Ja, de oom die ik nooit heb kunnen leren kennen. Wat sneu voor jouw moeder, dat zij ook zo'n zwaar trauma heeft moeten dragen. En bizar hoe men daar mee omgingquote:Op zondag 14 september 2025 11:30 schreef Blues het volgende:
Ja, dat blijkt maar weer eens dat het heel belangrijk is voor je 'ziele' rust of zoiets. Wat klinkt dat lief, Oom Johan![]()
Mijn ouders hebben in 1947 - ook - hun 2e kindje verloren, met 8 maanden, levenloos geboren ook. Geen idee waardoor, ze hebben hem maar in een flits gezien, werd meteen weggehaald, mijn moeder moest na opknappen maar in haar eentje een week op vakantie gaan en snel een nieuwe kind krijgen werd gezegd
Overigens ook de reden waarom mijn vader foto's van Jamie maakte en het goede wilde doen/regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 22:34 schreef Cygne het volgende:
In de spoiler het kleine kistje.Hartverscheurend mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.![]()
Resistance is futile.
In de spoiler het kleine kistje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.![]()
In de spoiler het kleine kistje.Ik heb hier geen passende woorden voor…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag was het al bijgewerkt in het brp. Gek om te zien, verdrietig maar ook mooi.
Wat intens verdrietig!
Wel een prachtig kistje en wat een prachtige naam hebben jullie gekozen.
Hartverscheurend. Ik wens jullie veel kracht toe.Born to Lose, but Built to Win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |