quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:15 schreef .Sparkling. het volgende:
.. bekeken. Een zakje zo groot als een tennisbaan gevuld met vocht. Ik durfde ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ja, dat klopt. Gewoon stom toeval was het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dames, het was zo te lezen op de uitslaapkamer dat er een vrouw begon over een baby te hebben (neem aan na een spoedkeizersnede). Die uitslaapkamer is nou eenmaal één ruimte, daar doe je niks aan helaas.
Dat is wel lief zeg, dat ze zo meedenkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:59 schreef klumsy het volgende:
Twinkly
En inderdaad na mijn curretage lag er iemand naast me op de uitslaapkamer die aan het wachten was op een ruggeprik... De halve verpleging daar raakte in paniek toen ik wakker werdt, want ze wilde me er zsm weg hebben omdat ik al genoeg meegemaakt had ik die weken... Alleen kwam er maar niemand om me op te halen, dus zijn er uiteindelijk 2 verplegers geweest die mijn bed zelf naar "mijn" kamer terug gebracht hebben
Ja, daarom voelde ik me ook wat schuldig dat ze het misschien gehoord had, ik wilde haar geluk niet bederven....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef klumsy het volgende:
Ik denk dat als je aan de andere kant staat, en mee krijgt dat het bij je "buurvrouw" niet goed is gegaan, het je ook heel veel doet! Zeker als je stijf staat van de hormonen dat hakt dat soort nieuws is goed in... Hele grote kans dat ze daarom daarna een stuk rustiger was
Spark, ah nee! Ik hoop heeeel hard dat het vals alarm is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb een gevoel mij binnenkort weer opnieuw te kunnen melden hier.
Ik ben nu net 4 weken zwanger. Woensdag voor het eerst getest en de testen worden iedere dag lichter ipv donkerder. En ik heb er ontzettende buikpijn bij sinds net dus ik denk dat het niet goed zit.
Afwachten..
Nee, ik heb niet extreem veel gedronken. Woensdag bij de eerste test was het veel meer en de test is echt zichtbaar lichter dan die van eergisteren. Ik doe er morgen nog naar 1 met ochtendurine maar ik denk niet dat dat het verschil zal maken. Verdorie, ik ben er echt even flink door van slagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:54 schreef Fieder het volgende:
Nee! Misschien door de hitte dat je meer drinkt??
Ik had geloof ik na een week een echt donkere test. En vreselijke buikpijn heb ik ook gehad... Maar ik snap je angst wel.
Ik ga voor je duimen meidzo moeilijk dat je niks kunt doen behalve afwachten
Jij hebt echt weinig empatisch vermogen he? Natuurlijk hept dat niet, dat weet ze zelf waarschijnlijk donders goed. Maar ze wil waarschijnlijk proberen houvst te vinden in een onzekere tijd. De een bidt, de ander doet 10 zwangerschapstesten. Geen van beide helpt, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:43 schreef Ticootje het volgende:
Om jezelf gek te maken?? Kom op hou op met testen. Dat helpt je echt niets.
Daar hoop ik deze keer in ieder geval maar op. De vorige keer had in een missed abortion en toen ging dit niet op maar nu is het sowieso anders natuurlijkquote:
Nou ja bij een missed abortion blijft je lijf wel hormonen aanmaken, toch. Dus testen zeggen niets over of het wel goed gaat. Je bent in elk geval nu zwanger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Daar hoop ik deze keer in ieder geval maar op. De vorige keer had in een missed abortion en toen ging dit niet op maar nu is het sowieso anders natuurlijk
Dat klopt ja, toen heb ik ruim een maand moeten wachten voor de miskraam begon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja bij een missed abortion blijft je lijf wel hormonen aanmaken, toch. Dus testen zeggen niets over of het wel goed gaat. Je bent in elk geval nu zwanger.
ja, maar als ze donkerder worden als ze langer liggen lijkt het me logisch dat oudere tests donkerder zijn (geworden) dan de nieuwequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Shandaly het volgende:
Het ging er juist om dat de testen lichter werden...
Vreselijk balen zeg. Ga je bij de huisarts of gyn langs deze week? Lijkt me sowieso wel verstandig om dit medisch vast te laten leggen, misschien kunnen ze onderzoeken waarom het weer is misgegaan? En misschien is er alsnog niets mis maar doen die testen gewoon raar bij jou.... Ik ga duimen voor een goeie afloop!
Ik vind het heel begrijpelijk hoor, ik zou niet zo streng voor jezelf zijn. Jezelf gek maken is niet nodig, maar wat je zegt, je hebt verder een leuke dag gehad. Je bent de eerste niet die er een serie testen tegenaan gooit en je zult de laatste niet zijn, als ze steeds mooier donkerder worden hou je je toch ook vast een aan schijnveiligheid, dikke kans dat het dan ook gewoon goed zit maar uiteindelijk weet je dat toch pas als je je kindje vasthoudt. Nou ja wat ik eigenlijk wil zeggen, of het nou te ver is gegaan of niet, het is niet heel raar ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Incantrix, je slaat de spijker precies op de kop.. Ik lees al lang mee en ik ken jouw voorgeschiedenis en vergeleken dat valt het allemaal reuze mee.
Ik probeer het echt wat los te laten en ik ben de eerste toe te geven dat het veel te ver is gegaan.
Maar ik ben ook zo verschrikkelijk bang, ik wil dit kindje zo graag..
Oh, ik zit ongeveer 4 dagen na NOD als ik het goed heb.
Maar zo heel vroeg is er toch eigenlijk niets te zien? Toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef Kwisted het volgende:
Sparkling, wat stom dat je niet meteen mag komen voor een echo. Ik mocht bij mijn echoscopiste dezelfde dag nog langskomen omdat ik me zo kut voelde. Een week in onzekerheid is ook maar kut.
Dan is het, hoe vervelend ook, nu eerst wachten op bloed en dan idd checken of alles schoon is..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef Kwisted het volgende:
ja dat is misschien waar. Ik had al een bloeding gehad en toen konden ze zien dat mijn baarmoeder leeg was. Maar als ze pas 4-5 weken is kunnen ze misschien wel een vruchtzakje zien, maar toch niet of het hartje klopt.
Wat een rotsituatie
Sparkling, wat klote dat het toch weer is mis gegaan. Dikke knuffel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, er is gewoon niets te zien nu. Ik vind die tijd van weten dat het mis is en bloed zien opnieuw zo zwaar. Vorige keer heb ik daar 6 weken mee rond gelopen maar omdat het HCG nu al vrijwel compleet uit mijn lichaam is kan het vast niet lang meer duren..
En ik wil gewoon die miskraam krijgen nu, ik ben er klaar mee.
Volgens mij niet... Heel veel van die hele vroege miskramen worden zelfs niet eens opgemerkt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Een beetje een gek vraagje misschien maar moet ik bij zo'n vroege miskraam dezelfde regels volgen als bij een latere miskraam? Geen tampons, niet in bad en dat soort dingen.
Ik zou denken van wel..
Volgens mij hoef je ook niet alles aan te houden. Kans is wel groot dat het ziekenhuis je nog wil zien om te kijken of alles 'schoon' is met een echo. Sorry, ik haat schoon in deze contextquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Een beetje een gek vraagje misschien maar moet ik bij zo'n vroege miskraam dezelfde regels volgen als bij een latere miskraam? Geen tampons, niet in bad en dat soort dingen.
Ik zou denken van wel..
Zelfs al is dat zo, is dat nou echt belangrijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef Troel het volgende:
Weet je zeker dat je niet een stolsel op de foto gezet hadZo groot zijn de vruchtjes nog niet als je nog maar zo pril zwanger bent
Als je dan nog de kans hebt de rest ook op te vangen en mogelijk wel het goede te hebben als je het verkeerde had, wellicht welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zelfs al is dat zo, is dat nou echt belangrijk?
Dat klinkt dan weer echt als een vruchtzakje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef .Sparkling. het volgende:
Ehm.. Dat hoop ik niet! Maar ik denk dat het een vruchtzakje was, een vruchtje zag ik niet echt. Het was een wittig zakje met rode draadjes erdoor heen. Ik kon het bloed eraf spoelen onder de kraan en toen bleef dat fliebertje over.
.sparkling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef Fieder het volgende:
Och Sparkling wat triest. Wel fijn dat het zo snel gegaan is. Geef het maar een mooi plekje![]()
Goed hoorquote:
Dat was in mijn geval wel zo. Pas na de 12 weken echo kon ik me echt ontspannen. En vanaf het moment dat je het kindje dan begint te voelen is het een constante geruststelling.. Zo heb ik dat tenminste ervaren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:
Fijn dat je je zo 'sterk' voelt Sparkling. Gewoon gaan afvallen, kan sowieso geen kwaad. Misschien leidt t zelfs wel wat af?
Ik heb me deze zwangerschap ook gek gemaakt en heb nog steeds wel eens een moment, zelfs na vele goede echo's. Gelukkig zijn er ook genoeg momenten dat ik volop geniet. Maar die eerste weken blijven slopend vrees ik. Je moet er gewoon doorheen, het vertrouwen komt met de tijd wel weer.
Ik ga duimen dat alles in t ziekenhuis goed is en dat de boel snel weer op gang komt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:25 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Dat was in mijn geval wel zo. Pas na de 12 weken echo kon ik me echt ontspannen. En vanaf het moment dat je het kindje dan begint te voelen is het een constante geruststelling.. Zo heb ik dat tenminste ervaren.
Dikke knuffel enquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ook ik mag hier helaas posten, twee weken geleden heb ik een miskraam gehad. En ik wil toch ergens mijn gevoel kunnen delen, want rationeel gaat het zo veel beter dan gevoelsmatig.
Een ontzettend warrig verhaal waarschijnlijk, maar ik moest even ergens mijn verhaal kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Poezebeest op 19-09-2012 20:07:24 (Even een spoiler gemaakt) ]
Nergens voor nodig! Wat een lompe reactiequote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Limone het volgende:
Fijn dat jullie het ook vinden. Ik twijfel soms een beetje aan mijn eigen emoties.
Tegenover deze ervaring staan er bij mij ook tig met wél hele meelevende echoscopistes hoorquote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef Limone het volgende:
Het was in Amsterdam... Goh zeg, ik dacht dat dat juist een beroep was dat door mensen werd uitgevoerd met compassie en empathie.
En waarom ik niet zeker wist of ik nou overdreef met deze echo-hork: ik ken mezelf onderhand en ik weet dat ik dingen veel makkelijker verwerk als er een zondebok is, waar ik al mijn emoties op kan botvieren (klinkt dat iemand bekend?). Uiteindelijk kan hij niets aan mijn miskraam doen, maar het klagen voelt als een goed onderdeel van het verwerkingsproces.
Ik had er liever minder ervaring mee gehadquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Limone het volgende:
Oh dat is ook fijn om te horen Icantrix!![]()
Leuk dat je dat vraagt L0t! We hadden het er vanavond over. Vrijdag zei de vk nog tegen mij dat ik nu een rouwproces door zou maken en dat vond ik toen nogal overdreven. Gister en vandaag merkte ik toch wel dat het best wel impact heeft. Mijn man vertelde dat hij het ook merkte. Dat het niet in de koude kleren is gaan zitten. We verwerken het ieder in onze eigen tijd, maar wel op dezelfde manier namelijk met een enorme opruimwoede![]()
Overigens: die kerel die heeft bedacht dat maanverband een geurtje moet hebben, mag wel even tussen mijn benen komen ruiken of hij dat nog steeds een briljant plan vindt..![]()
Whehe, no worries, de intentie was duidelijkquote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Limone het volgende:
Ohja, shit sorry! Dat klinkt echt veel lomper dan het bedoeld is! misschien kan ik me om laten scholen tot echoscopist?
![]()
Opgeruimd huis betekent ook een weer een nieuwe start ofzo. Afsluiting van de oude start
Tja, van die geparfurmeerde 'intiem' sheit wordt ik altijd even een paar seconde heel erg feministisch.
Ik ben vooral bang dat het lang duurt of zelfs helemaal niet vanzelf komt. En ik ben bang voor "wat" er dan uit zou komen, dat het er eng uitziet (beetje plastisch, sorry), en dat het erg veel pijn gaat doen. Ik heb gewoon geen idee wat me te wachten staat. Ik weet ook nog niet hoe lang ik het wil afwachten, het ene moment denk ik twee weken, het andere moment wil ik het liever vandaag dan morgen kwijt. Ik zit nu in zo'n "niks" periode, kan niet vooruit. Dat vind ik zwaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef Limone het volgende:
Ach zand wat verschrikkelijk naar. Waar ben je precies bang voor? Ik was zelf verschrikkelijk bang voor dat het er niet uitkwam en dat het heel lang zou duren. Die angst is, zoals het nu lijkt, ongegrond gebleken. Ik hoop dat het voor jou ook zo snel gaat als bij mij. Dat klinkt misschien stom of hard, maar dat is het niet. Heel veel sterkte de komende tijd!
Dank jequote:Op zaterdag 29 september 2012 08:06 schreef twentemeisje het volgende:
Och zandsculptuur wat ontzettend naar! Dat moment dat jullie toekomstdroom die na je positieve test vorm kreeg ineens uiteenspat is zo verdrietig. Ik wens je heel veel sterkte toe!
Ja, ik herken dat allemaal wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:34 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat het lang duurt of zelfs helemaal niet vanzelf komt. En ik ben bang voor "wat" er dan uit zou komen, dat het er eng uitziet (beetje plastisch, sorry), en dat het erg veel pijn gaat doen. Ik heb gewoon geen idee wat me te wachten staat. Ik weet ook nog niet hoe lang ik het wil afwachten, het ene moment denk ik twee weken, het andere moment wil ik het liever vandaag dan morgen kwijt. Ik zit nu in zo'n "niks" periode, kan niet vooruit. Dat vind ik zwaar.
Qua verdriet gaat het wisselend, ik kan het gemakkelijker accepteren dan ik van te voren had gedacht, maar voel me zo leeg...
Bedankt voor het meeleven, fijn mijn verhaal een beetje kwijt te kunnen hier.
Wat betreft het lang duren of er niet vanzelf uitkomen, daar heb ik geen ervaring mee (bij mij kwam de miskraam een week na een goede echo met kloppend hartje vanzelf op gang). Ik kan je wel vertellen hoe mijn ervaring was qua pijn en hoe het uitziet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:34 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat het lang duurt of zelfs helemaal niet vanzelf komt. En ik ben bang voor "wat" er dan uit zou komen, dat het er eng uitziet (beetje plastisch, sorry), en dat het erg veel pijn gaat doen. Ik heb gewoon geen idee wat me te wachten staat. Ik weet ook nog niet hoe lang ik het wil afwachten, het ene moment denk ik twee weken, het andere moment wil ik het liever vandaag dan morgen kwijt. Ik zit nu in zo'n "niks" periode, kan niet vooruit. Dat vind ik zwaar.
Qua verdriet gaat het wisselend, ik kan het gemakkelijker accepteren dan ik van te voren had gedacht, maar voel me zo leeg...
Bedankt voor het meeleven, fijn mijn verhaal een beetje kwijt te kunnen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval sterkte meiden![]()
Wij hebben er zelf niks aan gedaan, was voor ons persoonlijk niet nodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Bedankt voor het delen van je ervaring, Sparkling
Ik heb steeds het idee dat het gaat doorzetten, en dan zwakt de buikpijn weer af, dus ik ben blij dat we vrijdag naar het ziekenhuis gaan. Het voelt goed om weer een beetje het heft in eigen hand te hebben voor wat betreft het verdere verloop.
Mentaal gaat het trouwens erg goed, bijna alsof er nooit iets gebeurd is. Bizar hoe flexibel je geest in zo'n situatie toch kan blijken te zijn (had het echt heel anders verwacht).
Hebben jullie trouwens nog iets gedaan (een ritueel, of iets gekocht) als 'aandenken' aan de zwangerschap?
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef L0t.. het volgende:
Zandsculptuur, hoe is het vandaag gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker snel! Bij mij duurde het na de miskraam 5,5 week voordat ik ongesteld werd, maand erna was ik (gelukkig) weer zwanger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Limone het volgende:
Zandsculptuur, wat een verhaal en wat heb je alles duidelijk beschreven! Veel sterkte de komende tijd.
Vorige week stopte het bloeden bij mij en ik ben gister ongesteld geworden.![]()
Was dit bij jullie ook zo snel?
Ik weet niet meer precies wanneer ik de test deed maar een het was een paar dagen na de miskraam en toen was hij negatief. Ik weet nog dat het bij Fieder toen veel langer duurde, die heeft best een tijdje positief getest nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef zandsculptuur het volgende:
Hoe lang na een miskraam is eigenlijk het hcg weer uit je bloed en kan je weer een ovulatietest of zwangerschapstest doen? Ik ben namelijk wel erg benieuwd wanneer mijn cyclus weer opstart.
Kan je de mk zien als 1e dag van je laatste ongesteldheid of werkt dat niet zo?
Bij mij waren inderdaad juist de paar zwangerschapssymptomen die ik had (gespannen borsten & heel moe) een paar dagen weg en toen kwam de mk op gang.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef zandsculptuur het volgende:
Ok bedankt. Ik zal het van de week ook even aan de gynaecoloog vragen (ik wil ook graag weten wanneer ik weer in bad mag en weer seks mag hebben enzo) en zal het dan voor het gemak eens gaan testen met een aantal goedkope thuistestjes van internet.
Bij mij waren alle zwangerschapskwaaltjes al een week weg, dus misschien zijn de hormonen ook al een heel eind verdwenen.
Oh fijn, ik ben dus niet helemaal gek dat ik zo weinig bloed verlies heb na de miskraamquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij mij waren inderdaad juist de paar zwangerschapssymptomen die ik had (gespannen borsten & heel moe) een paar dagen weg en toen kwam de mk op gang.
Qua bloedverlies leek het (na het verliezen van het vruchtzakje) overigens op een vrij normale ongesteldheid, wat lichter zelfs. Heeft denk ik een dag of 3 a 4 geduurd en toen had ik helemaal geen bloedverlies meer (ook geen bruinverlies).
Twee weken na de mk werd ik weer ongesteld.
Nee hoor, zoals ik al zei heb ik de laatste keer in totaal nog geen 5 dagen bloedverlies gehad. Hoeveel weken was je zwanger toen het mis ging? Dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh fijn, ik ben dus niet helemaal gek dat ik zo weinig bloed verlies heb na de miskraam.
Het kan volgens mij echt zó ontzettend verschillend zijn van vrouw tot vrouw. Kan idd behoorlijk, ehrm, 'veronzekerend' werken. Niet tof, nee. Maar ik heb bij de gyn ook gewoon alles gevraagd wat ik maar wilde weten bij de check-upquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh fijn, ik ben dus niet helemaal gek dat ik zo weinig bloed verlies heb na de miskraam.
Ik was 8w2d zwanger toen we de foute echo kregen, de miskraam was een week later. Het vruchtzakje had het formaat van ongeveer 7 weken zwangerschap.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Nee hoor, zoals ik al zei heb ik de laatste keer in totaal nog geen 5 dagen bloedverlies gehad. Hoeveel weken was je zwanger toen het mis ging? Dat heb ik even gemist.
Ik ga inderdaad een lijstje met vragen maken en ook alle genante dingen maar gewoon vragen, die man zie ik toch voorlopig niet nog eens (hoop ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het kan volgens mij echt zó ontzettend verschillend zijn van vrouw tot vrouw. Kan idd behoorlijk, ehrm, 'veronzekerend' werken. Niet tof, nee. Maar ik heb bij de gyn ook gewoon alles gevraagd wat ik maar wilde weten bij de check-upToch fijn om ook antwoorden te krijgen van een 'professional'.
Ik denk eerlijk gezegd niet eens dat je écht gênante dingen kunt vragenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga inderdaad een lijstje met vragen maken en ook alle genante dingen maar gewoon vragen, die man zie ik toch voorlopig niet nog eens (hoop ik) en die zal ook wel wat gewend zijn
.
Bij mij zat er iets minder dan 2 weken tussen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:24 schreef Limone het volgende:
Zandsculptuur, wat een verhaal en wat heb je alles duidelijk beschreven! Veel sterkte de komende tijd.
Vorige week stopte het bloeden bij mij en ik ben gister ongesteld geworden.![]()
Was dit bij jullie ook zo snel?
Oh nee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, de pillen hebben wel het grootste deel er uit gewerkt (wat echt geen grappige ervaring was), maar dus niet alles. Woensdag ga ik terug voor een curettage.
Ik ben er echt heel bang voor
Dat viel mij eerlijk gezegd heel erg mee, ook het gevoel niet meer zwanger zijn was niet vreemd ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Nou, de pillen hebben wel het grootste deel er uit gewerkt (wat echt geen grappige ervaring was), maar dus niet alles. Woensdag ga ik terug voor een curettage.
Ik ben er echt heel bang voor
Joh, maak je daarover maar geen zorgen hoor, in het ziekenhuis zien ze alle coupes voorbij komen en er wordt eigenlijk niet eens naar gekeken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh, en hebben jullie je vooraf nog een beetje opgekuist/geschoren 'down there'? Door alles van de afgelopen weken heb ik weinig prioriteit gegeven aan wat TLC in die regionen, maar nu vraag ik me af of het misschien wel zo netjes is om er een beetje verzorgd bij te liggen![]()
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehadquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Vanmorgen een prettig gesprek gehad in het ziekenhuis. We hebben het een en ander toegelicht en doorgesproken en ze houden rekening met mijn wensen en angsten, heel fijn.
Ik zie er iets minder tegen op nu.
en pfft, wat vind ik het lastig om andere mensen blij zwanger te zien zijn. Ik wil helemaal niet jaloers zijn, maar het steekt toch
Ik denk dat ze inmiddels in het ziekenhuis wel door hebben dat ik bang ben, heb al een paar bijna-paniekaanvallen en huilbuien gehad bij de gesprekken vooraf (in het ziekenhuis zelf)quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kursor het volgende:
Je angst voor de ingreep is heel herkenbaar, ook al was ik juist weer bang voor hele andere dingen. De ervaringsdeskundigen hier hebben me toen ook gerust proberen te stellen en het een en ander uitgelegd. Het hielp mij ook dat ik goed kenbaar heb gemaakt dat ik heel bang was. Ik werd serieus genomen. Dat scheelde al heel veel.
Ik heb je verhaal gelezen (heb wat topics doorgespit om ervaringen te zoeken), wat heftig...quote:En wat baal ik toch vreselijk van de pil zeg. Nu alweer bloedverlies en ik heb gewoon nog een week in de strip te gaan. Hoop dat ik de volgende cyclus weer m'n eigen vertrouwde regelmatige cyclus heb, want zo is het echt helemaal niets. Ontzettend raar idee dat ik vanaf volgende week weer foliumzuur ga slikken (ik weet het, erg vroeg als we pas over twee ronden weer mogen).
Ik denk wel dat het scheelt als het fysiek ook is afgesloten hoor! Nu is het gewoon nog niet helemaal voorbij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef zandsculptuur het volgende:
Nog even wat anders, hoe lang waren jullie verdrietig na de miskraam...? Ik dacht er emotioneel 'klaar' mee te zijn, maar heb sinds gisteren steeds weer huilbuien en verdriet.
(Zou het schelen als het straks fysiek ook echt helemaal achter de rug is?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |