De vrouwen Holland 8, die kent u niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaan we weer.... "wij zien roeien eens in de 4 jaar..."![]()
![]()
![]()
Met zijn obesitas zal er wel snel iets van een hart-vaat-ziekte komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen die mart leuk vinden, kan mij niet snel genoeg van de tv verdwijnen.
Ja stel je voor dat Mart 20 sec het woord niet heeft, ondenkbaar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk hoef je hier niks bij te zeggen. En dan het hele filmpje vollullen.
Haha, iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef DeeBee het volgende:
'Behalve Henk...'
Marhinde Verkerk traint namelijk nooit!
ahumquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Mart zit er wel meer naast dan anders met zijn opmerkingen ja
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Mart, wat een kankeridioot ben je toch ook.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
Sjongejonge, ik vind Mart bij de TDF nog wel te pruimen. Maar dit slaat echt alles.
Wist ik! Is om de hoek zowatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Redefine het volgende:
De Bosbaan, die ligt in het zuiden van Amsterdam, bij Amstelveen, maar dat weet u niet.
WK 2014 op de Bosbaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Redefine het volgende:
De Bosbaan, die ligt in het zuiden van Amsterdam, bij Amstelveen, maar dat weet u niet.
idd Grol zei nog, dit is shit hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Guard het volgende:
"dit is een onderdeel"
Ja maar goed, houd je mond IK ben aan het woord...
Nee, nee, Mart vindt dat wij dat niet kennen.quote:
Amstelveen, dat kent u niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |