Ja dat laatste wilde de psych een paar jaar geleden al met me doen, een symbolisch afscheid bedenken, (ik zat toen in een overspannen tijd, allerlei dingen kwamen boven toen, ook dit in alle heftigheid) maar alles dat ze opperde voelde niet goed voor mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Wauw, Bluesmet tranen je verhaal gelezen om de updates nu te kunnen plaatsen. Kan me heel goed voorstellen dat je graag de nabijheid wil voelen met de plek waar je meisje haar laatste rustplek heeft gekregen, al is het maar symbolisch.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:33 schreef Blues het volgende:
Weer een stukje van de puzzel!
Het ziekenhuis (militair hospitaal) mailde terug dat ze van burgers geen archief bewaren, maar dat huisartsen dit wel moeten hebben.
Ooit wel eens naar gevraagd bij de (Utrechtse)huisarts van destijds maar dat was nog niet zo gangbaar in de jaren 80-90 dus nooit gekregen.
Vervolgens eergisteren nav de militair hospitaal tip contact gezocht met mijn huidige (Bloemendaalse) huisarts
en die stuurde vandaag een enorm lief bericht met o.a. de mededeling dat ze op de zolder van de praktijk, waar ze oude papieren dossiers bewaren, een brief heeft gevonden van 15 dagen na de crematie!
Van 26 september 1985.
Dat is in de overdracht van huisartsen in 2004 dus wel goed gegaan![]()
Morgen of overmorgen mailt de h.a. assistente die naar mij![]()
Ze bood heel lief aan om de brief/overdracht samen op het spreekuur te lezen omdat het waarschijnlijk emotioneel voor me kan zijn om alles terug te lezen, maar ik doe het liever thuis.
Wat fijn. "Succes" voor het lezenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:33 schreef Blues het volgende:
Morgen of overmorgen mailt de h.a. assistente die naar mij![]()
Ze bood heel lief aan om de brief/overdracht samen op het spreekuur te lezen omdat het waarschijnlijk emotioneel voor me kan zijn om alles terug te lezen, maar ik doe het liever thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dit allemaal
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 02-09-2025 20:46:04 ]
Oh joh, dat had ik er niet uitgehaald dat dat niet vanuit jullie kwamquote:Op donderdag 4 september 2025 18:08 schreef Blues het volgende:
Iemand heeft groen licht gegeven voor die crematie, dat is niet meer te achterhalen. Ex en ik waren het niet.
En mss hadden we haar wel liever in een grafje gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moet alles even landen en nog tig keer die documenten lezen.
Het voelt goed al is het nog een storm in mijn hoofd dat moet gaan liggen.![]()
Dit was het uitvaartcentrumquote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh @:Blues wat fijn dat jullie nu bijna alle puzzelstukjes hebben kunnen plaatsen. Fantastisch dat het ziekenhuis zo de tijd voor jullie heeft genomen en dat zelfs haar uitstrooiplekje zo min of meer bekend is. Heel bijzonder
.
Oh sorry, verkeerd onthoudenquote:
Ja, de oom die ik nooit heb kunnen leren kennen. Wat sneu voor jouw moeder, dat zij ook zo'n zwaar trauma heeft moeten dragen. En bizar hoe men daar mee omgingquote:Op zondag 14 september 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
Ja, dat blijkt maar weer eens dat het heel belangrijk is voor je 'ziele' rust of zoiets. Wat klinkt dat lief, Oom Johan![]()
Mijn ouders hebben in 1947 - ook - hun 2e kindje verloren, met 8 maanden, levenloos geboren ook. Geen idee waardoor, ze hebben hem maar in een flits gezien, werd meteen weggehaald, mijn moeder moest na opknappen maar in haar eentje een week op vakantie gaan en snel een nieuwe kind krijgen werd gezegd
Overigens ook de reden waarom mijn vader foto's van Jamie maakte en het goede wilde doen/regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:34 schreef Cygne het volgende:
In de spoiler het kleine kistje.Hartverscheurend mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.![]()
Resistance is futile.
In de spoiler het kleine kistje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.![]()
In de spoiler het kleine kistje.Ik heb hier geen passende woorden voor…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.
Wat intens verdrietig!
Wel een prachtig kistje en wat een prachtige naam hebben jullie gekozen.
Hartverscheurend. Ik wens jullie veel kracht toe.Born to Lose, but Built to Win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |