JFM is al van mij jonge.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier zitten dus alle moslima's, ik zie het al.
Luisterend oor, alhier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik wilde aan zG vertellen maar die is al weg. Too bad,trigger,too bad.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was met een moslimbroeder in de trein en hij was in slaap gevallen.
Ik was zodanig verdiept in het boek dat ik aan het lezen was,dat ik dit niet 1,2,3 doorhad. Ik kreeg deze meneer niet wakker en toen ging de trein dicht en zaten wij vast![]()
Hij wilde nog 112 bellen.
Gekkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En met KB onderhandel ik nog.
fb menquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit moslimcodetaal of zo waar ik niets vanaf weet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was zodanig verdiept in het boek dat ik aan het lezen was,dat ik dit niet 1,2,3 doorhad. Ik kreeg deze meneer niet wakker en toen ging de trein dicht en zaten wij vast![]()
Ik ben al verkocht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof jij mij wat te bieden hebt.
Je had ook niet door dat de trein helemaal gestopt was of zo? Of hoe moet ik dit voor mij zien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat kom je tof doen a Balkanboy?! Wat heb jij haar te bieden dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof jij mij wat te bieden hebt.
altijd toch 3eni.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kon niet laten. kusjekroel
Facebook neem ik aan? ('Fotoboek' kan ook nog,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie
[..]
fb mennet als die keer dat ik jouw foto leuk vond.
Eseks, kan ze verzorgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat kom je tof doen a Balkanboy?! Wat heb jij haar te bieden dan?
asfsgdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Facebook neem ik aan? ('Fotoboek' kan ook nog,.)
M'kay.
Hoe heette jij ook alweer, Jfm? Ik ben het vergeten, sorry.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
112 bellen, wat voor idioot ben je dan?
Kijk, een grapje tegen het tegenovergestelde sekse kan ik wel waarderen mits het een beetje een spitsvondige grap is. Seksueel mag ook. Maar bij deze droge denigrerende grappen facepalm ik alleen maar.quote:
Geen contact meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jamaar hij was wel heel lief
Wat voor soort hou je van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben op die Mocro toer, heb allemaal muziek van ous gekregen. Hebben jullie ook nog mooie Turkish muziek?
Zoals deze en ook meer wat nu populair is.
Zie je mij boeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, een grapje tegen het tegenovergestelde sekse kan ik wel waarderen mits het een beetje een spitsvondige grap is. Seksueel mag ook. Maar bij deze droge denigrerende grappen facepalm ik alleen maar.
En goed dat je aangeeft dat je een ezel bent trouwens.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, alles is welkom.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zarG waar zijn je whatsappsmileys in je fobo heen, nooo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hop, hop, hop, hop, yalaa.![]()
Doe nog veel meer.
Als ik serieus wil zijn dan ga ik wel ergens anders naartoe, niet zo happen op die shit man.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Â
[ afbeelding ][ afbeelding ]Â
Welkom welkom. Wat kom je doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG morgen ben ik in je hometown
deze?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Trigg,ik was vandaag ergens en ze draaiden Ya Ghayeb maar op zn turks
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter paas je mij wat goede Turkishe muziek, he.
Hehe, dat is bij mij in de buurt.quote:
ik DM je even met een vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat is bij mij in de buurt.. Karten dus? Cool!
Wil dat ook weleens een keertje doen, het is alleen zo verdomde duur.
Mozart is altijd goed, maar ik wist niet dat hij Turkish was.quote:
Sure.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik DM je even met een vraag.
Inderdaad ja,voor 12 min.
Dat nummer jaquote:
Serieus? De winkel of een kantoor ergens anders?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
BESTE IKEA IN HEEL NEDERLAND EN DE WIJDE WERELD. (Hoofdkantoor,.)
Ik heb daar nog een meisje aangerand in bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat nummer ja
Ben je ooit naar die IKEA geweest?
omg. was ze leuk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een meisje aangerand in bed.
slecht van jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Honger maakt rauwe bonnen zoet.
Wallah ik weet niet meer precies, maar ze was met iets aan het uitdagen, pesten of uitlokken, toen deed ik dat pas als reactie.quote:
wat een liefdequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah ik weet niet meer precies, maar ze was met iets aan het uitdagen, pesten of uitlokken, toen deed ik dat pas als reactie.
meer liefde of meer haat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, liefde-haat verhoudingen.
Bril, kort haar erbij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Charcot het volgende:
[..]
Dat zou ik pas doen als ik jou was
Ik ben lekker jong en wild. Ook op mijn veertigste.
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
meer liefde of meer haat?
wat poëtisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? De winkel of een kantoor ergens anders?
Ic, tho het is niet veel groter dan rest van Nederland ofzo toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Pics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hip montuurtje, vlot en trendy kapseltje. Niets mis mee
Haha, die hoofdletters zorgen ervoor dat het leest alsof je IKEA schreeuwt. Heel willekeurig allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Hoezo laf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:23 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |