Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.quote:
Dat is oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Ooh is hier niet lapo = nieuwe?Dikke stress voor niets
Beetje maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef d1ce het volgende:
Bolt was volgens mij vrij boos op die scheids
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
Is het atletiek eigenlijk al begonnen? Nog niets van meegekregen.
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.
http://gawker.com/5930279(...)ch-field-hockey-teamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Dat hadden ze op nos.nl in de blog van gisteren opgenomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Matthijs zou het misschien ook wel kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof je geen commentaar op die man mag hebben danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ohw, in VBL wel. Maar daar is alles anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah niet waar ik normaal post.
Dione is in de pikorde allang voorbij gestreefd door Schut... die ziet niet voor niks nu live bij het zwemmen met Kenkhuis en De Bruijn terwijl zij veroordeeld is tot de shift waarin ze nog eens dezelfde vragen als Stomphorst kan stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.
Mart heeft ze aan het janken gebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Mestras het volgende:
Die krullenbol daarachter is kapot aan het gaan
Ga inderdaad weg je weet gewoon geen vervanger...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorry![]()
Ga toch weg man , Smeets is vergane glorie. Er zijn er genoeg.
Feest in Sev na diploma?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
Ach ik deed 7 jaar over de HAVO en ging zonder diploma van school. Wat is dan 4 jaar.
Mart moet het eenvoudig houden, anders begrijpen de kijkers er niks van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Al die fucking waar waar wat waarom vragen.
Ja idd, slechter dan Mart momenteel kan het toch niet dus het zal mij aan mijn reet roesten of iemand 'te jong' is. Mart was toch ook 25 toen hij op het wielrennen werd gezet? Toen jankte vast ook iedereen dat ie te jong was om 10 jaar later in zijn aars te kruipen en 20 jaar later te zeggen dat ie zo ervaren is. Ja aldoende leert men en als niemand behalve Sjek en Mart zulke dingen ooit mogen presenteren dan blijft de rest 'te jong'en 'te onervaren' ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorry![]()
Ga toch weg man , Smeets is vergane glorie. Er zijn er genoeg.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
Huldiging van Vos nu op telegraafsite.
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...quote:
Edith is al geweest. "Live" bij de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, slechter dan Mart momenteel kan het toch niet dus het zal mij aan mijn reet roesten of iemand 'te jong' is. Mart was toch ook 25 toen hij op het wielrennen werd gezet? Toen jankte vast ook iedereen dat ie te jong was om 10 jaar later in zijn aars te kruipen en 20 jaar later te zeggen dat ie zo ervaren is. Ja aldoende leert men en als niemand behalve Sjek en Mart zulke dingen ooit mogen presenteren dan blijft de rest 'te jong'en 'te onervaren' ja.
Dat is ook zo. Ik zou het liefst Wilfried de Jong zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Dat is live op zijn nos'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat een held. Gewoon een andere boot.
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Nu nog steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.
Ja...dat is de naam die ik zocht...die kan dit echt! Kritisch, inhoudelijk goed, en niet geheel onbelangrijk...hij heeft humor.quote:
Schut is goed, wel jong, maar zeker goed. Het probleem bij de nos is dat de jongeren jarenlang niet zijn opgeleid en genegeerd. De oudjes Mart, Jack en Tom kregen gewoon alles.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.
De laatste jaren dan. Daartussenin werd hij op handen gedragen. Weliswaar werd hij ook wel bekritiseerd, maar dat was vaak niet terecht.quote:
En dat is bij Mart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Humberto tan fail met z'n ssssssssssst.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ja...dat is de naam die ik zocht...die kan dit echt! Kritisch, inhoudelijk goed, en niet geheel onbelangrijk...hij heeft humor.
Hij kan hem wel schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Die jongen vindt mart vreselijk.
Service hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:28 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Er is nog niet gehuldigd, typisch NOS-trucje.
Er komen mensen door, langzaam aan. Dat Schut hier zit en niet Tom of Sjek is een klein teken...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schut is goed, wel jong, maar zeker goed. Het probleem bij de nos is dat de jongeren jarenlang niet zijn opgeleid en genegeerd. De oudjes Mart, Jack en Tom kregen gewoon alles.
ook geen finale plaats....eigenlijk vanaf mei hebben we dus alleen maar dieptepunten gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan zo naar het songfestival?Waar heeft die gast het over?
Ja, maar dat was zes jaar geleden niet denkbaar. Er lijkt wel wat veranderd te zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er komen mensen door, langzaam aan. Dat Schut hier zit en niet Tom of Sjek is een klein teken...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan zo naar het songfestival?Waar heeft die gast het over?
Maar hoorde ik het nou goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ook geen finale plaats....eigenlijk vanaf mei hebben we dus alleen maar dieptepunten gehad.
Niet heel zelf kritisch naar de buitenwereld toe bedoel je. Je weet nooit hoe ze daar werkelijk over denken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het wel met Mart eens overigens hoor... ze zijn niet heel erg zelfkritisch over hun traject... die boot- en coachwissel vlak voor de Spelen zijn gewoon niet handig
Schastsen het laagste in de sportwereld is ONZE sportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:29 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ook geen finale plaats....eigenlijk vanaf mei hebben we dus alleen maar dieptepunten gehad.
Ze wilden het al eerder, maar dat werd eerst nog tegengehouden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Maar nogmaals... die Holland 8 is 4 jaar lang getraind om hier goud te halen volgens mij... dan is het heel vreemd dat je een maand voor de Spelen van materiaal en coach wisselt... dan heb je te lang doorgesudderd in een onwenselijke situatie... en er dan ook zo makkelijk overheen stappen zonder zelfkritiek zegt ook wel wat...
Ja dat zeg ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zes jaar geleden niet denkbaar. Er lijkt wel wat veranderd te zijn.
en geen elfstedentoch, waar we zo kort bij waren...wat een KUT jaar....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schastsen het laagste in de sportwereld is ONZE sport
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar hoorde ik het nou goed?Zei hij dat?
roel braas zei dat hij er niet inhoudelijk op in ging, reken maar dat er wat gebeurt is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Niet heel zelf kritisch naar de buitenwereld toe bedoel je. Je weet nooit hoe ze daar werkelijk over denken.
Je hebt volkomen gelijk. De situatie was al lang niet houdbaar en pas op het allerlaatst toen het werkelijk onmogelijk was om nog verder te gaan op de manier die ze hadden gekozen gingen ze pas dingen aanpassen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Maar nogmaals... die Holland 8 is 4 jaar lang getraind om hier goud te halen volgens mij... dan is het heel vreemd dat je een maand voor de Spelen van materiaal en coach wisselt... dan heb je te lang doorgesudderd in een onwenselijke situatie... en er dan ook zo makkelijk overheen stappen zonder zelfkritiek zegt ook wel wat...
Dan is die bond ook van de pot gepleurd natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wilden het al eerder, maar dat werd eerst nog tegengehouden.
Ach.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef marcodej het volgende:
Oei, de huldiging van Vos was wel een beetje ongemakkelijk. Die houdt daar eigenlijk niet van.
Ment to bequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
en geen elfstedentoch, waar we zo kort bij waren...wat een KUT jaar....
Er zitten op diverse plekken helaas de verkeerde mensen ja. Maar in dit geval was het ook lastig, omdat de 'nieuwe' coach al een dubbelrol had en het de vraag was of die tijd had.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan is die bond ook van de pot gepleurd natuurlijk
Je kan ook niets hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Huppa, nog wat extra zout in de wonden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Deze foto is 13 minuten geleden getwitterd: http://moby.to/0hrfjf
Ja, voor de 5de keer zeggen: "Jullie hadden ook wel Olympische Goud willen hebben he?" is een beetje too much, sorry.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je kan ook niets hebben
Over zout gesproken: iets met slakken...
daaromheen toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar zijn de andere wielrensters?!
Gewoon autistisch. Kan ze niets aan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef Mestras het volgende:
Marianne Vos is wel een beetje awkward hoor
Die hebben niet gewonnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee van de drie stonden op het podium.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Daar kan Gretha Smit over meepratenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef Redefine het volgende:
Leuk, heb je goud gewonnen, pleur je van een trap af.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:35 schreef reddevil1408 het volgende:
tjeezus....Die Vos staat te huppelen als een tiener....van Grunsven zou er zo mee de dressur kunnen doen...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kan Gretha Smit over meepraten
Wilfried de Jong liet hem een paar jaar geleden ook niks zeggen.quote:
Uiteindelijk heeft het haar carrière nog half naar de knoppen geholpen ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kan Gretha Smit over meepraten
Inderdaad... nooit meer op niveau gekomenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft het haar carrière nog half naar de knoppen geholpen ook
Dat zou iemand anders niet doen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, voor de 5de keer zeggen: "Jullie hadden ook wel Olympische Goud willen hebben he?" is een beetje too much, sorry.
Tuurlijk knul.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zou iemand anders niet doen...les 1 in journalistiek nog maar eens lezen..,
Die zijn wel meer kanshebber voor een medaille ja.quote:
Iets meer kans dan de mannen.quote:
"Ik hoop dat Ranomi morgen verzuipt" *Klingelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:36 schreef Redefine het volgende:
Die wens kunnen ze maar beter niet doen. Tot nu toe gebeurde juist steeds het tegenovergestelde
Die zaten toch ook te klooien met hun boot?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn wel meer kanshebber voor een medaille ja.
Die hebben wel gewoon die nieuwe boot.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zaten toch ook te klooien met hun boot?
twitter:AvVleuten twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:26:20Helaas weer thuis. Uit voorzorg, omdat sleutelbeenwond er na de wedstrijd minder goed uit zag. Gaat nu goed, maar wel paar dagen rustig aan. reageer retweet
Dat is een beetje standaard bij het roeien. Je moet het een beetje zien als autosport, daar wordt ook gesleuteld tot ze tevreden zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zaten toch ook te klooien met hun boot?
Aah, jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
twitter:AvVleuten twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:26:20Helaas weer thuis. Uit voorzorg, omdat sleutelbeenwond er na de wedstrijd minder goed uit zag. Gaat nu goed, maar wel paar dagen rustig aan. reageer retweet
Ja zien we alles wat we die dag gemist hebben door de NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd weer een hoogtepunt ''t het eindfragment met alle momenten
Aahhhquote:
Dan moet je idd niet gaan stagediven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Bij RTL4 is Edith Bosch iets minder genuanceerd over haar duitse tegenstandster....
Weet je wel wat spontaan is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
Edith zit nu bij rtl en is ze veel spontaner
Rtlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Bij RTL4 is Edith Bosch iets minder genuanceerd over haar duitse tegenstandster....
Precies. Tong is een kenner. Ik heb ook graag iemand die zijn gasten laat praten door gewoon goede vragen te stellen. Wilfried is daar een meester in. En Tom is een echte liefhebber.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wilfried zou het kunnen. Tom van het Hek ook. Is een prima presentator op de radio. Als tafelgast is ie minder.
geweldige opmerkingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Je wilt tong80 aan tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Tong is een kenner. Ik heb ook graag iemand die zijn gasten laat praten door gewoon goede vragen te stellen. Wilfried is daar een meester in. En Tom is een echte liefhebber.
Tsja, geweldig. Die kleine dikke prop won wel en heeft nu zilver.quote:
Je vergeet Robin 'lekker nonchalant' Van Gaalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Ton Boot of Jaques Brinkman zouden het nog slechter doen als Mart
EDIT: en Prem
Slechter danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Ton Boot of Jaques Brinkman zouden het nog slechter doen als Mart
EDIT: en Prem
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig met zijn feitjeskennis.
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet Robin 'lekker nonchalant' Van Gaalen.
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.
Format aanpassen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Ja, maar dat komt meer door die anderen. Zo erg vind ik hem niet, maar hij doet net wat te overdreven daar. Alsof hij in de kroeg staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.
Mart kent natuurlijk weinig inhoud van andere sporten behalve Wielrennen, de tour en alle voorjaarsklassiekers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Kan golfer er naast zitten om steeds tegen jonge sporters te zeggen, Nadia Comaneci die kennen jullie jongeren niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv dan
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die van Moorsel begint steeds meer op de schoonmoeder van Hazes te lijken.
Erg hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
NOS heeft Hans van Zetten, Ruben Houkes en zelfs Anicka van Emden deed het best aardigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
Klopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.
Lekker kort pittig kapsel, lekker zonnebankbruin, lekker gek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Mart heeft de kabel er uitgetrokken.quote:
Hans van Zetten. We zijn er uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NOS heeft Hans van Zetten, Ruben Houkes en zelfs Anicka van Emden deed het best aardig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart heeft de kabel er uitgetrokken.
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genietenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hans van Zetten. We zijn er uit.
Hij heeft niet echt een mooie tv-kopquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:50 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Hans van Zetten. We zijn er uit.
En altijd weer balen van een nahup van een onbekende Japquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genieten
Ja, hij is echt fantastisch! Ik heb nu zoveel kennis van turnen binnen een paar dagen; discloceren, amplitude, noem het maar op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
ON-GE-KEND! Geen enkele andere verslaggever kan zou uitbundig over een atleet uit een ander land vertellen als Hans. Genieten
En ook een oefening helemaal de grond in boren. Die zegt gewoon letterlijk: dit is echt een hele slechte uitvoering.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:51 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Het mooiste van alles is nog dat ie de beoordeling en cijfers op noemt terwijl de jury nog lang en breed aan het nadenken is....en vijf minuten later kun je er meetlint langs leggen want het klopt nog ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja, hij is echt fantastisch! Ik heb nu zoveel kennis van turnen binnen een paar dagen; discloceren, amplitude, noem het maar op.
Ja. Ik ken geen enkele commentator die zo ontzettend veel kennis heeft van zijn sport. En dan is het ook nog een sport met honderden verschillende technieken, grepen, weet ik veel wat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:56 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Het mooiste van alles is nog dat ie de beoordeling en cijfers op noemt terwijl de jury nog lang en breed aan het nadenken is....en vijf minuten later kun je er meetlint langs leggen want het klopt nog ook.
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:00 schreef Redefine het volgende:
Gaat Van Zetten dan ook een verhaal vertellen over de Amerikaanse turner Leyva, die zijn shirt weggaf. Om dan aan zijn gasten te vragen: En aan wie heeft hij dat shirt gegeven? De gasten krijgen anderhalve seconde om na te denken en voordat ze willen antwoorden zegt Hans: Aan mij, die heeft hij aan mij gegeven.
Dat stukje van mij was overigens een parodie op het verhaal van Mart over de bril van Solleveld tijdens de avondetappe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.
Owquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat stukje van mij was overigens een parodie op het verhaal van Mart over de bril van Solleveld tijdens de avondetappe.
Met het bord op schoot. Ben jij de beruchte mevrouw van Zetten uit Tielquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Maargoed, ik duik mijn bed in. Morgen weer met het bordje op schoot genieten.
En Pierre Zenden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Redefine het volgende:
Ja. Vond het zelf juist wel grappig dat die daardoor Leyva ook ging aanmoedigen.
Van Zetten is zowat de enige die is overgebleven van de grotere sportcommentatoren. Stalman en Haanappel zijn helaas gestopt.
4 jaar geleden tijdens de spelen al een fan topic voor hem geopend. Nu weer gedaan en hij is nog populairder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:01 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja fantastisch toch! HAHA. Ik denk ook serieus dat heel veel gymnasten hem ook kennen en waarschijnlijk is iedereen ook gewoon gek op hem.
Haha. Ik zie je "Service he" nu pas onder je naam staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met het bord op schoot. Ben jij de beruchte mevrouw van Zetten uit Tiel
Ja, klopt. Maar Houkes en de ander (ben even zijn naam kwijt). Bij zwemmen had je vroeger ook, die nu bij Eurosport zit, maar Grueter is ook goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
En Pierre Zenden natuurlijk.
2 van de bestenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:07 schreef Redefine het volgende:
Ja. Vond het zelf juist wel grappig dat die daardoor Leyva ook ging aanmoedigen.
Van Zetten is zowat de enige die is overgebleven van de grotere sportcommentatoren. Stalman en Haanappel zijn helaas gestopt.
Het duo Stalman en Scheen bij de atletiek toernooienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 van de besten
Die maakte sporters af met woorden als hun tegenstanders het niet in de strijd deden.
Grueter vind ik ook goed. Die stem is onlosmakelijk verbonden met zwemmen, zelfs als ik voetbal kijk. De NOS heeft goede commentatoren, ik heb gewoon alleen een hekel aan de wijze waarop Dione en Egberts over sport praten. Zo zonde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar Houkes en de ander (ben even zijn naam kwijt). Bij zwemmen had je vroeger ook, die nu bij Eurosport zit, maar Grueter is ook goed.
En Hans Brian en Hugo Walker en Evert ten Napel en Hans Eijsvogel en Frans Hendriks en Herman Kuiphof en Koen Vergoef naar wij dachten en Jean Nelissen en Henkie Terlingen en Theo Koomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
En Pierre Zenden natuurlijk.
Klaas Boot en Harrie Vriendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar Houkes en de ander (ben even zijn naam kwijt). Bij zwemmen had je vroeger ook, die nu bij Eurosport zit, maar Grueter is ook goed.
Bij een goede commentator hoor je ook gewoon die stem bij bepaalde sportfragmenten. Bij Grueter is nog steeds zijn What the fuck! Speel niet met mijn ballen! geweldigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Grueter vind ik ook goed. Die stem is onlosmakelijk verbonden met zwemmen, zelfs als ik voetbal kijk. De NOS heeft goede commentatoren, ik heb gewoon alleen een hekel aan de wijze waarop Dione en Egberts over sport praten. Zo zonde.
Ja ja en ja. Dat waren mijn jeugdjaren. De stemmen zal ik zeker nog herkennen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Hans Brian en Hugo Walker en Evert ten Napel en Hans Eijsvogel en Frans Hendriks en Herman Kuiphof en Koen Vergoef naar wij dachten en Jean Nelissen en Henkie Terlingen en Theo Koomen.
Evert ten Napel is pas de laatste jaren een cultheld geworden. In de jaren negentig kotsen we hem gewoon uit en terecht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Hans Brian en Hugo Walker en Evert ten Napel en Hans Eijsvogel en Frans Hendriks en Herman Kuiphof en Koen Vergoef naar wij dachten en Jean Nelissen en Henkie Terlingen en Theo Koomen.
Ja. Toen Kromowidjodjo dat wereldrecord in textiel zwom eerder dit jaar werd het door een andere dude ingesproken. Hij was gewoon niet zo enthousiast als Grueter, dus was het filmpje gelijk minder leuk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij een goede commentator hoor je ook gewoon die stem bij bepaalde sportfragmenten. Bij Grueter is nog steeds zijn What the fuck! Speel niet met mijn ballen! geweldig
Ja, dat zijn de woorden van deze spelen hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:10 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Haha. Ik zie je "Service he" nu pas onder je naam staan.
Sierd "Koekoek" de Vos kent ook iedereen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Evert ten Napel is pas de laatste jaren een cultheld geworden. In de jaren negentig kotsen we hem gewoon uit en terecht.
Je vergeet gewoon nog Gooooooooooooooooooooooooooooooooooal Atletiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sierd "Koekoek" de Vos kent ook iedereen.
Zekers. Wat een gefaal van de NOS.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de woorden van deze spelen he
Daarom vind ik de streams ook geen echt goed alternatief, omdat het zonder commentaar is. Het geeft iets kaals, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ja. Toen Kromowidjodjo dat wereldrecord in textiel zwom eerder dit jaar werd het door een andere dude ingesproken. Hij was gewoon niet zo enthousiast als Grueter, dus was het filmpje gelijk minder leuk.
Houkes doet het inderdaad heel goed. Beter dan die Wennemars haha.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
Hmmm Houkes dan: 'Gewoon vastpakken en gaan. JAAAAAA!)
Ik vond hem geniaal.
Klopt. Maar het Volkssardion was wel van Oranje. Ook van Tong trouwens. Was er ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Evert ten Napel is pas de laatste jaren een cultheld geworden. In de jaren negentig kotsen we hem gewoon uit en terecht.
Hij heeft gewoon een zwart decennium gehad. Daaromheen was het wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het Volkssardion was wel van Oranje. Ook van Tong trouwens. Was er ook.
Trusten.
maradona maradona hij gaat er langs alsif ze er niet staan maradona maradona aaaaaaaagggggMARADONA aan alle twijfel een einde dit is de beste voetballer van het wkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:19 schreef Redefine het volgende:
Net zoals je vroeger gewoon wist dat iets van uitzonderlijke klasse was als Reitsma zijn stem verhief.
Klopt, ik snap dan ook niet als de NOS Hans er uit tikt voor dat programma met die van Galen, dat ze het commentaar niet gewoon op de stream hebben. Er werken echt een heleboel incompetente mensen de NOS, maar dat is volgens mij al redelijk bekend. Allemaal 50er die elkaar de hand boven het hoofd houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom vind ik de streams ook geen echt goed alternatief, omdat het zonder commentaar is. Het geeft iets kaals, maar dat kan ook aan mij liggen.
Als ze de streams van commentaar was voorzien hadden wat mij betreft terecht mijn ondertitel kunnen gebruiken. Dan was het echt een goede service geweest. Nu moeten ze er wel wat moeite voor doen, maar is het toch niet zo heel bijzonder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:22 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Klopt, ik snap dan ook niet als de NOS Hans er uit tikt voor dat programma met die van Galen, dat ze het commentaar niet gewoon op de stream hebben. Er werken echt een heleboel incompetente mensen de NOS, maar dat is volgens mij al redelijk bekend. Allemaal 50er die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Link naar dat artikel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze de streams van commentaar was voorzien hadden wat mij betreft terecht mijn ondertitel kunnen gebruiken. Dan was het echt een goede service geweest. Nu moeten ze er wel wat moeite voor doen, maar is het toch niet zo heel bijzonder.
Het probleem bij de NOS is dat ze denken dat ze het heel goed doen en elke kritiek wordt weggewuifd. Ik heb er jaren geleden nog eens een artikel aan gewijd, eigenlijk geldt dat nu nog steeds.
Zo bijzonder is het ook weer niet. Nog van de tijd dat ik 'journalist' was. Bovendien hoeven mensen nou ook weer niet mijn echte naam te wetenquote:
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het ook weer niet. Nog van de tijd dat ik 'journalist' was. Bovendien hoeven mensen nou ook weer niet mijn echte naam te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |