Slechter danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Ton Boot of Jaques Brinkman zouden het nog slechter doen als Mart
EDIT: en Prem
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig met zijn feitjeskennis.
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet Robin 'lekker nonchalant' Van Gaalen.
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.
Format aanpassen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Ja, maar dat komt meer door die anderen. Zo erg vind ik hem niet, maar hij doet net wat te overdreven daar. Alsof hij in de kroeg staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.
Mart kent natuurlijk weinig inhoud van andere sporten behalve Wielrennen, de tour en alle voorjaarsklassiekers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Kan golfer er naast zitten om steeds tegen jonge sporters te zeggen, Nadia Comaneci die kennen jullie jongeren niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv dan
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die van Moorsel begint steeds meer op de schoonmoeder van Hazes te lijken.
Erg hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
NOS heeft Hans van Zetten, Ruben Houkes en zelfs Anicka van Emden deed het best aardigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
Klopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.
Lekker kort pittig kapsel, lekker zonnebankbruin, lekker gek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |