Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Welke wil je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een sticker uitkiezen nu?
Nee, je krijgt een stempel in je dagboek en een leuk verhaaltje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een sticker uitkiezen nu?
Helleu therequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even intolerant doen:
hey kaaskop!
Aleikum wa salaam wa rahmatullahquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Salam aleikum Arcadia en Charcot, kaaskop.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met eten, wanneer ik het heb gezien praat ik er in het verleden tijd over..
Dat voldoet ook, ik hou daarvan. Om voorgelezen te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een stempel in je dagboek en een leuk verhaaltje voor het slapen gaan.
Aleikum salaam, bebequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Salam aleikum Arcadia en Charcot, kaaskop.
Laat me gewoon ja, Hello kitty is voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ben jij toevallig een 5 jarig nichtje van me?
Vooral door iemand met een monotone stemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat voldoet ook, ik hou daarvan. Om voorgelezen te worden.
Zeggen zij dus ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat me gewoon ja, Hello kitty is voor alle leeftijden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:49 schreef Charcot het volgende:
[..]
Vooral door iemand met een monotone stem
Wie zijn zij?quote:
Nichtjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Of een 'Octo' stem.
[..]
Wie zijn zij?
Om dan vervolgens te ontploffen uit frustratiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zijn zij?
Wat is een Octo-stem?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zijn zij?
rijst met kababquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
Filmpjes daarvan aub.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
Daar heb ik dus nooit naar gekeken hè en ik heb dus ook geen idee hoe een Octo klinkt. Waar ik zelf wel lol mee heb is een gehandicapte zeehond nadoen inclusief de handgebaren.
Niet aan mij vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
watisdezequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan? Wattiz met jou? Ik ben verward, blij nu?
Ik zou dus constant aan te jonge meiden zitten hè, als ik 8 poten had. Ik kan immers makkelijk een hand missen als ze besluiten om een hand af te hakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een irriterende monotone stem, zoiets.
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Een beetje jahet was zo lekker dat jij je vingers erbij zou oppeuzelen. Ik zeg jou.
en fruit,sapjes.
und du?
Laat opblijven is niet goed voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik snap hem nu.
Lieve Arc, wat heb jij gegeten?
Welke theorie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Ik ga jou echt niks leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Diepe slaper?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhur
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat opblijven is niet goed voor je, makarna, salade, vlees, cake, baklava, beetje hetzelfde als vorige dagen
Macaroni.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
had afgelopen dagen lessen en CD/boek.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.
Ach, we hebben allemaal weleens last van gemakzucht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alles behalve datgewoon erg, erg lui.
Altijd vreemd opkijken dat de Nederlanders zoveel taart aten toen ik klein was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is mijn geheugen tot de derde macht, masha'allah
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
zG, JB beta 8 is uit. Nice, fast.
Vur yuzume, vur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.
Wacht totdat hij in slaap valt en zoem dan in zijn oor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Ho wacht. Hoe ga ik slapen met die mug op mn kamer.![]()
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?quote:
Over 2 uur kan het niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Waarom wil je dat ik je swaffel?
haha nee dat was ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?
Meen me zoiets te herinneren, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
haha nee dat was ik niet.
hoe kom je erbij
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet zo eten toch?
Trigg, je bent in de warben je slapeloos ofzo?
Ik heb mijn bronnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vertel mij eerst hoe je van dit voorval afweet
Ik vraag me af wat China hiermee wil bereiken. Je jaagt mensen zo alleen tegen je op in het harnas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.moslimvandaag.(...)olking-om-te-vasten/
JFM is al van mij jonge.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier zitten dus alle moslima's, ik zie het al.
Luisterend oor, alhier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik wilde aan zG vertellen maar die is al weg. Too bad,trigger,too bad.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was met een moslimbroeder in de trein en hij was in slaap gevallen.
Ik was zodanig verdiept in het boek dat ik aan het lezen was,dat ik dit niet 1,2,3 doorhad. Ik kreeg deze meneer niet wakker en toen ging de trein dicht en zaten wij vast![]()
Hij wilde nog 112 bellen.
Gekkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En met KB onderhandel ik nog.
fb menquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit moslimcodetaal of zo waar ik niets vanaf weet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was zodanig verdiept in het boek dat ik aan het lezen was,dat ik dit niet 1,2,3 doorhad. Ik kreeg deze meneer niet wakker en toen ging de trein dicht en zaten wij vast![]()
Ik ben al verkocht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof jij mij wat te bieden hebt.
Je had ook niet door dat de trein helemaal gestopt was of zo? Of hoe moet ik dit voor mij zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat kom je tof doen a Balkanboy?! Wat heb jij haar te bieden dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof jij mij wat te bieden hebt.
altijd toch 3eni.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kon niet laten. kusjekroel
Facebook neem ik aan? ('Fotoboek' kan ook nog,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie
[..]
fb mennet als die keer dat ik jouw foto leuk vond.
Eseks, kan ze verzorgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat kom je tof doen a Balkanboy?! Wat heb jij haar te bieden dan?
asfsgdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Facebook neem ik aan? ('Fotoboek' kan ook nog,.)
M'kay.
Hoe heette jij ook alweer, Jfm? Ik ben het vergeten, sorry.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
112 bellen, wat voor idioot ben je dan?
Kijk, een grapje tegen het tegenovergestelde sekse kan ik wel waarderen mits het een beetje een spitsvondige grap is. Seksueel mag ook. Maar bij deze droge denigrerende grappen facepalm ik alleen maar.quote:
Geen contact meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jamaar hij was wel heel lief
Wat voor soort hou je van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben op die Mocro toer, heb allemaal muziek van ous gekregen. Hebben jullie ook nog mooie Turkish muziek?
Zoals deze en ook meer wat nu populair is.
Zie je mij boeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, een grapje tegen het tegenovergestelde sekse kan ik wel waarderen mits het een beetje een spitsvondige grap is. Seksueel mag ook. Maar bij deze droge denigrerende grappen facepalm ik alleen maar.
En goed dat je aangeeft dat je een ezel bent trouwens.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, alles is welkom.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zarG waar zijn je whatsappsmileys in je fobo heen, nooo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hop, hop, hop, hop, yalaa.![]()
Doe nog veel meer.
Als ik serieus wil zijn dan ga ik wel ergens anders naartoe, niet zo happen op die shit man.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â
[ afbeelding ][ afbeelding ]Â
Welkom welkom. Wat kom je doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG morgen ben ik in je hometown
deze?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigg,ik was vandaag ergens en ze draaiden Ya Ghayeb maar op zn turks
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter paas je mij wat goede Turkishe muziek, he.
Hehe, dat is bij mij in de buurt.quote:
ik DM je even met een vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat is bij mij in de buurt.. Karten dus? Cool!
Wil dat ook weleens een keertje doen, het is alleen zo verdomde duur.
Mozart is altijd goed, maar ik wist niet dat hij Turkish was.quote:
Sure.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik DM je even met een vraag.
Inderdaad ja,voor 12 min.
Dat nummer jaquote:
Serieus? De winkel of een kantoor ergens anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
BESTE IKEA IN HEEL NEDERLAND EN DE WIJDE WERELD. (Hoofdkantoor,.)
Ik heb daar nog een meisje aangerand in bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat nummer ja
Ben je ooit naar die IKEA geweest?
omg. was ze leuk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een meisje aangerand in bed.
slecht van jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Honger maakt rauwe bonnen zoet.
Wallah ik weet niet meer precies, maar ze was met iets aan het uitdagen, pesten of uitlokken, toen deed ik dat pas als reactie.quote:
wat een liefdequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah ik weet niet meer precies, maar ze was met iets aan het uitdagen, pesten of uitlokken, toen deed ik dat pas als reactie.
meer liefde of meer haat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, liefde-haat verhoudingen.
Bril, kort haar erbij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Charcot het volgende:
[..]
Dat zou ik pas doen als ik jou was
Ik ben lekker jong en wild. Ook op mijn veertigste.
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
meer liefde of meer haat?
wat poëtisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? De winkel of een kantoor ergens anders?
Ic, tho het is niet veel groter dan rest van Nederland ofzo toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Pics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hip montuurtje, vlot en trendy kapseltje. Niets mis mee
Haha, die hoofdletters zorgen ervoor dat het leest alsof je IKEA schreeuwt. Heel willekeurig allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Hoezo laf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:23 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, sorry
Sleeping.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik bescherm mezelf, sue me
Waar is klinkerbotsing heen trouwens?
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?
Affiniteit met moslims, ramadan ofzo?
Wel als het van de juiste persoon komtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar raak je niet vol van tot vanavond.
Lol wat, je bent van die soort waar ieder man over droomt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ga binnenkort wat pakjes suiker door haar raam gooien
Welk soortquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol wat, je bent van die soort waar ieder man over droomt?
Ik hou van alle mensen okquote:
In een hok? Ik vraag mij af of jij bent zoals zij in mijn dromen voorkomen man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:38 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik hou van alle mensen ok
Waarom duw je mij nou in een hokje, manwaar is dat voor nodig?! nergens voor nodig. Echt niet. WE LEVEN IN 2012 JIJ MENSENKIND
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
Noodles..
Zowat het enige warme voedsel die ik binnen kan krijgen.
YumYum! Mijn favoriet is de Chicken Flavour. Heerlijk,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:39 schreef Charcot het volgende:
[..]
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend dan
Zij is al ingepikt johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ze wisten het. Anders zou het geen YumYum heten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
YumYum! Mijn favoriet is de Chicken Flavour. Heerlijk,.
Wat is een A7 eigenlijk? Of haal jij je noodles langs de snelweg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:39 schreef Charcot het volgende:
[..]
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend dan
AH. de 7 komt van de hhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Die rochelende hhhhhhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een A7 eigenlijk? Of haal jij je noodles langs de snelweg?
Guuuuuuuuurrrrrrllllllquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't start with me, girlfriend
hmmm dadels
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:49 schreef Charcot het volgende:
[..]
AH. de 7 komt van de hhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Die rochelende hhhhhhhh
neeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:50 schreef Charcot het volgende:
[..]
Guuuuuuuuurrrrrrllllll![]()
Hebben jullie ook een soort dipsaus daarvoor? Ben even vergeten hoe dat heet. Maar je kunt het opwarmen en daar dip je je dadels in![]()
Morgen maar eens langs de super danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).
Ik had eens de noodles van Unox gekocht.. Duur en gaar.
Nope. Ik ben niet van de dadels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
neeeik ken dit niet.
misschien zG,Klinks of Trigg
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
Jij eet trouwens echt veel Charcot (Sjarkot? Garkot? Sjarkó? Garkó? Tsjarkot? Tsjarkó?). Ben je van Nederlandse origine?
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zit zo vol maar overdag ga ik mijzelf haten dat ik niet meer heb gegeten/gedronken.
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.
Doe je dit vaker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
Jou pushen het te eten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jou pushen het te eten?
Ik probeer bij Suhur minimaal 2 en bij verbreken 1.
Eentje maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
en ik dacht het nog wel zo goed te kunnen verbergenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
De letters e, t en n zijn versleten op je toestenbord. Dat idee heb ik zeg maar.
Je bent welkom habibti.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
kay kayquote:
Voetbal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
pfff, alle fucking tenen van mijn rechtervoet zijn kapot
tegen kastjes en andere dingen aanstotenquote:
Grote voeten en een klein huis?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
tegen kastjes en andere dingen aanstoten
Diyanet.nlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
wacht weet iemand tot hoelaat vasten vandaag? ben effe mijn lijstje daarvoor kwijt
Berekening Muslim World League/Shafi schoolquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef computergirl het volgende:
waarom zijn dat hele andere tijden dan http://www.ramadan2012.nl/
ja tis niet leuk, ze moet gezonder gaan eten volgens de dokterquote:
Sterkte, het is niet niks..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
ma komt net van de dokter, hoort ze dat ze suikerziekte heeft, diabetes type 2 volgens mij zegt ze
Dankje, vind het zlef ook erg, tis toch je moeder he?quote:
Ik zal straks extra voor der bidden,goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Dankje, vind het zlef ook erg, tis toch je moeder he?
dankje arkadasimquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal straks extra voor der bidden,goed?
Niets mis met toetjes als avondetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Maar jij bent mn toetje toch.
Echt mooi man hoe die dat verteltquote:
En ook geen beats/instrumenten, dus helemaal halalquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Che_ het volgende:
Wel grappig, het lijkt alsof ik gewoon naar Damian Marley ofzo zit te luisteren maar met halalteksten ook nog
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef Peunage het volgende:
Sommige mensen worden pas om 15:30 wakker ofzo
Je hebt straks meer dan een week de tijd om je biologische klok gelijk te zetten. Komt wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik vraag me af hoe ik weer in een normaal ritme kom,zo vlak voor school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |