Kwaliteit van je beeldscherm of wat? 2 Goede chicks gekquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit brah. Liedje werd grijs gedraaid tijdens teener party's, ik was nog jong ja.
Hier eentje ter compensatie.
Ik heb een baard swa, dan ben je officieel oud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent nog steeds jong, wat praat jij
Ga met je sloerie, maar jouw filmpje is beter ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kwaliteit van je beeldscherm of wat? 2 Goede chicks gek.
In tegenstelling tot die sloerie van jou erbij hier een chick die ik zou cuffen, hoe ze danst![]()
.
Jij bent een Oostblokker, die hebben op hun 12e al volledige snorren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb een baard swa, dan ben je officieel oud.
[ afbeelding ]
Geintje toch, jij bent gewoon oud.
Ik word ook echt oud ofzo, enige wat ik kan denken als ik dit filmpje kijk is.. Daaaaaaaaaaaaamn girl waar zijn je ouders?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit brah. Liedje werd grijs gedraaid tijdens teener party's, ik was nog jong ja.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik word ook echt oud ofzo, enige wat ik kan denken als ik dit filmpje kijk is.. Daaaaaaaaaaaaamn girl waar zijn je ouders?
Die chickquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Dat is toch gewoon treurig man.quote:
Vanwaar nou weer die 'quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. Dat is toch gewoon treurig man.
Gelukkig heb jij class, zoals een Ambonese dame betaamt!
Wel minder als je dan ook nog geen billen hebt en niet op de maat kan dansen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle chicks die zo op YouTube staan zijn per definitie treurig en dat is logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het niet leuk om het te zien is.
Ik flirt met je, dan geef ik altijd knipogenquote:
Haha oke.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel minder als je dan ook nog geen billen hebt en niet op de maat kan dansen.
Goedmakertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |