Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.quote:
Jammer voor Mart.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.
Denk ik ook, zowiezo een goeie smoes om niet naar kutSmeets te moetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ranomi gaat voorlopig echt niet daar aan tafel zitten. Ze moet morgenochtend alweer voor de series 50 vrij. Die gaat daar echt pas aan tafel zitten en gehuldigd worden zondagavond. Zaterdagavond is haar laatste race, hopelijk de finale van de 4x100 wissel.
Zien "we" ook maar eens per 4 jaar natuurlijkquote:
Dat neigt naar werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Iemand moet gaan turven hoe vaak Mart zegt: dat weten de mensen niet...
Mooie Godwin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze vraag krijgen we echt nog 40-45 keer
Ze is 17.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Die is aan het webcammen volgens mij.
de lance factor een sporter moet uit de dood herrezen zijn om een wereldprestatie geleverd te hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Mestras het volgende:
Mart moet het weer lekker dramatiseren allemaal''AFGEVOERD MET EEN AMBULANCE???''
Staat op 10,45quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Bonobo11 het volgende:
Mart was toch wel 10 seconden niet aan het woord.
Olympisch record ?
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:41:46Smeets: Henk jij bent, en dan kijk ik even naar je buurman en die lacht, Henk jij bent een mensenmens? Vind je dat gek als ik dat zeg? reageer retweet
Voor Mart?quote:
Hier ook een. Maar toch...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Montov het volgende:
Ik begin toch langzaam af te haken. Ik heb mijn Mart quotum bijna bereikt.
Dijkshoornquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Mestras het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:41:46Smeets: Henk jij bent, en dan kijk ik even naar je buurman en die lacht, Henk jij bent een mensenmens? Vind je dat gek als ik dat zeg? reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Mestras het volgende:
Gisteren Vlaar, nu die coach.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die coach heeft een schijthekel aan Mart.
2000 meter op de ergometer rammen, doe je 6 minuten over, ben je helemaal doodquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
Wat houd die test in die ze doen? Moeten ze een bepaalde afstand afleggen in een tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |