abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115230405
gastvrijheid in arme landen. :r

hollandse nuchterheid ^O^
pi_115230413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef LXIV het volgende:
Het komt misschien ook wel zo omdat de mensen die hier in het Westen nog in zo'n achterbuurt wonen, dit aan zichzelf te danken hebben. Er zijn kansen genoeg in de maatschappij.
Die kansen sluiten niet aan op ieders karakter, vermogen, levensloop, etcetera. We zijn niet allemaal hetzelfde.

Daarnaast... kanker heb je voor een groot deel net zo hard aan je genetische blauwdruk te danken als je onvermogen goed mee te draaien in deze maatschappij. Dus ach... wat is schuld?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115230534
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef -supergirl- het volgende:

Vooral in Nederland blijven en niet kijken naar andere landen, inderdaad.
pi_115230639
Net als LXIV is mijn ervaring dat arme mensen juist vriendelijk zijn. Ze hebben niks te verliezen met die vriendelijkheid. Dat kopje thee dat ze normaal alleen drinken willen ze wel delen hoor.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:26:53 #205
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115230837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Peunage het volgende:
Net als LXIV is mijn ervaring dat arme mensen juist vriendelijk zijn. Ze hebben niks te verliezen met die vriendelijkheid. Dat kopje thee dat ze normaal alleen drinken willen ze wel delen hoor.
Ik snap sowieso niet dat ze in het buitenland wel aardig kunnen zijn en zodra ze in Nederland komen gaan ze roven. Het is ook niet voor niets dat de mensen in Marokko een teringhekel hebben aan die 'Nederlandse' Marokkanen.... die komen veelal uit het rifgebergte en daar blijkt men toch een paar steken achter te lopen qua moraal, gedrag en geweld.
Chcę kupić volvo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:30:45 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115230987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat ze in het buitenland wel aardig kunnen zijn en zodra ze in Nederland komen gaan ze roven. Het is ook niet voor niets dat de mensen in Marokko een teringhekel hebben aan die 'Nederlandse' Marokkanen.... die komen veelal uit het rifgebergte en daar blijkt men toch een paar steken achter te lopen qua moraal, gedrag en geweld.
Het gaat gewoon om de groep versus de omgeving. In de ene omgeving functioneert een groep normaal, in een andere omgeving functioneert die groep totaal losgeslagen.
Net als bepaalde planten die in Mongolië gewoon normaal groeien, en hier in Nederland geimporteerd onmiddelijk een plaag vormen. Of brulkikkers, noem maar op.

Verander de omgeving of verander die mensen.
The End Times are wild
pi_115231003
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Berbers zijn daarentegen altijd met respect behandeld in Marokko :')
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:31:59 #208
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_115231030
Een van mijn leuke multi-kulti is dat ik ging voetballen met een vriend en dat er een groep van 15 Marokkanen ruzie kan zoeken...En dat werd het ook.

Een van de problemen met Marokkanen is dat ze altijd in groepen zijn.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:32:17 #209
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115231040
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Berbers zijn daarentegen altijd met respect behandeld in Marokko :')
Geen idee,... ik zit daar niet en weet niet hoe ze behandeld worden. Ik kan me wel voorstellen, dat als ze daar hetzelfde gedrag vertonen als hier, dat men ze niet echt met respect zal behandelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:31 schreef sonnyspek het volgende:
Een van mijn leuke multi-kulti is dat ik ging voetballen met een vriend en dat er een groep van 15 Marokkanen ruzie kan zoeken...En dat werd het ook.

Een van de problemen met Marokkanen is dat ze altijd in groepen zijn.
Oei oei oei......laat het maar niet aan de linkschen lezen hier, kost je een ban....
Chcę kupić volvo
pi_115231067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:32 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Geen idee,... ik zit daar niet en weet niet hoe ze behandeld worden. Ik kan me wel voorstellen, dat als ze daar hetzelfde gedrag vertonen als hier, dat men ze niet echt met respect zal behandelen.
Verdiep je maar eens in de geschiedenis dan.

Zal je verder brengen dan de vooringenomen aannames die je nu maar doet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:33:57 #211
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115231100
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Verdiep je maar eens in de geschiedenis dan.

Zal je verder brengen dan de vooringenomen aannames die je nu maar doet.
Dus eigenlijk zijn ze in Nederland zo vervelend omdat ze in hun eigen land niet met respect behandeld werden?? Zeg maar 'behandel men zoals jij behandeld wordt'??
Chcę kupić volvo
pi_115231145
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn ze in Nederland zo vervelend omdat ze in hun eigen land niet met respect behandeld werden?? Zeg maar 'behandel men zoals jij behandeld wordt'??
Dat zeg ik niet.

Ik reageerde op jouw post over berbers. Dat daar een hele geschiedenis achterzit.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:36:42 #213
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115231194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.

Ik reageerde op jouw post over berbers. Dat daar een hele geschiedenis achterzit.
Ja helaas,... moet nog steeds niet ons probleem worden. Tenminste.... sommigen vinden het niet erg als ze dat gedrag hier kopieren... zijn incidenten.
Chcę kupić volvo
pi_115231272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Ja helaas,... moet nog steeds niet ons probleem worden. Tenminste.... sommigen vinden het niet erg als ze dat gedrag hier kopieren... zijn incidenten.
Ja helaas, je post was dus ingegeven door vooroordelen in combinatie met complete desinteresse in wat er feitelijk speelt.

Weten we meteen met hoeveel korrels zout we je mening moeten nemen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:39:19 #215
306109 francoisdublanc
pi_115231276
Ik kan zo boos worden over zulke berichten, heb dan sterk de gedachten dat ze die straten moeten schoonvegen...
Is dat raar?
pi_115231334
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ja helaas, je post was dus ingegeven door vooroordelen in combinatie met complete desinteresse in wat er feitelijk speelt.

Wacht even hoor, moeten we hun geschiedenis meenemen bij het beoordelen van het gedrag?
En dan nog de geschiedenis van het volk, ipv de geschiedenis van de veroorzakers van de problemen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:41:05 #217
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115231341
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ah ok, dus omdat het mij geen reet kan boeien hoe slecht Berbers er in eigen land opstaan is mijn mening niet boeiend??Je zou je moeten afvragen hoe het komt dat het volk er zo slecht opstaat in diverse landen. Al die mensen zullen het wel verkeerd zien?? Of mag je het er niet over hebben (dit weet ik wel het mag niet gezegd worden op FOK! van sommige modjes) want men zal maar weten wat er speelt.

Daarom zeg ik ook: Niets aan de hand, incidentje, doorlopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wacht even hoor, moeten we hun geschiedenis meenemen bij het beoordelen van het gedrag?
En dan nog de geschiedenis van het volk, ipv de geschiedenis van de veroorzakers van de problemen?
Eigenlijk zouden we ze niet eens moeten oppakken maar belonen als ze wangedrag vertonen, ze hebben het zo zwaar gehad joh. En stigmatiseren mag in dat geval ineens weer wel. Niet kijken naar het individu maar naar een hele groep _O- _O- _O- _O- gekke fokkertjes die nooit lang dezelfde mening kunnen hanteren _O- _O-
Chcę kupić volvo
pi_115231412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef Krzysztof het volgende:
Eigenlijk zouden we ze niet eens moeten oppakken maar belonen als ze wangedrag vertonen, ze hebben het zo zwaar gehad joh.
Ik ga gelijk even thee halen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:43:09 #219
311354 Krzysztof
Noord of zuid Pool??
pi_115231420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ga gelijk even thee halen.
Lekker,.. veel suiker graag, dat hoort zo ;)
Chcę kupić volvo
pi_115231460
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef -supergirl- het volgende:

Hoe was de vakantie in Domburg?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:45:05 #221
306109 francoisdublanc
pi_115231488
Die reacties op Geenstijl _O- .
Daar wordt gewoon opgeroepen om heuse razzia's.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:47:02 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115231568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:45 schreef sonnyspek het volgende:
Die reacties op Geenstijl _O- .
Daar wordt gewoon opgeroepen om heuse razzia's.
FOK! is tenminste nog het enige forum waar zowel links als rechts op enigszins normale wijze met elkaar kunnen discussieren. Op de Telegraaf, Geenstijl, Elsevier etc. is er eigenlijk helemaal geen discussie, daar is het in koor roepen dat alle Marokkanen de gaskamer in moeten. En op Joop zijn de mensen helemaal de weg kwijt.
The End Times are wild
pi_115231577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, ik wou alleen even een stokje steken voor de uitgesproken mening dat "die berbers in Marokko ook al met de nek worden aangekeken". Daar zit een hele geschiedenis achter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef Krzysztof het volgende:

[..]

Ah ok, dus omdat het mij geen reet kan boeien hoe slecht Berbers er in eigen land opstaan is mijn mening niet boeiend??
Je vond het boeiend genoeg toen je nog dacht dat niemand je flutpost zou corrigeren anders :D

quote:
Je zou je moeten afvragen hoe het komt dat het volk er zo slecht opstaat in diverse landen. Al die mensen zullen het wel verkeerd zien?? Of mag je het er niet over hebben (dit weet ik wel het mag niet gezegd worden op FOK! van sommige modjes) want men zal maar weten wat er speelt.
Nee hoor, dat er problemen zijn lijkt me duidelijk. Maar het zijn geen problemen die worden opgelost met domme aannames of ronduit racistische praat, zoals je hier soms kunt lezen.

Mag niet gezegd worden op FOK!? Ik denk dat de enige fora waar je verder kunt gaan dan FOK! direct gelieerd zijn aan stomfront en dergelijke :')

quote:
Daarom zeg ik ook: Niets aan de hand, incidentje, doorlopen.
Inhoudsloos gewauwel.

quote:
Eigenlijk zouden we ze niet eens moeten oppakken maar belonen als ze wangedrag vertonen, ze hebben het zo zwaar gehad joh.
En nog meer inhoudsloos gewauwel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:49:12 #224
306109 francoisdublanc
pi_115231662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

FOK! is tenminste nog het enige forum waar zowel links als rechts op enigszins normale wijze met elkaar kunnen discussieren. Op de Telegraaf, Geenstijl, Elsevier etc. is er eigenlijk helemaal geen discussie, daar is het in koor roepen dat alle Marokkanen de gaskamer in moeten. En op Joop zijn de mensen helemaal de weg kwijt.
Als ik de reacties op Joop ga lezen, ga ik mij waarsschijnlijk dood ergeren.
pi_115231686
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:47 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nee, ik wou alleen even een stokje steken voor de uitgesproken mening dat "die berbers in Marokko ook al met de nek worden aangekeken". Daar zit een hele geschiedenis achter.
Ok, daar heb je dan gelijk in, maar in welke mate heeft dat invloed op zijn mening over hoe de zaken er nu hier voor staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')