Die is leuk jaquote:
Tuurlijk, echt zo'n bewonderenswaardige sportman!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi om te zien. Hij heeft zo geleden vandaag, verdomme man
Ja dat bedoel ikquote:
Dat doen vrouwen toch!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Wat een vooroordelen jegens vrouwen, je leest de Flair, je tut je op.
En dan morgenvroeg aan het ontbijt: "zeg heb jij mijn roeispaan nog ergens gezien, oh wacht die zit nog ik de kut van Jacobien"quote:
Als ze van kanaleneiland afkwamen werd hun boot ws afgekeurt vanwege de aanwezigheid van bruine asbest in de boot.quote:
mag jij dat zeggen, nee dat mag jij niet zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Mart, wat een kankeridioot ben je toch ook.
Dat bedoel ik dus, de fuck...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
Welkom in dit land. Ik ben hier geboren
Mag jij dat zeggen? Ja, jij mag dat zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Goed dat jij het zegt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik zat aan meisjes gooien in het Heineken huis te denkenquote:
Hij was op zijn plaats. 'Welkom in dit land'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mag jij dat zeggen? Ja, jij mag dat zeggen.
Maar dan had die wel een vette spoiler gehad en een dikke subwoofer achterin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze van kanaleneiland afkwamen werd hun boot ws afgekeurt vanwege de aanwezigheid van bruine asbest in de boot.
Zullen we afspreken wie het woord kanker gebruikt heeft een ban mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Hij kan ten minste fysiek nog normaal pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Mani89 het volgende:
DeMartosaurus Smeetzilla heeft steeds meer weg van een wegkwijnende Jean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |