Altijd vreemd opkijken dat de Nederlanders zoveel taart aten toen ik klein was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is mijn geheugen tot de derde macht, masha'allah
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:14 schreef Triggershot het volgende:
zG, JB beta 8 is uit. Nice, fast.
Vur yuzume, vur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil geen bèta's draaien. Daar voel ik me te goed voor.
Wacht totdat hij in slaap valt en zoem dan in zijn oor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Ho wacht. Hoe ga ik slapen met die mug op mn kamer.![]()
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?quote:
Over 2 uur kan het niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Waarom wil je dat ik je swaffel?
haha nee dat was ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die in een trein in slaap viel en ergens op Rotterdam CS opgesloten zat in een trein?
Meen me zoiets te herinneren, zoiets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
haha nee dat was ik niet.
hoe kom je erbij
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet zo eten toch?
Trigg, je bent in de warben je slapeloos ofzo?
Ik heb mijn bronnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vertel mij eerst hoe je van dit voorval afweet
Ik vraag me af wat China hiermee wil bereiken. Je jaagt mensen zo alleen tegen je op in het harnas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.moslimvandaag.(...)olking-om-te-vasten/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |