Sleeping.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik bescherm mezelf, sue me
Waar is klinkerbotsing heen trouwens?
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?
Affiniteit met moslims, ramadan ofzo?
Wel als het van de juiste persoon komtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar raak je niet vol van tot vanavond.
Lol wat, je bent van die soort waar ieder man over droomt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ga binnenkort wat pakjes suiker door haar raam gooien
Welk soortquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol wat, je bent van die soort waar ieder man over droomt?
Ik hou van alle mensen okquote:
In een hok? Ik vraag mij af of jij bent zoals zij in mijn dromen voorkomen man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:38 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik hou van alle mensen ok
Waarom duw je mij nou in een hokje, manwaar is dat voor nodig?! nergens voor nodig. Echt niet. WE LEVEN IN 2012 JIJ MENSENKIND
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:35 schreef zarGon het volgende:
Noodles..
Zowat het enige warme voedsel die ik binnen kan krijgen.
YumYum! Mijn favoriet is de Chicken Flavour. Heerlijk,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:39 schreef Charcot het volgende:
[..]
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend dan
Zij is al ingepikt johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ze wisten het. Anders zou het geen YumYum heten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
YumYum! Mijn favoriet is de Chicken Flavour. Heerlijk,.
Wat is een A7 eigenlijk? Of haal jij je noodles langs de snelweg?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:39 schreef Charcot het volgende:
[..]
Welke?! Ik ben op zoek naar goede noodles. Die instant noodles bij de a7 zijn te smerig voor woorden. Maar ik leer het nooit want ik blijf het eten. Huilend dan
AH. de 7 komt van de hhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Die rochelende hhhhhhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een A7 eigenlijk? Of haal jij je noodles langs de snelweg?
Guuuuuuuuurrrrrrllllllquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't start with me, girlfriend
hmmm dadels
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:49 schreef Charcot het volgende:
[..]
AH. de 7 komt van de hhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Die rochelende hhhhhhhh
neeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:50 schreef Charcot het volgende:
[..]
Guuuuuuuuurrrrrrllllll![]()
Hebben jullie ook een soort dipsaus daarvoor? Ben even vergeten hoe dat heet. Maar je kunt het opwarmen en daar dip je je dadels in![]()
Morgen maar eens langs de super danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).
Ik had eens de noodles van Unox gekocht.. Duur en gaar.
Nope. Ik ben niet van de dadels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
neeeik ken dit niet.
misschien zG,Klinks of Trigg
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
Jij eet trouwens echt veel Charcot (Sjarkot? Garkot? Sjarkó? Garkó? Tsjarkot? Tsjarkó?). Ben je van Nederlandse origine?
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zit zo vol maar overdag ga ik mijzelf haten dat ik niet meer heb gegeten/gedronken.
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.
Doe je dit vaker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
Jou pushen het te eten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jou pushen het te eten?
Ik probeer bij Suhur minimaal 2 en bij verbreken 1.
Eentje maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
en ik dacht het nog wel zo goed te kunnen verbergenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
De letters e, t en n zijn versleten op je toestenbord. Dat idee heb ik zeg maar.
Je bent welkom habibti.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |