Guuuuuuuuurrrrrrllllllquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't start with me, girlfriend
hmmm dadels
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:49 schreef Charcot het volgende:
[..]
AH. de 7 komt van de hhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Die rochelende hhhhhhhh
neeequote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:50 schreef Charcot het volgende:
[..]
Guuuuuuuuurrrrrrllllll![]()
Hebben jullie ook een soort dipsaus daarvoor? Ben even vergeten hoe dat heet. Maar je kunt het opwarmen en daar dip je je dadels in![]()
Morgen maar eens langs de super danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. YumYum is o.a. verkrijgbaar bij Dirk (van den Broek).
Ik had eens de noodles van Unox gekocht.. Duur en gaar.
Nope. Ik ben niet van de dadels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
neeeik ken dit niet.
misschien zG,Klinks of Trigg
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
Jij eet trouwens echt veel Charcot (Sjarkot? Garkot? Sjarkó? Garkó? Tsjarkot? Tsjarkó?). Ben je van Nederlandse origine?
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zit zo vol maar overdag ga ik mijzelf haten dat ik niet meer heb gegeten/gedronken.
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even. Even frisse lucht halen en rondjes lopen in de tuin en je kunt een glaasje water bijtanken.
Doe je dit vaker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
Jou pushen het te eten?quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jou pushen het te eten?
Ik probeer bij Suhur minimaal 2 en bij verbreken 1.
Eentje maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eet op zijn minst 1 dadel. Veel energie.
en ik dacht het nog wel zo goed te kunnen verbergenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 04:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
De letters e, t en n zijn versleten op je toestenbord. Dat idee heb ik zeg maar.
Je bent welkom habibti.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:32 schreef Charcot het volgende:
[..]
Klinkerbotsing
Ga binnenkort wat pakjes suiker door haar raam gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |