rijst met kababquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
Filmpjes daarvan aub.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef zarGon het volgende:
Daar heb ik dus nooit naar gekeken hè en ik heb dus ook geen idee hoe een Octo klinkt. Waar ik zelf wel lol mee heb is een gehandicapte zeehond nadoen inclusief de handgebaren.
Niet aan mij vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heb je gisteren gegeten jfm?![]()
watisdezequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan? Wattiz met jou? Ik ben verward, blij nu?
Ik zou dus constant aan te jonge meiden zitten hè, als ik 8 poten had. Ik kan immers makkelijk een hand missen als ze besluiten om een hand af te hakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een irriterende monotone stem, zoiets.
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Een beetje jahet was zo lekker dat jij je vingers erbij zou oppeuzelen. Ik zeg jou.
en fruit,sapjes.
und du?
Laat opblijven is niet goed voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhhhhh ik snap hem nu.
Lieve Arc, wat heb jij gegeten?
Welke theorie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Ik ga jou echt niks leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
theorielerend ontwijkend gedrag.
Diepe slaper?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo voor de 3294e keer: ik word niet wakker voor suhur
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laat opblijven is niet goed voor je, makarna, salade, vlees, cake, baklava, beetje hetzelfde als vorige dagen
Macaroni.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
Pasta, macaroni is dus "een pasta", maar omdat macaroni slaat op een bepaalde vorm van pasta, klopt macaroni niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wij hebben ook nog cake, maar zat nog te vol dus morgen hele dag er naar kijken weer
Wat is makarna?
had afgelopen dagen lessen en CD/boek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |