abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114933811
Ben jij een Koerd TS?
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 05:58:02 #202
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114933855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 05:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben jij een Koerd TS?
Ja, heb je daar problemen mee? Zo ja:

Om de hoek kun je een formulier aanvragen en een bezwaar indienen tegen het bestaan van Koerden en/of het woord Koerdistan. Vergeet niet om een stempel van de Turkse ambassade. Stuur je formulier op naar (K)Erdogan / Turks parlement om zekerheid te hebben dat dit topic officieel in naam van alle Turken en de Turkse eenheid internationaal veroordeeld wordt en wij allemaal grappige gefrustreerde Turkse politici op TV zien.

Zijn mijn instructies duidelijk genoeg, of moet ik je nog een e-mail, sms en video sturen?

Met vriendelijke groeten,

Kompjoeter Probleempjen
pi_114933886
Doe eens niet zo gefrustreerd yo. Ik vroeg het alleen omdat ik dacht dat jij Nederlands was.
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:04:07 #204
344644 computerprobleem
pi_114933893
De Turkse overheid zorgt ervoor dat zo min mogelijk nieuws over de recente gevechten met de PKK naar buiten komen. Volgens de burgemeester van een stad in Oost-Turkije wordt er al een week lang hevig gevochten, maar wordt hierover niets of bijna niets in de media verteld.

Mayor of Şemdinli: Government hiding truth of what is going

30 July 2012

The area around Şemdinli (province or Hakkari) has been the scene of heavy clashes for a week

Mayor of Şemdinli Sedat Töre has said the government is hiding the truth of what is happening in the area.

Töre added that "the area is under control of the HPG guerrillas forces and for the past two weeks the army has been heavily bombing the area".

The area of Şemdinli has been the scene of heavy clashes since last week. A number of soldiers have died, at least 15 according to HPG sources.

The mayor of Şemdinli has added that "many villagers are distressed for what is happening and are forced to stay out of their homes because of the bombing".
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:05:15 #205
344644 computerprobleem
pi_114933899
Two Turkish soldiers killed Ten injured in PKK clashes

Mon Jul 30, 2012 9:26am EDT Print This Article [-] Text [+]
DIYARBAKIR, Turkey (Reuters) - Kurdish rebels killed two Turkish soldiers in clashes in the country's southeast and hundreds of villagers have fled the fighting, adding to Ankara's concerns over gains by Kurdish groups in neighboring Syria.

The government of Hakkari province, near Turkey's borders with Iraq and Iran, said the two soldiers were killed and 10 others wounded during fighting that broke out there on Sunday.

Fighting, including bombardment with helicopters and war planes, was still underway on the southern fringe of the town of Semdinli, town mayor Sedat Tore said.

He said six hamlets had been evacuated and up to 1,000 people had fled.

The province is the scene of recurring fighting between Turkish forces and fighters of the Kurdistan Workers Party (PKK), which has fought a separatist insurgency in the mainly Kurdish southeast since 1984 and which is regarded as a terrorist group by the United States, European Union and Turkey.

Syrian opposition forces say President Bashar al-Assad's forces last week quit areas further west on the Turkish-Syrian border, now reportedly controlled by members of a PKK-aligned Syrian Kurdish group.

The collapse of Syria's state security presence in a region populated largely by Kurds has stirred Turkish anxieties about the potential for rekindled separatist sentiment in its borders.

Turkish Prime Minister Tayyip Erdogan said last week that Turkey could intervene in Syria in response to any attack or potential threat deemed to emanate from there.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:06:08 #206
344644 computerprobleem
pi_114933910
HPG: 30 soldiers killed in Şemdinli

25 July 2012

Severe clashes between HPG forces and Turkish army in Şemdinli

People’s Defense Forces Press Office HPG-BIM released a statement on recent clashes between HPG forces and Turkish soldiers in Şemdinli district of Hakkari in the last three days .

HPG-BIM reported that at least 30 soldiers were killed and many others were wounded in clashes in the operation area. Four guerrillas died in the intense bombardment of the Turkish army, said HPG-BIM.

Giving information about the guerrilla actions against the operation, HPG-BIM stated that clashes broke out following two separate guerrilla actions in the region on 23 July.

Warplanes, cobra helicopters, howitzers and mortal artilleries were used in the intense bombardment from both air and land, said the statement and noted that one skorsky type helicopter was shot down and two others were damaged in the region of Şiteza in Yüksekova.

The statement added that one soldier died in separate clashes between HPG guerrillas and Turkish soldiers in Özalp district of Van province on 24 July.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:07:18 #207
344644 computerprobleem
pi_114933924
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe eens niet zo gefrustreerd yo. Ik vroeg het alleen omdat ik dacht dat jij Nederlands was.
Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
pi_114933932
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:07 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
Ook een Koerdische?
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:09:15 #209
344644 computerprobleem
pi_114933937
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ook een Koerdische?
Ik heb een nationalitiet.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:10:08 #210
344644 computerprobleem
pi_114933941
De PKK heeft in een verklaring aangegeven de KRG te steunen in een oorlog met Irak. Als ze een bevel (toestemming) van Barzani / Erbil krijgen, zullen zij manschappen sturen om de Iraakse overheid aan te vallen of de Peshmerga te helpen in de verdediging van het land.
pi_114933945
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik heb een nationalitiet.
Je bent een Nederlander en geen Koerd dus?
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:11:11 #212
344644 computerprobleem
pi_114933954
De Koerdische leider van de PUK en de President van Irak Mam Jalal Talabani, samen met de Koerdische leider van de PKK, Ocalan.

(Een oude foto):

pi_114933964
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
De Turkse overheid zorgt ervoor dat zo min mogelijk nieuws over de recente gevechten met de PKK naar buiten komen. Volgens de burgemeester van een stad in Oost-Turkije wordt er al een week lang hevig gevochten, maar wordt hierover niets of bijna niets in de media verteld.
Echt, waar heb je het over? Hier, een Turkse bron in het Engels (zodat iedereen het kan begrijpen): http://www.hurriyetdailyn(...)=26779&NewsCatID=341. Eén van de vele.

Deze tekst komt van een pro-PKK-website hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 06:18:07 (-n, vele.) ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:12:21 #214
344644 computerprobleem
pi_114933965
Goed dat de Koerdische eenheid sterker wordt in deze tijden. Is nodig, met al die conflicten die momenteel gaande zijn.
pi_114933966
Is Öcalan ondertussen al dood of wordt hij nog steeds gemarteld?
If not now, then when.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:16:06 #216
344644 computerprobleem
pi_114933994
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt, waar heb je het over? Hier, een Turkse bron in het Engels (zodat iedereen het kan begrijpen): http://www.hurriyetdailyn(...)=26779&NewsCatID=341. Eén van de vele.

Deze tekst komt van een pro-PKK-website hè?
''Reportedly''. Dus volgens de Turkse overheid. Ik denk dat een Koerdische burgemeester, met kennis van het gebied en de bevolking en de PKK, meer kennis heeft en 10,000x betrouwbaarder is dan een of andere ''verklaring'' gegeven door een Turkse politici een paar duizend kilometer verderop in Ankara, vanuit zijn luie stoel.

Daarnaast is het sowieso onrealistisch dat Turkije kan bijhouden hoeveel vrijheidsstrijders er zijn gesneuveld. Ze vuren artillerie en bombarderen vanuit straaljagers en helikopters en kunnen het aantal doden en gewonden tellen? Yeah right, seems legit.

Maar guerilla strijders hebben meer overzicht. Zij plannen hun aanvallen en zien duidelijk waar ze op schieten en richten. Zij zijn moeilijker te raken dan Turkse militairen die aankomen.

Informatie door guerilla's gegevens zie ik dan ook als veel betrouwbaarder. Bekijk mijn video's in het vorige topic maar eens, daar zie je hoe de Iraanse militairen afgemaakt worden door Koerdische guerilla's. En een video na een overwinning, waar o.a. tientallen v/d honderden Iraakse gevangenen te zien zijn. Dat is niet gelogen, dus dit zal dat ook vast niet zijn.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:19:26 #217
344644 computerprobleem
pi_114934010
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is Öcalan ondertussen al dood of wordt hij nog steeds gemarteld?
Gaan de ''beschaafde'' Turken zo om met hun gevangenen?

Toen 7 Turkse militairen gevangen genomen werden door de PKK, gaven ze in een verklaring aan goed behandeld te worden en evenveel voedsel te krijgen als de vrijheidsstrijders zelf.

Nadat ze allemaal vrijgelaten werden, werden ze door de Turkse overheid opgepakt en veroordeeld tot gevangenisstraffen. Waarom? Reden was ''hoog verraad''.

Ik heb ook een video waarin ''dappere'' Turkse soldaten een gesneuvelde PKK'er hebben ''gevangen genomen''. Weet je wat die ''beschaafde'' Turkse soldaten ermee doen? Ze schoppen er tegenaan en slepen zijn lijk over de grond. Ook zouden er lijken van vrouwelijke PKK'ers verkracht zijn door Turkse militairen.

En de PKK zijn hier de terroristen? Volgens mij zijn jullie de enige die het geloven.

Wil je bewijs en artikels hebben? Ik post ze hier graag :).
pi_114934028
Ik heb een Koerdische vriend die mij alles uitgelegd heeft met daarbij levenservaringen van zijn vader en opa, mij hoef je niets uit te leggen.

Ik vroeg alleen iets maar jij wordt weer gelijk gefrustreerd.
If not now, then when.
pi_114934031
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

''Reportedly''.
Wát? Wat heeft dat te maken met wat ik heb gequoot en gepost?

quote:
Dus volgens de Turkse overheid.
Wát? De Turkse overheid liet juist niets los toch? Nogmaals: wát?!

quote:
Ik denk dat een Koerdische burgemeester, met kennis van het gebied en de bevolking en de PKK, meer kennis heeft en 10,000x betrouwbaarder is dan een of andere ''verklaring'' gegeven door een Turkse politici een paar duizend kilometer verderop in Ankara, vanuit zijn luie stoel.
Uhuh. Wat is nou de bron van dit nieuwsbericht?

quote:
Daarnaast is het sowieso onrealistisch dat Turkije kan bijhouden hoeveel vrijheidsstrijders er zijn gesneuveld. Ze vuren artillerie en bombarderen vanuit straaljagers en helikopters en kunnen het aantal doden en gewonden tellen? Yeah right, seems legit.

Maar guerilla strijders hebben meer overzicht. Zij plannen hun aanvallen en zien duidelijk waar ze op schieten en richten. Zij zijn moeilijker te raken dan Turkse militairen die aankomen.

Informatie door guerilla's gegevens zie ik dan ook als veel betrouwbaarder. Bekijk mijn video's in het vorige topic maar eens, daar zie je hoe de Iraanse militairen afgemaakt worden door Koerdische guerilla's. En een video na een overwinning, waar o.a. tientallen v/d honderden Iraakse gevangenen te zien zijn. Dat is niet gelogen, dus dit zal dat ook vast niet zijn.
Uhuh.

Ja man, verheerlijkingfilmpjes uit 1980 bieden de uitkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 06:26:37 ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:24:51 #220
344644 computerprobleem
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:26:28 #221
344644 computerprobleem
pi_114934050
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een Koerdische vriend die mij alles uitgelegd heeft met daarbij levenservaringen van zijn vader en opa, mij hoef je niets uit te leggen.

Ik vroeg alleen iets maar jij wordt weer gelijk gefrustreerd.
Hoe oud is zijn opa? Heeft hij je verteld over de Dersim Massamoord tussen 1937 - 1938? Waarbij de Turken duizenden onschuldige Koerdische burgers hebben vermoord?

Dersim Massacre

Gevangen genomen Koerdische burgers worden door Turkse militairen begeleid om vermoord te worden.

Dat is de ''vrijheid'' waar de Koerden van hebben genoten onder de Turkse bezetting (en nog steeds hebben ze zeer beperkte vrijheden vergeleken met de Turken). Tegen zulke praktijken strijden Koerdische bewegingen dus. En daarom worden ze voor ''terroristen'' uitgemaakt, omdat ze weigeren te knielen voor de Turkse overheid en van hen verwacht wordt netjes in een rij te staan om vermoord te worden, of om hun vrijheden en waardigheid in te leveren.
pi_114934058
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:24 schreef computerprobleem het volgende:
Altijd weer die typische reacties.
Geef eens antwoord dan.

Wat heeft "Reportedly" te maken met de eerste alinea van jouw OP? En wat is de bron? Dat is namelijk wel gewenst.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:31:06 #223
344644 computerprobleem
pi_114934087
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geef eens antwoord dan.

Wat heeft "Reportedly" te maken met de eerste alinea van jouw OP? En wat is de bron? Dat is namelijk wel gewenst.
Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid, die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.
pi_114934094
Ze hebben geluk natuurlijk dat de gebeurtenissen in Syrië alles overschaduwen. En uiteraard zijn ze niet het enige land dat dolblij is dat veel aandacht daar ligt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:34:06 #225
344644 computerprobleem
pi_114934100
Mocht die ene foto niet overtuigend genoeg zijn, er zijn nog meer foto's te vinden over die massamoord.
O.a. foto's waarbij ''beschaafde Turkse militairen'' het hoofd van een gedode Koerdische burger vasthouden, of foto's van uitgehongerde Koerdische kinderen met hun moeders in een kamp.

Voel je vrij om die foto's op te zoeken. Google is gratis.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 06:35:49 #226
344644 computerprobleem
pi_114934108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:32 schreef waht het volgende:
Ze hebben geluk natuurlijk dat de gebeurtenissen in Syrië alles overschaduwen. En uiteraard zijn ze niet het enige land dat dolblij is dat veel aandacht daar ligt.
De Turkse overheid houdt wel vaker gevechten stil waarbij ze veel verliezen lijden.
pi_114934112
Waarom laat je het topic nou ontsporen? Kijk, ik sta in ieder geval niet klakkeloos achter de daden van de Turkse overheid enkele decennia geleden. Wat ik niet begrijp is waarom jij in al je topics alles tot in den treure herhaalt en afwijkt van het onderwerp.

Er lopen nu drie topics over min of meer hetzelfde. En in alledrie topics bespreek je op een gegeven moment hetzelfde.
pi_114934117
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De Turkse overheid houdt wel vaker gevechten stil waarbij ze veel verliezen lijden.
Mogelijk, maar ik denk niet dat ze enige grip op het grondgebied hebben verloren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_114934119
Frustratie Zargon, frustratie.
If not now, then when.
pi_114934123
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid,
Wie is 'Ze'?

quote:
die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.
Je noemt nog steeds je bron niet.

De eerste alinea van je OP klopt niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe kom je hierbij?
pi_114934131
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe kom je hierbij?
pi_114934644
Alsof elk gevecht boeiend is en het waard is om opgepikt te worden door de media.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:18:31 #234
344644 computerprobleem
pi_114934659
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:16 schreef bijdehand het volgende:
Alsof elk gevecht boeiend is en het waard is om opgepikt te worden door de media.
Tientallen Turkse militairen gedood, velen gewonden, hier en daar zijn controle posten opgezet door de PKK, duizend+ mensen zijn gevlucht, bombardementen worden uitgevoerd door straaljagers, gevechtshelikopters en artillerie, veel troepen worden naar het gebied gestuurd.

Jup, dit is een klein gevechtje. Gewoon even een schotenwisseling, verder niets aan de hand :').
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:19:11 #235
344644 computerprobleem
pi_114934667
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:36 schreef zarGon het volgende:
Waarom laat je het topic nou ontsporen? Kijk, ik sta in ieder geval niet klakkeloos achter de daden van de Turkse overheid enkele decennia geleden. Wat ik niet begrijp is waarom jij in al je topics alles tot in den treure herhaalt en afwijkt van het onderwerp.

Er lopen nu drie topics over min of meer hetzelfde. En in alledrie topics bespreek je op een gegeven moment hetzelfde.
Nee hoor, is niet min of meer hetzelfde.
pi_114934675
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:18 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Tientallen Turkse militairen gedood, velen gewonden, hier en daar zijn controle posten opgezet door de PKK, duizend+ mensen zijn gevlucht, bombardementen worden uitgevoerd door straaljagers, gevechtshelikopters en artillerie, veel troepen worden naar het gebied gestuurd.

Jup, dit is een klein gevechtje. Gewoon even een schotenwisseling, verder niets aan de hand :').
Tof maat, heb je ook (neutrale) bronnen? En waarom wordt het niet opgepikt door de media?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:23:44 #237
344644 computerprobleem
pi_114934703
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tof maat, heb je ook (neutrale) bronnen? En waarom wordt het niet opgepikt door de media?
Dat heeft de Turkse overheid liever niet.
pi_114934735
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dan kan het nieuws nog wel naar buiten komen, incl foto's en filmpjes. Dat gebeurt zelfs in een godvergeten oord als Syrië, die Koerden kunnen dat ook wel. En die onafhankelijke bronnen, heb je die? Want ik kan ook wel leuke stukjes typen over het Arische Leger in het zuidoosten van China...

En waarom reageer je niet op zarGon?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:30:19 #239
344644 computerprobleem
pi_114934776
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan kan het nieuws nog wel naar buiten komen, incl foto's en filmpjes. Dat gebeurt zelfs in een godvergeten oord als Syrië, die Koerden kunnen dat ook wel. En die onafhankelijke bronnen, heb je die? Want ik kan ook wel leuke stukjes typen over het Arische Leger in het zuidoosten van China...

En waarom reageer je niet op zarGon?
Het nieuws is toch naar buiten gekomen, anders was dit topic er niet he.
En het komt v/d burgemeester, kun je wel vanuit gaan dat het betrouwbaar is.
pi_114934788
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maar zonder foto's, filmpjes en goede bronnen. Een burgemeester kan roepen wat hij wil, die zijn echt niet betrouwbaarder dan anderen hoor.
pi_114934812
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:23 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Syrie ook niet, maar genoeg "neutrale" bronnen te vinden. Your point?
pi_114934820
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:30 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Als Job Cohen het zegt, is het zo :(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:35:47 #243
344644 computerprobleem
pi_114934842
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:33 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Syrie ook niet, maar genoeg "neutrale" bronnen te vinden. Your point?
Jouw geloofwaardigheid daalt ook met de dag. Als je neutraal bedoelt, waarom zet je het dan tussen haakjes? Vast omdat het niet zulke neutrale bronnen zijn, maar jij er vanuit gaat dat ze neutraal zijn, omdat jij denkt dat ze neutraal zijn? :')
pi_114934857
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jouw geloofwaardigheid daalt ook met de dag. Als je neutraal bedoelt, waarom zet je het dan tussen haakjes? Vast omdat het niet zulke neutrale bronnen zijn, maar jij er vanuit gaat dat ze neutraal zijn, omdat jij denkt dat ze neutraal zijn? :')
Eerder om te benadrukken dat neutraal geen vaste definitie is en voor ieder anders is, koerdje.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:38:53 #245
344644 computerprobleem
pi_114934869
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:37 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Eerder om te benadrukken dat neutraal geen vaste definitie is en voor ieder anders is, koerdje.
Moeten we nou weer persoonlijk gaan worden, Ass-yriër? :*
pi_114934875
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus je reageert niet meer op mij. Waarom niet? Zit je vast in de bronnendiscussie? Er blijkt uit NIETS dat het waar is wat jij zegt, het is nergens aan te staven, behalve een burgemeester die ik weet niet hoe ver weg zit. Je zou verwachten dat ze foto's en filmpjes hadden, maar dat is dus niet. Jammer hoor dat zulke topics mogen.
pi_114934890
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:38 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Moeten we nou weer persoonlijk gaan worden, Ass-yriër? :*
Awh..kanje het niet meer aan?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:41:47 #248
344644 computerprobleem
pi_114934902
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus je reageert niet meer op mij. Waarom niet? Zit je vast in de bronnendiscussie? Er blijkt uit NIETS dat het waar is wat jij zegt, het is nergens aan te staven, behalve een burgemeester die ik weet niet hoe ver weg zit. Je zou verwachten dat ze foto's en filmpjes hadden, maar dat is dus niet. Jammer hoor dat zulke topics mogen.
Ik denk niet dat een burgemeester midden in een oorlogsgebied foto's gaat maken terwijl Turkse troepen constant het gebied in en uit komen en liever niet hebben dat er wat voor nieuws dan ook naar buiten komt. Maar jij weet blijkbaar niets af van gevechtssituaties en denkt dat alles gaat zoals jij in films ziet. Jouw denkwijze is dan ook onrealistisch, daarom zie ik niet in waarom ik nog verder op jou zou moeten reageren.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:42:49 #249
344644 computerprobleem
pi_114934912
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Awh..kanje het niet meer aan?
Kijk nou eens goed wie er als eerst persoonlijk wordt. Ik trek mij verder niets aan van wat jij zegt, eerder van de geur die van je af komt, als je begrijpt wat ik bedoel ;) ;). En wat is die onaangenaam zeg :'( :'(.

:* :*
pi_114934927
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Kijk nou eens goed wie er als eerst persoonlijk wordt. Ik trek mij verder niets aan van wat jij zegt, eerder van de geur die van je af komt, als je begrijpt wat ik bedoel ;) ;). En wat is die onaangenaam zeg :'( :'(.

:* :*
In elk topic praat je over je heldenfamilie :') _O- als dat niet persoonlijk is? Maar goed, welke stank?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')