abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218765380
Laatste update :)

(Kaap ik dit topic niet teveel vroeg ik me ook net af)

Vandaag nog een terugkoppeling van ons bezoek aan het uitvaartcentrum gestuurd aan de huisarts.
Daar werd ik vanochtend mee wakker dat ik dat nog wilde doen.

Gisteren en vandaag alle documenten nog eens gelezen, alles bij elkaar gezocht ook die van het aangeven bij de gemeente van een paar jaar geleden zodat ze met voor en achternaam geregistreerd staat, en de 2 vergeelde fotootjes van haar die mijn vader had gemaakt. (ze ligt op die fotootjes opgebaard in het kistje, mn vader heeft dat in al zijn goede bedoelingen gedaan, en ex en zus waren daar toen nog boos om geworden, later is dat wel goed gekomen..)

Alles bij elkaar in een envelop en het voelt alsof ik nu veel meer rust heb.
Het is 'klaar' het is duidelijk.
Met het beeld in mijn hoofd van dat bossige stuk met dat watertje erachter wat haar laatste 'rust' plaats is voor ons nu, is het goed.
En mèn, wat heeft dat lang geduurd voor ik deze rust kon voelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 13-09-2025 22:45:52 ]
pi_218765538
Kapen: zeker niet!
Jouw verhaal hoort erbij, hoe lang of kort dat ook geleden is. :*
Wat fijn dat je nu meer duidelijkheid en rust hebt.
pi_218765754
Oh en dan vergeet ik nog het kaartje met lieve teksten dat ik kreeg van collega's, dat lag bij thuiskomst donderdag in de bus.
Maar weinig mensen kennen het hele verhaal (dat is ook nogal veel om 'ff' te vertellen) maar voor hen toch genoeg om superlieve teksten en haar naam verkeerd geschreven ;) te noemen op dat kaartje.

Ik las hierboven ook in de oudere posts dat het niet uitmaakt wat mensen doen, hoe ze hun medeleven, empathie/compassie met je willen delen, alles is goed. O+

Had ook een klein verhaaltje met wat fotootjes die golfer had gemaakt op fb/insta gezet en kreeg privé en op whatsapp hele lieve berichten, al twijfelde ik te voren of ik dat wel moest doen.
Maar toch gedaan en is het alsof ik daarmee ook weer haar naam kon noemen wat goed voelt en een soort online voor mn bekenden haar afscheid kon vertellen.

Zoiets.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 14-09-2025 00:05:45 ]
  zondag 14 september 2025 @ 09:39:37 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218767223
Bijzonder en fijn dat er zoveel ruimte is voor jullie verhaal O+ . Ik vind het geen topic kapen. Het is een ontzettend verdrietig verhaal dat perfect in dit topic past en ik persoonlijk wil de updates ook blijven lezen :@ . Ik vind het fijn om te lezen dat Jamie veertig jaar later niet vergeten is en nu een plek heeft.

Jullie verhaal doet me denken aan mijn oom Johan die 70 jaar geleden tijdens de geboorte overleden is. Mijn vader wil graag bij zijn broertje in het familiegraf als hij overlijdt. Weten wat er gebeurd is en afscheid kunnen nemen is heel belangrijk.
Resistance is futile.
pi_218768228
Ja, dat blijkt maar weer eens dat het heel belangrijk is voor je 'ziele' rust of zoiets. Wat klinkt dat lief, Oom Johan O+ ;(

Mijn ouders hebben in 1947 - ook - hun 2e kindje verloren, met 8 maanden, levenloos geboren ook. Geen idee waardoor, ze hebben hem maar in een flits gezien, werd meteen weggehaald, mijn moeder moest na opknappen maar in haar eentje een week op vakantie gaan en snel een nieuwe kind krijgen werd gezegd o|O

Overigens ook de reden waarom mijn vader foto's van Jamie maakte en het goede wilde doen/regelen.
  zondag 14 september 2025 @ 13:56:39 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218769793
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
Ja, dat blijkt maar weer eens dat het heel belangrijk is voor je 'ziele' rust of zoiets. Wat klinkt dat lief, Oom Johan O+ ;(

Mijn ouders hebben in 1947 - ook - hun 2e kindje verloren, met 8 maanden, levenloos geboren ook. Geen idee waardoor, ze hebben hem maar in een flits gezien, werd meteen weggehaald, mijn moeder moest na opknappen maar in haar eentje een week op vakantie gaan en snel een nieuwe kind krijgen werd gezegd o|O

Overigens ook de reden waarom mijn vader foto's van Jamie maakte en het goede wilde doen/regelen.
Ja, de oom die ik nooit heb kunnen leren kennen. Wat sneu voor jouw moeder, dat zij ook zo'n zwaar trauma heeft moeten dragen. En bizar hoe men daar mee omging ;( .
Resistance is futile.
  Manager PR/Moderator zondag 14 september 2025 @ 23:03:28 #282
269689 crew  Viv
pi_218774398
Wat een mooie updates allemaal, Blues. O+ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')