Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Welke wil je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een sticker uitkiezen nu?
Nee, je krijgt een stempel in je dagboek en een leuk verhaaltje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik een sticker uitkiezen nu?
Helleu therequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even intolerant doen:
hey kaaskop!
Aleikum wa salaam wa rahmatullahquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Salam aleikum Arcadia en Charcot, kaaskop.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met eten, wanneer ik het heb gezien praat ik er in het verleden tijd over..
Dat voldoet ook, ik hou daarvan. Om voorgelezen te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een stempel in je dagboek en een leuk verhaaltje voor het slapen gaan.
Aleikum salaam, bebequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Salam aleikum Arcadia en Charcot, kaaskop.
Laat me gewoon ja, Hello kitty is voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ben jij toevallig een 5 jarig nichtje van me?
Vooral door iemand met een monotone stemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat voldoet ook, ik hou daarvan. Om voorgelezen te worden.
Zeggen zij dus ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat me gewoon ja, Hello kitty is voor alle leeftijden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:49 schreef Charcot het volgende:
[..]
Vooral door iemand met een monotone stem
Wie zijn zij?quote:
Nichtjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Of een 'Octo' stem.
[..]
Wie zijn zij?
Om dan vervolgens te ontploffen uit frustratiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zijn zij?
Wat is een Octo-stem?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie zijn zij?
rijst met kababquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
Filmpjes daarvan aub.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
Daar heb ik dus nooit naar gekeken hè en ik heb dus ook geen idee hoe een Octo klinkt. Waar ik zelf wel lol mee heb is een gehandicapte zeehond nadoen inclusief de handgebaren.
Niet aan mij vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
watisdezequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan? Wattiz met jou? Ik ben verward, blij nu?
Ik zou dus constant aan te jonge meiden zitten hè, als ik 8 poten had. Ik kan immers makkelijk een hand missen als ze besluiten om een hand af te hakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een irriterende monotone stem, zoiets.
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Een beetje jahet was zo lekker dat jij je vingers erbij zou oppeuzelen. Ik zeg jou.
en fruit,sapjes.
und du?
Laat opblijven is niet goed voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik snap hem nu.
Lieve Arc, wat heb jij gegeten?
Welke theorie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Ik ga jou echt niks leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Diepe slaper?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhur
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat opblijven is niet goed voor je, makarna, salade, vlees, cake, baklava, beetje hetzelfde als vorige dagen
Macaroni.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
had afgelopen dagen lessen en CD/boek.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.
Ach, we hebben allemaal weleens last van gemakzucht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alles behalve datgewoon erg, erg lui.
Altijd vreemd opkijken dat de Nederlanders zoveel taart aten toen ik klein was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is mijn geheugen tot de derde macht, masha'allah
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
zG, JB beta 8 is uit. Nice, fast.
Vur yuzume, vur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.
Wacht totdat hij in slaap valt en zoem dan in zijn oor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Ho wacht. Hoe ga ik slapen met die mug op mn kamer.![]()
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?quote:
Over 2 uur kan het niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Waarom wil je dat ik je swaffel?
haha nee dat was ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?
Meen me zoiets te herinneren, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
haha nee dat was ik niet.
hoe kom je erbij
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet zo eten toch?
Trigg, je bent in de warben je slapeloos ofzo?
Ik heb mijn bronnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vertel mij eerst hoe je van dit voorval afweet
Ik vraag me af wat China hiermee wil bereiken. Je jaagt mensen zo alleen tegen je op in het harnas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.moslimvandaag.(...)olking-om-te-vasten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |