Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.quote:
Jammer voor Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.
Denk ik ook, zowiezo een goeie smoes om niet naar kutSmeets te moetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.
Zien "we" ook maar eens per 4 jaar natuurlijkquote:
Dat neigt naar werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Iemand moet gaan turven hoe vaak Mart zegt: dat weten de mensen niet...
Mooie Godwin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze vraag krijgen we echt nog 40-45 keer
Ze is 17.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Die is aan het webcammen volgens mij.
de lance factor een sporter moet uit de dood herrezen zijn om een wereldprestatie geleverd te hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Mestras het volgende:
Mart moet het weer lekker dramatiseren allemaal''AFGEVOERD MET EEN AMBULANCE???''
Staat op 10,45quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
Mart was toch wel 10 seconden niet aan het woord.
Olympisch record ?
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:41:46Smeets: Henk jij bent, en dan kijk ik even naar je buurman en die lacht, Henk jij bent een mensenmens? Vind je dat gek als ik dat zeg? reageer retweet
Voor Mart?quote:
Hier ook een. Maar toch...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Montov het volgende:
Ik begin toch langzaam af te haken. Ik heb mijn Mart quotum bijna bereikt.
Dijkshoornquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Mestras het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:41:46Smeets: Henk jij bent, en dan kijk ik even naar je buurman en die lacht, Henk jij bent een mensenmens? Vind je dat gek als ik dat zeg? reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Mestras het volgende:
Gisteren Vlaar, nu die coach.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die coach heeft een schijthekel aan Mart.
2000 meter op de ergometer rammen, doe je 6 minuten over, ben je helemaal doodquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat houd die test in die ze doen? Moeten ze een bepaalde afstand afleggen in een tijd?
Wat is de doelstelling bij zo'n test?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n ergometer test ooit 1 keer gedaan, om een fust bier te winnen. Was wel een goede combinatie, licht in je hoofd van het ergometeren en met een verzuurd lijf de rest van de avond bier zuipen.
Mart, lol.Vragen over of ze keurig zijn, man man.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Wilskracht het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En jij hoeft niet te reageren, droplul.
Nu nog je Nederlands bijspijkeren en het begint bij jou ook ergens op te lijken.quote:Droplul vindt ik beter dan kanker je gaat vooruit!!!!
Leshawn Marrit staat klaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef henkde_j het volgende:
Helemaal kapot zuipen en ons uit laten wonen door 32 negers.
Met Verona?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Die is aan het webcammen volgens mij.
Die ene die op een mongooltje leek?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef debeterebob het volgende:
Komt die pissige roeier van gister nog weer langs?
Als je gewend bent om te roeien kun je simultaan 16 piemels klaartrekken... zou dus een uurtje moeten durenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef henkde_j het volgende:
Helemaal kapot zuipen en ons uit laten wonen door 32 negers.
Goed de grap verpest.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Mart liet net een keer iemand 5 seconden aan het woord, ik denk een nieuw record.
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:50:41Smeets: En nu dames en heren een gek. Een mafkees. Maar een prachtige gek. Laten we kijken naar , ja, wat is het: een gek.' reageer retweet
Ik moet het weer redden.quote:
Wat moet je anders zeg met zo'n Smeets die je pushtquote:
Helden van het Noordenquote:
Daar hebben we bij de vrouwen ook een outsider voor een medaillequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef Sheepcidus het volgende:
morgen trampoline springen [ afbeelding ]
Les 1 journalistiek volgens TUFKAL.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Mestras het volgende:
''Jij bent de enige aan tafel die GEEN medaille heeft.''
En dan antwoorden, jij ook niet Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Mestras het volgende:
Die doet dacht ik zo sport met worstelen of zow, maar dat is echt zo'n sport voor jonge mensenquote:
quote:
Waarom heb je het de hele tijd over die TUFKAL?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Les 1 journalistiek volgens TUFKAL.![]()
Prima vragen.
Maas?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef hafcfan het volgende:
Henk is de grootste nederlandse sporter die er is wat een maas
Ik moest twee keer kijken jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
Die Marindha herken je niet meer terug trouwens.
Daar kijken we 1 keer per 4 jaar naar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die doet dacht ik zo sport met worstelen of zow, maar dat is echt zo'n sport voor jonge mensen
Droeftoeter van gisteren die Mart prima vragen vond stellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom heb je het de hele tijd over die TUFKAL?
obsessie gedragquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die heeft morgen weer een wedstrijd. dus nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Modus het volgende:
Komt Ranomi ook nog of kan ik naar bed?
slaap lekker zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Modus het volgende:
Komt Ranomi ook nog of kan ik naar bed?
Dat zijn Friezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Epke en Marit pakken ook nog wel goudlike a boss
Moet hij weten. Geobsedeerd mannetje ben jij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Droeftoeter van gisteren die Mart prima vragen vond stellen.
Hij is vol van mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet eens meer kijken om je lekker te ergeren?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik trek het niet meer ->> Smeets-quotum bereikt![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:34:24Smeets zijn specialiteit: volwassen sporters behandelen als wilsonbekwame kleuters. reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet hij weten. Geobsedeerd mannetje ben jij.
Zo waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:34:24Smeets zijn specialiteit: volwassen sporters behandelen als wilsonbekwame kleuters. reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Mart behandelt iedereen zo, ook niet-sporters.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hij heeft gelijk, mart doet alsof iedereen 4 is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
True.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Er zou eens iemand zijn met een andere mening zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vindt je het nog steeds prima vragen?
God Dijkshoorn heeft ook een complex geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hij ziet er inderdaad uit als een posterboy voor intensieve psychologische hulpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Henk hangt zich vanavond op denk ik.
Commentaar op Mart als presentator mag, maar commentaar op zijn sportcarriere (en blessureverleden) klopt niet. Heeft gewoon een topsportcarriere achter de rug die te vroeg is afgebrokenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef hafcfan het volgende:
Mart heeft zelf nog nooit wat gepresteert, maar zit iedereen aftezeiken.
Vreemd mannetje inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet hij weten. Geobsedeerd mannetje ben jij.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Ik hoor u denken, een waza-ari? Nee, dat is geen nieuw afhaalgerecht. Het gaat hier om judo, u weet wel, die sport waarbij mensen elkaar op de rug proberen te krijgen. Want zo simpel is sport...soms.
Dijkshoorn zijn specialiteit commentaar leveren en er geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoor u denken, een waza-ari? Nee, dat is geen nieuw afhaalgerecht. Het gaat hier om judo, u weet wel, die sport waarbij mensen elkaar op de rug proberen te krijgen. Want zo simpel is sport...soms.
Waar, maar wat een kut opmerking.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Mestras het volgende:
Wat snapte je nu precies niet aan die quote? Het klopt gewoon hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vindt je het nog steeds prima vragen?
Pareltjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Wat heeft die gepresteerd dan? Heeft hij een medaille gepakt ooit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Commentaar op Mart als presentator mag, maar commentaar op zijn sportcarriere (en blessureverleden) klopt niet. Heeft gewoon een topsportcarriere achter de rug die te vroeg is afgebroken
Ik zeg toch niet dat het niet klopt? Ik snap precies wat die zegt, elk woord zelfs. (Zal het even benadrukken) Maar zo ga je niet met mensen aan je tafel om.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat snapte je nu precies niet aan die quote? Het klopt gewoon hoor...
Mart heeft wel erger aan de tafel gehad in Frankrijk, ik noem een Bram de Grootquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit als een posterboy voor intensieve psychologische hulp
Ok respect, 1:30 per 500m, geen wonder dat je dan naar 6 minuten bijna dood bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
2000 meter op de ergometer rammen, doe je 6 minuten over, ben je helemaal dood
Hij moet minder nadenken, gewoon doen waar hij goed in is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef marcodej het volgende:
Gewoon ten onder aan de druk. Duidelijk, jammer.
Die Henk Grol, die dekselse zoon van een mijnwerker, wat een klasbak, zo vanuit de Hollandse judovelden overgevlogen! Wat een worp, wat een vlucht, bij Schiphol zetten ze al vraagtekens bij die vreemde dingen op de radar! Geweldig!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
Die is sindsdien ook niet meer teruggevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Mart heeft wel erger aan de tafel gehad in Frankrijk, ik noem een Bram de Groot
Mart heeft zelf ook geen medaille.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, je kunt het ook op een andere manier zeggen.
Dat zou een mooie respons zijn geweest, heb jij er wel een?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mart heeft zelf ook geen medaille.
Het is geen spijkerhard debat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja het is geen softie toch? Al dat zachte gedoe...
Hij legt zichzelf gewoon teveel druk op. Na die verliespartij was hij gewoon los en was hij weer zijn oude zelf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Verbazend dat hij zo'n piekeraar is ja
Ik hoor u denken: ''Zit Evert Ten Napel achter het account van Dekatria''?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die Henk Grol, die dekselse zoon van een mijnwerker, wat een klasbak, zo vanuit de Hollandse judovelden overgevlogen!
Maart Mart heeft de bril van Solleveld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou een mooie respons zijn geweest, heb jij er wel een?
Dat suggereer je hier helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet klopt? Ik snap precies wat die zegt, elk woord zelfs. (Zal het even benadrukken) Maar zo ga je niet met mensen aan je tafel om.
Evertquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die Henk Grol, die dekselse zoon van een mijnwerker, wat een klasbak, zo vanuit de Hollandse judovelden overgevlogen! Wat een worp, wat een vlucht, bij Schiphol zetten ze al vraagtekens bij die vreemde dingen op de radar! Geweldig!
Die heb IKquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maart Mart heeft de bril van Solleveld.
Vindt jij het prima. Ik vind van niet. Prima toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat suggereer je hier helemaal niet
Die mensen komen hier vrijwillig zitten hoor. Het hoeft toch geen soft gedoe te zijn? Kijk je liever Ivo Niehe ofzo?
INDERDAAD.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Kijk zo hoort een sporter te zijn. Alleen goud is goed genoeg.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef TheArt het volgende:
Arens is sowieso een zeer prima figuur
Gelukkig kreeg hij toestemming van Mart om blij te mogen zijn.quote:
Grol, het klinkt zo lekker in de mond, Grol. Zouden we niet eens de Groll in moeten voeren? Je weet wel, van Grolololo. Binnenkort is het hele land van Henk ''Grolololol'' Grol. Henk Grolsch. Weg met Grolsch. In met de Henk Grolschquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Grol! Als een duveltje uit een doosje. Een bronzen medaille met een griffel.
"vindt jij"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vindt jij het prima. Ik vind van niet. Prima toch?
Nee hoor, nergens gedaan. Laten we het toch zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
"vindt jij"
Jij loopt om mij te roepen hier hoor...
Geweldigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Aguero het volgende:
Zo'n beer van een vent en dan bang voor naalden.
Zoals bij veel sporters... een sportpsycholoog kan echt wonderen doen voor zo'n jongen denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Hij moet wel echt naar een psycholoog lijkt het.
Mart op ipponquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
Gewoon door Mart heen blijven praten
ws ook voor iets onbenulligs als spinnen, muizen of stoepranden ,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Aguero het volgende:
Zo'n beer van een vent en dan bang voor naalden.
Op zich wel ja, Grol kon z'n ei wel kwijt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heel mooi gesprek hoor... hij laat Henk wel lekker leeglopen nu....
En het is eigenlijk allemaal zo simpel, positief denken, geloof hebben in jezelf, enz. Iedereen kan die flauwekul tegen een sporter vertellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals bij veel sporters... een sportpsycholoog kan echt wonderen doen voor zo'n jongen denk ik
Marhinde zit te denken, hoe laat ben ik ook weer gaan slapen? En wat heb ik gegeten?quote:
En door die gedachte haalt hij nu dus geen goud.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Komt me bekend voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef tong80 het volgende:
Als ik hem in mijn gewichtsklasse zou hebben ging ik emigreren.
Je hoofd moet leeg zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het is eigenlijk allemaal zo simpel, positief denken, geloof hebben in jezelf, enz. Iedereen kan die flauwekul tegen een sporter vertellen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
En door die gedachte haalt hij nu dus geen goud.
Het gaat niet alleen om de woorden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het is eigenlijk allemaal zo simpel, positief denken, geloof hebben in jezelf, enz. Iedereen kan die flauwekul tegen een sporter vertellen.
Dat had ie niet moeten zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef kilon het volgende:
Ja Mart. Wrijf het lekker in. Zoveel tijd heb je er niet voor.
Helaas werkt het niet zo, anders zouden er natuurlijk geen problemen zijn op zulke momenten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |