Ja, heb je daar problemen mee? Zo ja:quote:
Ik heb de Nederlandse nationaliteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe eens niet zo gefrustreerd yo. Ik vroeg het alleen omdat ik dacht dat jij Nederlands was.
Ook een Koerdische?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
Ik heb een nationalitiet.quote:
Je bent een Nederlander en geen Koerd dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb een nationalitiet.
Echt, waar heb je het over? Hier, een Turkse bron in het Engels (zodat iedereen het kan begrijpen): http://www.hurriyetdailyn(...)=26779&NewsCatID=341. Eén van de vele.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
De Turkse overheid zorgt ervoor dat zo min mogelijk nieuws over de recente gevechten met de PKK naar buiten komen. Volgens de burgemeester van een stad in Oost-Turkije wordt er al een week lang hevig gevochten, maar wordt hierover niets of bijna niets in de media verteld.
''Reportedly''. Dus volgens de Turkse overheid. Ik denk dat een Koerdische burgemeester, met kennis van het gebied en de bevolking en de PKK, meer kennis heeft en 10,000x betrouwbaarder is dan een of andere ''verklaring'' gegeven door een Turkse politici een paar duizend kilometer verderop in Ankara, vanuit zijn luie stoel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, waar heb je het over? Hier, een Turkse bron in het Engels (zodat iedereen het kan begrijpen): http://www.hurriyetdailyn(...)=26779&NewsCatID=341. Eén van de vele.
Deze tekst komt van een pro-PKK-website hè?
Gaan de ''beschaafde'' Turken zo om met hun gevangenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is Öcalan ondertussen al dood of wordt hij nog steeds gemarteld?
Wát? Wat heeft dat te maken met wat ik heb gequoot en gepost?quote:
Wát? De Turkse overheid liet juist niets los toch? Nogmaals: wát?!quote:Dus volgens de Turkse overheid.
Uhuh. Wat is nou de bron van dit nieuwsbericht?quote:Ik denk dat een Koerdische burgemeester, met kennis van het gebied en de bevolking en de PKK, meer kennis heeft en 10,000x betrouwbaarder is dan een of andere ''verklaring'' gegeven door een Turkse politici een paar duizend kilometer verderop in Ankara, vanuit zijn luie stoel.
Uhuh.quote:Daarnaast is het sowieso onrealistisch dat Turkije kan bijhouden hoeveel vrijheidsstrijders er zijn gesneuveld. Ze vuren artillerie en bombarderen vanuit straaljagers en helikopters en kunnen het aantal doden en gewonden tellen? Yeah right, seems legit.
Maar guerilla strijders hebben meer overzicht. Zij plannen hun aanvallen en zien duidelijk waar ze op schieten en richten. Zij zijn moeilijker te raken dan Turkse militairen die aankomen.
Informatie door guerilla's gegevens zie ik dan ook als veel betrouwbaarder. Bekijk mijn video's in het vorige topic maar eens, daar zie je hoe de Iraanse militairen afgemaakt worden door Koerdische guerilla's. En een video na een overwinning, waar o.a. tientallen v/d honderden Iraakse gevangenen te zien zijn. Dat is niet gelogen, dus dit zal dat ook vast niet zijn.
Hoe oud is zijn opa? Heeft hij je verteld over de Dersim Massamoord tussen 1937 - 1938? Waarbij de Turken duizenden onschuldige Koerdische burgers hebben vermoord?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een Koerdische vriend die mij alles uitgelegd heeft met daarbij levenservaringen van zijn vader en opa, mij hoef je niets uit te leggen.
Ik vroeg alleen iets maar jij wordt weer gelijk gefrustreerd.
Geef eens antwoord dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:24 schreef computerprobleem het volgende:
Altijd weer die typische reacties.
Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid, die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord dan.
Wat heeft "Reportedly" te maken met de eerste alinea van jouw OP? En wat is de bron? Dat is namelijk wel gewenst.
De Turkse overheid houdt wel vaker gevechten stil waarbij ze veel verliezen lijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:32 schreef waht het volgende:
Ze hebben geluk natuurlijk dat de gebeurtenissen in Syrië alles overschaduwen. En uiteraard zijn ze niet het enige land dat dolblij is dat veel aandacht daar ligt.
Mogelijk, maar ik denk niet dat ze enige grip op het grondgebied hebben verloren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De Turkse overheid houdt wel vaker gevechten stil waarbij ze veel verliezen lijden.
Wie is 'Ze'?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid,
Je noemt nog steeds je bron niet.quote:die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.
Hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
De Turkse overheid zorgt ervoor dat zo min mogelijk nieuws over de recente gevechten met de PKK naar buiten komen. Volgens de burgemeester van een stad in Oost-Turkije wordt er al een week lang hevig gevochten, maar wordt hierover niets of bijna niets in de media verteld.
Nogmaals, hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De Turkse overheid houdt wel vaker gevechten stil waarbij ze veel verliezen lijden.
Tientallen Turkse militairen gedood, velen gewonden, hier en daar zijn controle posten opgezet door de PKK, duizend+ mensen zijn gevlucht, bombardementen worden uitgevoerd door straaljagers, gevechtshelikopters en artillerie, veel troepen worden naar het gebied gestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:16 schreef bijdehand het volgende:
Alsof elk gevecht boeiend is en het waard is om opgepikt te worden door de media.
Nee hoor, is niet min of meer hetzelfde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:36 schreef zarGon het volgende:
Waarom laat je het topic nou ontsporen? Kijk, ik sta in ieder geval niet klakkeloos achter de daden van de Turkse overheid enkele decennia geleden. Wat ik niet begrijp is waarom jij in al je topics alles tot in den treure herhaalt en afwijkt van het onderwerp.
Er lopen nu drie topics over min of meer hetzelfde. En in alledrie topics bespreek je op een gegeven moment hetzelfde.
Tof maat, heb je ook (neutrale) bronnen? En waarom wordt het niet opgepikt door de media?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tientallen Turkse militairen gedood, velen gewonden, hier en daar zijn controle posten opgezet door de PKK, duizend+ mensen zijn gevlucht, bombardementen worden uitgevoerd door straaljagers, gevechtshelikopters en artillerie, veel troepen worden naar het gebied gestuurd.
Jup, dit is een klein gevechtje. Gewoon even een schotenwisseling, verder niets aan de hand.
Dat heeft de Turkse overheid liever niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tof maat, heb je ook (neutrale) bronnen? En waarom wordt het niet opgepikt door de media?
Dan kan het nieuws nog wel naar buiten komen, incl foto's en filmpjes. Dat gebeurt zelfs in een godvergeten oord als Syrië, die Koerden kunnen dat ook wel. En die onafhankelijke bronnen, heb je die? Want ik kan ook wel leuke stukjes typen over het Arische Leger in het zuidoosten van China...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat heeft de Turkse overheid liever niet.
Het nieuws is toch naar buiten gekomen, anders was dit topic er niet he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kan het nieuws nog wel naar buiten komen, incl foto's en filmpjes. Dat gebeurt zelfs in een godvergeten oord als Syrië, die Koerden kunnen dat ook wel. En die onafhankelijke bronnen, heb je die? Want ik kan ook wel leuke stukjes typen over het Arische Leger in het zuidoosten van China...
En waarom reageer je niet op zarGon?
Maar zonder foto's, filmpjes en goede bronnen. Een burgemeester kan roepen wat hij wil, die zijn echt niet betrouwbaarder dan anderen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het nieuws is toch naar buiten gekomen, anders was dit topic er niet he.
En het komt v/d burgemeester, kun je wel vanuit gaan dat het betrouwbaar is.
Syrie ook niet, maar genoeg "neutrale" bronnen te vinden. Your point?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat heeft de Turkse overheid liever niet.
Als Job Cohen het zegt, is het zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het nieuws is toch naar buiten gekomen, anders was dit topic er niet he.
En het komt v/d burgemeester, kun je wel vanuit gaan dat het betrouwbaar is.
Jouw geloofwaardigheid daalt ook met de dag. Als je neutraal bedoelt, waarom zet je het dan tussen haakjes? Vast omdat het niet zulke neutrale bronnen zijn, maar jij er vanuit gaat dat ze neutraal zijn, omdat jij denkt dat ze neutraal zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:33 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Syrie ook niet, maar genoeg "neutrale" bronnen te vinden. Your point?
Eerder om te benadrukken dat neutraal geen vaste definitie is en voor ieder anders is, koerdje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jouw geloofwaardigheid daalt ook met de dag. Als je neutraal bedoelt, waarom zet je het dan tussen haakjes? Vast omdat het niet zulke neutrale bronnen zijn, maar jij er vanuit gaat dat ze neutraal zijn, omdat jij denkt dat ze neutraal zijn?
Moeten we nou weer persoonlijk gaan worden, Ass-yriër?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:37 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Eerder om te benadrukken dat neutraal geen vaste definitie is en voor ieder anders is, koerdje.
Dus je reageert niet meer op mij. Waarom niet? Zit je vast in de bronnendiscussie? Er blijkt uit NIETS dat het waar is wat jij zegt, het is nergens aan te staven, behalve een burgemeester die ik weet niet hoe ver weg zit. Je zou verwachten dat ze foto's en filmpjes hadden, maar dat is dus niet. Jammer hoor dat zulke topics mogen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jouw geloofwaardigheid daalt ook met de dag. Als je neutraal bedoelt, waarom zet je het dan tussen haakjes? Vast omdat het niet zulke neutrale bronnen zijn, maar jij er vanuit gaat dat ze neutraal zijn, omdat jij denkt dat ze neutraal zijn?
Awh..kanje het niet meer aan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Moeten we nou weer persoonlijk gaan worden, Ass-yriër?
Ik denk niet dat een burgemeester midden in een oorlogsgebied foto's gaat maken terwijl Turkse troepen constant het gebied in en uit komen en liever niet hebben dat er wat voor nieuws dan ook naar buiten komt. Maar jij weet blijkbaar niets af van gevechtssituaties en denkt dat alles gaat zoals jij in films ziet. Jouw denkwijze is dan ook onrealistisch, daarom zie ik niet in waarom ik nog verder op jou zou moeten reageren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus je reageert niet meer op mij. Waarom niet? Zit je vast in de bronnendiscussie? Er blijkt uit NIETS dat het waar is wat jij zegt, het is nergens aan te staven, behalve een burgemeester die ik weet niet hoe ver weg zit. Je zou verwachten dat ze foto's en filmpjes hadden, maar dat is dus niet. Jammer hoor dat zulke topics mogen.
Kijk nou eens goed wie er als eerst persoonlijk wordt. Ik trek mij verder niets aan van wat jij zegt, eerder van de geur die van je af komt, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
In elk topic praat je over je heldenfamiliequote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed wie er als eerst persoonlijk wordt. Ik trek mij verder niets aan van wat jij zegt, eerder van de geur die van je af komt, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
. En wat is die onaangenaam zeg
![]()
.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |