Een sensuele spanning?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef kingmob het volgende:
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik naar dit programma kijk. het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even tegen alle mensen in dit topic: Jullie horen er ook echt bij hoor!! Jawel!
Voor Annemiek was het inderdaad al de derde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Die roeivrouwen 8 winnen ook al een aantal olympiades plakken volgens mij...
*klap* *klap* *klap*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
4e keer op rij. Erg knap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Die roeivrouwen 8 winnen ook al een aantal olympiades plakken volgens mij...
*APPLAUS!*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Niet bepaald nee. Die vragen, dat net iets te gemaakt jolig doen, brrrquote:
"Wat doe je met dat gat van 3 uur?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Ah daar gaan we weer, wat deed je, hoe laat sliep je, woelen?
Gisteren heeft hij zo vaak aan Verwijlen gevraagd "Ja, dit had jij ook willen winnen he? Ja he?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet meer aan Henk vragen? Die geeft je een hoek op je neus...
Dat gaan ze nu pas doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een grote orrgie bij de vrouwenacht, iedere avond.
Mijn schoenmaat slinkt ook 2 maten, zo tenenkrommend als dit doorgaans is...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef kingmob het volgende:
Ik heb altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik naar dit programma kijk. het ziet er allemaal zo ongemakkelijk uit
Ze zeggen het zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Karina het volgende:
Wat een vooroordelen jegens vrouwen, je leest de Flair, je tut je op.
Wat moeten het altijd hebben van die sterke Hollandse polderkoeien.quote:
Dan krijg Mart strafpunten vanwege passiviteit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Mestras het volgende:
Volgens mij durft Mart Henkie helemaal niet aan te spreken straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |