meer liefde of meer haat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, liefde-haat verhoudingen.
Bril, kort haar erbij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Charcot het volgende:
[..]
Dat zou ik pas doen als ik jou was
Ik ben lekker jong en wild. Ook op mijn veertigste.
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
meer liefde of meer haat?
wat poėtisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet het als een blokijs zien, het zit in elkaar verweven.
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? De winkel of een kantoor ergens anders?
Ic, tho het is niet veel groter dan rest van Nederland ofzo toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Pics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hip montuurtje, vlot en trendy kapseltje. Niets mis mee
Haha, die hoofdletters zorgen ervoor dat het leest alsof je IKEA schreeuwt. Heel willekeurig allemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
IKEA Delft is het hoofdkantoor van IKEA, omdat belastingvoordeel. Andere grote bedrijven/artiesten zijn om die reden 'Nederlands'.
Hoezo laf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:23 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik wil dat niet op mijn geweten hebben, sorry
Sleeping.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:26 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik bescherm mezelf, sue me
Waar is klinkerbotsing heen trouwens?
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Charcot, begrijp me niet verkeerd hoor, ben niet altijd een eikel ofzo, maar waarom reageer je in dit topic?
Affiniteit met moslims, ramadan ofzo?
Wel als het van de juiste persoon komtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daar raak je niet vol van tot vanavond.
Lol wat, je bent van die soort waar ieder man over droomt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ga binnenkort wat pakjes suiker door haar raam gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |