quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke incidenten
Dit is structureel.
Jullie doen nu net of ik gek ben maar het is echt zo. Tenminste..... volgens bepaalde menschen.quote:
Er zijn ook heel veel fokkertjes die een topic over Marokkaans tuig volplempen met allerlei lelijks over álle Marokkanen en in topics over misdrijven door anderen eerst nog even proberen de suggestie te wekken dat het Marokkanen zijn om dan vervolgens af te haken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:54 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Het probleem met sommige modjes is idd dat zodra ze iets zien wat ze niet kunnen plaatsen denken dat je extreem rechts bent. Dit terwijl een extreem rechts iemand iets tegen buitenlanders heeft. Dat is iets heel anders dan dat je iets tegen criminele kutmarokkaantjes hebt. Iets wat sommige users en modjes dus blijkbaar niet kunnen begrijpen. Dit ligt uiteraard niet aan mij maar aan de blijkbaar zeer afgeschermde leefomgeving waar blijkbaar weinig tot nooit wat gebeurd.
Ok. Nou ik zou gewoon vertrekken als het de spuigaten uitliep. Wat heb ik eraan als die stad toch niet meer is wat zij ooit was. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en getogen. Moet ik dan vertrekken omdat randgroepjongeren de stad terroriseren ?
Je bent of dom of onwetend.
Heb je mijn berichten over de "incidenten" wel gelezen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen nu net of ik gek ben maar het is echt zo. Tenminste..... volgens bepaalde menschen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie in Domburg?
Tuurlijk je hebt gelijk. Dat wordt een massalere volksverhuizing dan bij de watersnood in 1995.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Nou ik zou gewoon vertrekken als het de spuigaten uitliep. Wat heb ik eraan als die stad toch niet meer is wat zij ooit was. Maar dat is persoonlijk.
Ik ga niet over andere users... spreek hun er op aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel fokkertjes die een topic over Marokkaans tuig volplempen met allerlei lelijks over álle Marokkanen en in topics over misdrijven door anderen eerst nog even proberen de suggestie te wekken dat het Marokkanen zijn om dan vervolgens af te haken.
Wat moet ik dan van dergelijke selectieve verontwaardiging denken?
Je hebt ook gewoon gelijk hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je mijn berichten over de "incidenten" wel gelezen ?
Dit gaat vanaf de gewone man in de straat tot en met politici in Den Haag.
Alle nederlands naar marokko.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk je hebt gelijk. Dat wordt een massalere volksverhuizing dan bij de watersnood in 1995.
Dit soort reacties zijn een schande.........quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Legaliseer wapens. Dan kunnen dit soort lieden gewoon doodgeschoten worden op straat. Niemand heeft gezien wie schoot.
Idd, viel mij ook al op. Best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit soort berichten wordt op Joop gewoon stelselmatig genegeerd, dus je zult je niet hoeven te ergeren.
Idd, ik had een ´vriend´ en die liep ook ineens bij die groep.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, een Marokkaan alleen heb je over het algemeen geen problemen mee en kun je goed mee overweg. Plaats diezelfde Marokkaan in een groep met andere Marokkanen van dezelfde leeftijd en het is een verschil als dag en nacht. het is bijna of ze een ander persoon worden. Diverse keren meegemaakt en ik kan er niet aan wennen.
http://www.elsevier.nl/we(...)msterdamZuidoost.htmquote:'Sieraden niet opzichtig dragen in Amsterdam-Zuidoost'
maandag 6 augustus 2012 14:11
De politie adviseert sieraden onder de kleding te verstoppen in de Bijlmer. Jonge criminelen hebben in Amsterdam-Zuidoost opnieuw iemand beroofd van zijn gouden ketting. Het is het zevende incident in korte tijd.
Zaterdagmiddag werd een 64-jarige man van zijn halsketting beroofd door een groep jongeren in Zuidoost.
Achtervolgen
De man fietste rond 17.30 uur door het Bijlmerpark en werd voorbij gefietst door een groep van zeven jongens. Drie van hen kwamen later terug en trokken de ketting van zijn nek. De man had pijn aan zijn nek na het incident.
Hij heeft geprobeerd de jonge daders te achtervolgen, maar verloor ze uit het oog. De politie doet onderzoek naar de zaak en is nog op zoek naar getuigen.
Verstoppen
Vorige maand hebben zes soortgelijke berovingen plaatsgehad in Amsterdam-Zuidoost. Alle slachtoffers zijn van hun kettingen beroofd. Om te voorkomen dat het vaker voorkomt, adviseert de politie sieraden te verstoppen onder de kleding.
'Los van de schrik van een beroving, een ingrijpende gebeurtenis, zien we dat dergelijke sieraden vaak ook een emotionele waarde hebben voor slachtoffers en hun familie,' zegt rechercheur Dennis van Bugnum.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Legaliseer wapens. Dan kunnen dit soort lieden gewoon doodgeschoten worden op straat. Niemand heeft gezien wie schoot.
Donder op met je mismaakte moraal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef Krzysztof het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn een schande.........
Aanzetten tot geweld, mensen willen doodschieten... niets mis met mijn moraal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Donder op met je mismaakte moraal.
Breifist? Wat een onzin. Juist debielen als die breivik kunnen dan ook gelijk uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, het kan toch nooit lang meer duren tot mensen de wapens oppakken? Als je eigen buurt niet meer leefbaar is, de politie niets doet, je het onrecht voor je neus ziet gebeuren.. Ik kan begrijpen dat je dan jury rechten en beul wil worden.
Ach, er is al zoveel gebeurd de afgelopen jaren, en er is eigenlijk nog nooit een reactie geweest. Ik geloof niet dat er een punt komt waarop de mensen zich gaan verweren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, het kan toch nooit lang meer duren tot mensen de wapens oppakken? Als je eigen buurt niet meer leefbaar is, de politie niets doet, je het onrecht voor je neus ziet gebeuren.. Ik kan begrijpen dat je dan jury rechten en beul wil worden.
De politie kan al lang zijn taak niet meer vervullen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)msterdamZuidoost.htm
Dit bedoel ik met falen van de rechtstaat. De politie zou ervoor moeten zorgen dat mensen gewoon met sieraden over straat konden lopen. In plaats van mensen af te raden dit te doen. Idem voor vrouwen met korte rokjes, etc.
Een grapje, mn beste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Breifist? Wat een onzin. Juist debielen als die breivik kunnen dan ook gelijk uitgeschakeld worden.
Je mag niet op de man spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zet niet aan tot geweld, leer begrijpend lezen. Zwakzinnige primaat dat je bent.
Je kunt van Breivik zeggen wat je wil, maar hij bleef in ieder geval niet bij zijn papa en mama op zijn zolderkamertje zitten en topics posten op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt van Breivik zeggen wat je wil, maar hij bleef in ieder geval niet bij zijn papa en mama op zijn zolderkamertje zitten en topics posten op FOK!
Het lijkt me erg verstandig om jou met een wapen de straat op te laten gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik zet niet aan tot geweld, leer begrijpend lezen. Zwakzinnige primaat dat je bent.
Helemaal met je eens, maar wat kan je doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)msterdamZuidoost.htm
Dit bedoel ik met falen van de rechtstaat. De politie zou ervoor moeten zorgen dat mensen gewoon met sieraden over straat konden lopen. In plaats van mensen af te raden dit te doen. Idem voor vrouwen met korte rokjes, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |