Lees ik nou goed? Dus ¤13,55 / 36 = 0,38 cent per blikje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:58 schreef jna het volgende:
Deze aanbieding bij de makro moet ik natuurlijk even met jullie delen
[ afbeelding ]
Je snapt wie er dinsdag naar de makro gaat om bulk in te slaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees ik nou goed? Dus ¤13,55 / 36 = 0,38 cent per blikje?
[ afbeelding ]
Maar dat is toch ook wel de meest awesome map everquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist m'n meest epische potje MW3 aller tijden gespeeld.
[ afbeelding ]
DIKKE KANKERPWNAGE8100 punten op Drop Zone (in het Terminal-level
), 46 kills 5 deaths
.
Op de xbox kan ik dat ook ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zojuist m'n meest epische potje MW3 aller tijden gespeeld.
[ afbeelding ]
DIKKE KANKERPWNAGE8100 punten op Drop Zone (in het Terminal-level
), 46 kills 5 deaths
.
Ik ga denk ik met het busje van de vader van Youssef jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef jna het volgende:
[..]
Je snapt wie er dinsdag naar de makro gaat om bulk in te slaan
Echt geniaal dat ze die map ook voor MW3 beschikbaar hebben gemaakt iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook wel de meest awesome map ever
Helaas heb je die niet in je bezit en blijf je altijd de kneus met magere PS3-potjesquote:
Favelaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
Doet me denken aan m'n tactical nukes die ik altijd in favela haalde
Beste MW3 ever, ik snap nogsteeds niet waarom men (alhoewel, volgens mij nogsteeds dagelijks miljoenen spelersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Favelaik wil die mappen in mw3 zien, want mw3 speelt veel fijner.
Wie heeft jou een N-pass gegeven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
Forstermann uitgeschakeld door een nigger![]()
![]()
[ afbeelding ]
grgr
Haha jij bent een negerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft jou een N-pass gegeven?
Goons op je afgestuurd.
gr gr
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha jij bent een neger![]()
sukkeltje
SPOILER: voor CBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat hier? Ik kan geen posts lezen van mannen onder de 1m80.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die is ook geen neger lolz. Wat denk jij nou?
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
LOL even over die ass die eerder werd gepost, dat was een dikke soep.
[ afbeelding ]
bookofdimes, fo shoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Anti-climaxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou 'm ook posten, volgens mij kijken wij alle 3 dezelfde Tumblr.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh nieteens, czar4curves, maar thanks voor diequote:
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Goede houding heeft zij.
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Op deze manier afknellen? Wat? Hoe danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kleine pik heb jij. Chicks die zo erg buigen knellen m'n pik af (real talk).
Principe 'back that ass up'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je d'ass iets omhoog, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
#Surinammaleproblemsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Principe 'back that ass up'.
Bij regular doggystyle kan je chick d'ass iets omhoog doen, dit stimuleert de man meer omdat d'puss wat strakker wordt. Als de chick echter teveel omhoog gaat zit d'puss echter zo strak om m'n dick dat het niet meer chill is.
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose pussquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja obviously, dus wat doe jij dan om dit op te lossen? Probleemoplossend denken he #hbo.
I sab fa.quote:
Heb je me post uberhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je dit niet herkent is of je pik klein, of je fuckt loose puss.
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je me post uberhaupt gelezen?
Haha die Hondurees/Honduriaan krijgt nu 2 keer geel in 1 minquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OS
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snapte je al niet meer na "Wat betekent dit nou weer? Jij kent duidelijk je standjes niet."
En 1-1, Leandro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef jna het volgende:
Brazilië staat trouwens achter tegen Honduras bij het voetbal op de OS
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je gaat staan en hurkend verder gaat voel je geen 'te strak' gevoel meer.
Echt hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef jna het volgende:
Die Braziliaan die nu scoort gooit er alle clichés in 1 keer uit. Hartje maken met z'n handen, op het logo slaan en kus op de ring
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik, snap niet wat jij bedoelt.
Ook echt een blanke en een donkere streepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan en hurkend verder? Die 2 kan je niet tegelijk. Ik had het al over hurkend trouwens hè.
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik, snap niet wat jij bedoelt.
Was een reactie op Sinji z'n ninja-editquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ninja edit, I saw what you did there.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ook echt een blanke en een donkere streep
Buitenradarquote:
Gewoon cripwalk zetten, bazinquote:"You can take a girl out of the ghetto, but not the ghetto out of the girl"
Serenaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon cripwalk zetten, bazin
Wat de FAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon cripwalk zetten, bazin
Bwhehe, dat doe ik echt altijd als ik iemand hinderlijks na wil doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappigste shit van de maand.
This Is Wrong: Let's Get Retawded Dance
http://www.worldstarhipho(...)wshh53gZoZYm7L6xO275
Als je vanaf 0:24 niet lacht ben je gaar. Beat lijkt trouwens alsof 'ie van Timbaland is gewoon
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Jay-Z - "Venus Vs. Mars" (Produced By Timbaland)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef Jajong het volgende:
ROFL dat kan echt niet.
Die beat is van:
14.gif voor jou hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jay-Z - "Venus Vs. Mars" (Produced By Timbaland)
Ik ben een baasje.
Tryin' to lick yo ear?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:22 schreef Juminelle het volgende:
Ben ik overigens de enige die die move meteen mee probeerde te doen?
Die bewaar ik voor mijn avonturen in Ritzy's.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh23grBnwPR9945Oj2
Doe deze moves dan![]()
Geïndoctrineerd door Boratquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef Sinji het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh23grBnwPR9945Oj2
Doe deze moves dan![]()
aii, kan niet wachtenquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er dinsdag flexend te spotten in te kleine zwembroekjes.
15quote:
Hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
15
mijn doel is om terug te komen als usain bolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |