abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 23:57:00 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115028469
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
maar dan wel in POL SC

game on!

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 15-08-2012 11:34:12 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_115035772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, met dit soort posters valt niet te discussieren, maar ook die mensen mogen hun mening uitdragen, zolang het niet over de grens gaat. Ik zie persoonlijk neit zo één twee drie wat ik hier aan doen kan, misschien een van mijn collegamods?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef sp3c het volgende:
ben het ermee eens dat je er moe van word :D

we kunnen er alleen weinig tegen
Hm, ik begrijp dat je er weinig aan kunt doen. Jammer, want het zorgt ervoor dat de lol en het plezier van discussiëren verdwijnt. Op dezelfde manier reageren verneukt het topic, dus vermijd ik dat.

Dus. Hm. Ja.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:38:50 #3
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_115036051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Hm, ik begrijp dat je er weinig aan kunt doen. Jammer, want het zorgt ervoor dat de lol en het plezier van discussiëren verdwijnt. Op dezelfde manier reageren verneukt het topic, dus vermijd ik dat.

Dus. Hm. Ja.
Op een leuke manier discussiëren in een serieuze discussie waar het hele forum het met je eensch is....
En als het ff kan iedereen waar je moe van wordt laten verdwijnen in de kampen.... waar hebben we dat eerder gezien.
Anders voer je eens goede argumenten aan in een discussie in plaats van alleen maar te zeuren en zeiken als een meisje die haar schoen kwijt is.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_115036358
Doe even normaal.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 04:25:40 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115036524
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:38 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

En als het ff kan iedereen waar je moe van wordt laten verdwijnen in de kampen....
dit is precies de reden waarom mensen je irritant vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 05:47:32 #6
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_115036711
quote:

[..]
En als het ff kan iedereen waar je moe van wordt laten verdwijnen in de kampen.... waar hebben we dat eerder gezien.
Wat bedoel je met 'laten verdwijnen in de kampen'? Over welke 'kampen' heb je het?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_115036728
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 05:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'laten verdwijnen in de kampen'? Over welke 'kampen' heb je het?
Ik schat dat-ie daarmee refereert aan het geweld tegen de Armenen door de Turken in 1915.

Bijna 100 jaar geleden (verandert niets aan de gebeurtenis, maar om het te betrekken in een discussie van nu...; het is de Turkse Godwin), iets waar ik helemaal niets mee te maken heb (geen enkele reden om het persoonlijk te maken, laat staan dat persoonlijk worden in een discussie al een doodzonde is) en iets wat hij in dat topic laat voorkomen alsof het is gedaan wegens religieuze overwegingen (moslims versus christenen).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 06:06:15 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:20:04 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_115036918
quote:

[..]

Op een leuke manier discussiëren in een serieuze discussie waar het hele forum het met je eensch is....
Anders voer je eens goede argumenten aan in een discussie in plaats van alleen maar te zeuren en zeiken als een meisje die haar schoen kwijt is.
Geschiedvervalsing (zoals jij die pleegt) valt niet onder 'op een leuke manier discussieren'...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:31:29 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115036974
De beste oplossing is denk ik gewoon niet happen. Als ze weer eens zo irritant bezig zijn, gewoon negeren en met users die wél de discussie zoeken verder praten
Laffe huichelaar
pi_115036988
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:31 schreef timmmmm het volgende:
De beste oplossing is denk ik gewoon niet happen. Als ze weer eens zo irritant bezig zijn, gewoon negeren en met users die wél de discussie zoeken verder praten
Dat is het probleem: er is zoveel ruis dat het topic en de discussie zo verstoord wordt waardoor het min of meer niet mogelijk is om normaal een discussie te voeren. Als niemand hapt blijven ze vrolijk doorposten, waardoor iemand op een gegeven moment er alsnog iets van zegt. En dan is het dus al te laat.

Niet happen en/of negeren werkt niet, ze zijn té zichtbaar. Daarnaast is het gewoon niet fijn dat de discussie persoonlijk wordt (zie het commentaar over kampen tegen mij hierboven).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 07:36:14 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 07:36:12 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115037001
Ik zal er wat meer op gaan letten, je rare mening verkondigen is tot daaraan toe, persoonlijk worden hoeft níét natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_115037023
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal er wat meer op gaan letten, je rare mening verkondigen is tot daaraan toe, persoonlijk worden hoeft níét natuurlijk
Cool cool cool.

Het zou gewoon fijn als de huidige stand van zaken besproken wordt in de topics. Af en toe kan er een zijweggetje genomen worden, maar het blijkt dat dat niet mogelijk is zonder dat het topic ontspoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 07:49:59 (-besproken.) ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:12:00 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115037218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 07:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Cool cool cool.

Het zou gewoon fijn als de huidige stand van zaken besproken wordt in de topics. Af en toe kan er een zijweggetje genomen worden, maar het blijkt dat dat niet mogelijk is zonder dat het topic ontspoort.
In dat topic gaat eerst die femakampsurvivor offtopic met Turkije, wordt in het topic terecht gewezen door (oa) TS, en nog geen 10 posts later gaat TS zelf mee offtopic over Nederland en Afrika. Het is gewoon zo'n topic, het is niet anders. Als de een er randzaken bij mag halen als vergelijking, mag de ander dat ook. (zelfs als het een uiterst kortzichtige vergelijking is, daar mag je hem dan op wijzen, en weer terug ontopic, zoals nu)

Zo storend vind ik het persoonlijk niet.

Tenminste, als het over dat chinese topic ging, anders sta ik nu voor lul 10.gif
Laffe huichelaar
pi_115038734
quote:

[..]
Bij de Scouting ofzo?
pi_115039286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In dat topic gaat eerst die femakampsurvivor offtopic met Turkije, wordt in het topic terecht gewezen door (oa) TS, en nog geen 10 posts later gaat TS zelf mee offtopic over Nederland en Afrika. Het is gewoon zo'n topic, het is niet anders. Als de een er randzaken bij mag halen als vergelijking, mag de ander dat ook. (zelfs als het een uiterst kortzichtige vergelijking is, daar mag je hem dan op wijzen, en weer terug ontopic, zoals nu)

Zo storend vind ik het persoonlijk niet.

Tenminste, als het over dat chinese topic ging, anders sta ik nu voor lul [ afbeelding ]
Het is inderdaad niet storend, mits het op een beschaafde manier gebeurt en men er niet al te lang mee doorgaat (welles/nietes).

Ja, het ging o.a. om het topic over Oeigoeren. Het geldt ook voor het Koerden-topic. computerprobleem post over de jaren '80 en als je vraagt daarover krijg je geen antwoord. Het is vooral zoveel mogelijk herhalen en zoveel mogelijk (des)informatie posten, zinnige antwoorden krijg je er niet uit wanneer je doorvraagt.

Overigens goed dat je in het Koerden-topic computerprobleem hebt aangesproken op zijn gedrag over bronnen! ^O^. Zelfs wanneer je hem meerdere malen vraagt om bronnen komt-ie er niet mee trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 10:16:18 (over -> op.) ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:22:33 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115039652
Computerprobleem heb ik al vaker contact mee gehad. komt goed, daar ga ik vanuit
Laffe huichelaar
pi_115075051
Koerdisch conflict #6 Westen bevrijd?.

Ik heb geprobeerd om een discussie te voeren. Meneer valt over mijn bronnen, maar post na keer op keer vragen zijn eigen bronnen niet. Meneer accepteert Turkse bronnen niet, kom ik met een onafhankelijke bron praat hij erlangs.

Als jullie niet gaan ingrijpen en zo iemand een platform blijven bieden ga ik net zo onverschillig doen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:05:29 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115075393
He joh, ik ben net thuis, heb al meteen een TR van je afgehandeld, heb er vanmorgen al een post aan gewijd richting CP, en heb meer dingen bij te lezen dan enkel weer die koerdentoestand. Geef me eventjes om het allemaal te bekijken en te bedenken wat ik ermee moet, voor je gaat beginnen met dreigen met wat je gaat doen als ik niet meteen ingrijp. Ik kan ook niet alles tegelijk ;(
Laffe huichelaar
pi_115189735
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Altijd zit er wel weer ééntje bij die overal vraagtekens bij zet. Kijk het filmpje en oordeel zelf, het zijn allemaal van die moslimvarkentjes, te herkennen aan de volgende kenmerken: psst psst psst en bij geen reactie: HOER!!!!!! (typische moslimreactie), man met baard , man met jurk, en ga zo maar door. Nee echt, het waren duidelijk mensen uit Noorwegen _O- _O- _O- _O-
Moslimvarkentjes? Typische moslimreactie? Het extreem-rechtse spat er vanaf.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:04:22 #21
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_115189807
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Moslimvarkentjes? Typische moslimreactie? Het extreem-rechtse spat er vanaf.
Met het woord moslim is niets mis en met varkens is ook niets mis. Dat je er niet tegen kunt is niet mijn probleem. Heeft niets met extreem rechts te maken hoor. Ik zie wel ergere bewoordingen op FOK, of het nou linksom of rechtsom is.
pi_115189808
Stel je niet zo aan
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:04:48 #23
373754 mossad_agent
pi_115189831
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stel je niet zo aan
^O^ Dit dus.
pi_115189876
Mijn vraag aan de moderators is dus: kan deze walgelijke rechts-extremistische "bijdrage" worden verwijderd? Verder vraag ik mij af hoe er wordt omgegaan met zulke dubieuze rechts-extremistische gebruikers?
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:11:45 #25
373754 mossad_agent
pi_115190179
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Monidique het volgende:
Mijn vraag aan de moderators is dus: kan deze walgelijke rechts-extremistische "bijdrage" worden verwijderd? Verder vraag ik mij af hoe er wordt omgegaan met zulke dubieuze rechts-extremistische gebruikers?
Lul niet zo achterlijk met je extreem rechts..... ik vraag me af hoe jij door het leven gaat als dit al extreem rechts is _O-
pi_115190225
Ik ben laatst gebanned omdat ik het woord zandmannetjes gebruikte. Dit lijkt mij een prima reden om ook hier wat aan te doen.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 16:12:55 #27
137949 Disana
pi_115190227
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Lul niet zo achterlijk met je extreem rechts..... ik vraag me af hoe jij door het leven gaat als dit al extreem rechts is _O-
Links, rechts of midden... het gaat mij ook te ver.
pi_115190298
quote:
Eerlijk gezegd vind ik dat eeuwige geklaag oftewel kinderlijk gejank om het minste of geringste van jou in FB veel walgelijker.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:14:30 #29
373754 mossad_agent
pi_115190307
Nou nou...moslimvarkentje = extreem rechts. Mooi precedent om de rest eens onder de loep te nemen.

Gebanned worden om het woord zandmannetje is al helemaal te triest voor woorden ..

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat eeuwige geklaag oftewel kinderlijk gejank om het minste of geringste van jou in FB veel walgelijker.
Eens... nu kan ik verwijzen naar vroeger maar dat doen we dan maar helemaal niet, als woorden als zandmannetje al te erg zijn ........
pi_115190398
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef mossad_agent het volgende:
Nou nou...moslimvarkentje = extreem rechts. Mooi precedent om de rest eens onder de loep te nemen.

Gebanned worden om het woord zandmannetje is al helemaal te triest voor woorden ..
Dat is serieus gebeurd bij mij. Ik was ook verrast, want ik gedraag mij steevast veel schofteriger. Oh well..
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:16:56 #31
373754 mossad_agent
pi_115190445
quote:
12s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat is serieus gebeurd bij mij. Ik was ook verrast, want ik gedraag mij steevast veel schofteriger. Oh well..
Ik zie ook veel erger langskomen... beetje triest vind ik het wel als ze je daarvoor bannen, dan is het gewoon persoonlijk want anderen die veel erger zeggen krijgen geen ban.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:17:04 #32
8781 crew  Frutsel
pi_115190451
quote:
Ja gaat weg en user kan ook weg
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:17:25 #33
8781 crew  Frutsel
pi_115190467
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik zie ook veel erger langskomen... beetje triest vind ik het wel als ze je daarvoor bannen, dan is het gewoon persoonlijk want anderen die veel erger zeggen krijgen geen ban.
:W optyfen met je idiote reacties
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:17:36 #34
373754 mossad_agent
pi_115190474
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja gaat weg en user kan ook weg
Dat zou dan wel triest van je zijn Frutsel......heel triest.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Frutsel het volgende:

[..]

:W optyfen met je idiote reacties
Zoals ik zeg....Triest
pi_115190531
quote:
12s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ach, ik werd geband omdat ik de vliegtuigkapers die zich in het WTC boorden met als gevolg 3000 doden typhuslijers heb genoemd.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:19:03 #36
8781 crew  Frutsel
pi_115190543
Moet je maar normaal doen, we hebben het effe aangekeken maar het lukt je niet.
Als je niet inziet dat je hier veels te ver gaat ben je niet welkom wat mij betreft.
pi_115190555
Ik wou al beginnen met vloeken en tieren waarom ik gecensureerd ben in het radicaal topic. Maar het is mij al duidelijk. :P
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:20:19 #38
373754 mossad_agent
pi_115190594
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Moet je maar normaal doen, we hebben het effe aangekeken maar het lukt je niet.
Als je niet inziet dat je hier veels te ver gaat ben je niet welkom wat mij betreft.
'helaas' dan. Ga dan maar lekker je vriendjes verdedigen hier die ergere dingen roepen, het is wederom niet voor het eerst dat bepaalde mensen monddood worden gemaakt.
pi_115190686
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

'helaas' dan. Ga dan maar lekker je vriendjes verdedigen hier die ergere dingen roepen
áhh.. het maar hij dan argument. Wordt vooral met succes gebruikt op de basisschool. Erg pienter wat je hier doet. Die moet ik onthouden.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:24:32 #40
373754 mossad_agent
pi_115190780
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:

[..]

áhh.. het maar hij dan argument. Wordt vooral met succes gebruikt op de basisschool. Erg pienter wat je hier doet. Die moet ik onthouden.
Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Maar voor alles is een oplossing,... alleen .... zijn niet alle mensen hier even blij mee denk ik :)
pi_115190826
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen. Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Maar voor alles is een oplossing,... alleen .... zijn niet alle mensen hier even blij mee denk ik :)
Volgens mij hebben ze een oplossing gevonden waar heel weinig mensen last van ondervinden.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:27:03 #42
8781 crew  Frutsel
pi_115193703
Hij is weer eens gelukkig omdat hij iemand een ban heeft kunnen aansmeren.
pi_115195024
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Nou normaliter is dat idd triest gedrag maar als je zo behandeld wordt ga je je er ook naar gedragen.

Goed zo, je bent al hard op weg om datgene te worden wat je zo haat.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:19:38 #45
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115232815
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Legaliseer wapens. Dan kunnen dit soort lieden gewoon doodgeschoten worden op straat. Niemand heeft gezien wie schoot.
Dit kan toch niet...er zijn mensen voor minder gebanned.

Zeker gezien het gegeven dat het niet de eerste keer in het topic is:

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 08:33 schreef HyperViper het volgende:
Het wordt tijd dat we wapens gaan legaliseren. Geef die meisjes pepperspray mee, een taser en een handpistool. Fuck it, gelijk met scherp schieten op dit soort uitwassen.
Chcę kupić volvo
pi_115232883
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Dit kan toch niet...er zijn mensen voor minder gebanned.
Niets mis mee. Mijn mening, verkrop het maar.
pi_115232976
Ah de extreem-rechtse haat en geweldbrigade probeert ervoor te zorgen dat hun bijdragen als normaal worden gezien.

Helaas dat zal nooit gebeuren en nu terug naar je banhok.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:23:44 #48
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115232983
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik vind het eng als je Marokkanen wilt doodschieten, taseren of wat dan ook. Heb je een vlag op je jas?
Chcę kupić volvo
pi_115233008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Jawel.

Ook strafbaar, de Nederlandse wet, verkrop het maar.

Mond dicht dus.
pi_115233082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jawel.

Ook strafbaar, de Nederlandse wet, verkrop het maar.

Mond dicht dus.
Niets strafbaar aan.

[ Bericht 7% gewijzigd door timmmmm op 07-08-2012 12:27:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')