Die hebben wel gewoon die nieuwe boot.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zaten toch ook te klooien met hun boot?
twitter:AvVleuten twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:26:20Helaas weer thuis. Uit voorzorg, omdat sleutelbeenwond er na de wedstrijd minder goed uit zag. Gaat nu goed, maar wel paar dagen rustig aan. reageer retweet
Dat is een beetje standaard bij het roeien. Je moet het een beetje zien als autosport, daar wordt ook gesleuteld tot ze tevreden zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zaten toch ook te klooien met hun boot?
Aah, jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
twitter:AvVleuten twitterde op woensdag 01-08-2012 om 10:26:20Helaas weer thuis. Uit voorzorg, omdat sleutelbeenwond er na de wedstrijd minder goed uit zag. Gaat nu goed, maar wel paar dagen rustig aan. reageer retweet
Ja zien we alles wat we die dag gemist hebben door de NOSquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd weer een hoogtepunt ''t het eindfragment met alle momenten
Aahhhquote:
Dan moet je idd niet gaan stagediven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Bij RTL4 is Edith Bosch iets minder genuanceerd over haar duitse tegenstandster....
Weet je wel wat spontaan is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
Edith zit nu bij rtl en is ze veel spontaner
Rtlquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Bij RTL4 is Edith Bosch iets minder genuanceerd over haar duitse tegenstandster....
Precies. Tong is een kenner. Ik heb ook graag iemand die zijn gasten laat praten door gewoon goede vragen te stellen. Wilfried is daar een meester in. En Tom is een echte liefhebber.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef tong80 het volgende:
Wilfried zou het kunnen. Tom van het Hek ook. Is een prima presentator op de radio. Als tafelgast is ie minder.
geweldige opmerkingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Je wilt tong80 aan tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Tong is een kenner. Ik heb ook graag iemand die zijn gasten laat praten door gewoon goede vragen te stellen. Wilfried is daar een meester in. En Tom is een echte liefhebber.
Tsja, geweldig. Die kleine dikke prop won wel en heeft nu zilver.quote:
Je vergeet Robin 'lekker nonchalant' Van Gaalen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Ton Boot of Jaques Brinkman zouden het nog slechter doen als Mart
EDIT: en Prem
Slechter danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
Alleen Ton Boot of Jaques Brinkman zouden het nog slechter doen als Mart
EDIT: en Prem
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig met zijn feitjeskennis.
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet Robin 'lekker nonchalant' Van Gaalen.
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt wel wat nutteloze topics hier.
Format aanpassen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Ja, maar dat komt meer door die anderen. Zo erg vind ik hem niet, maar hij doet net wat te overdreven daar. Alsof hij in de kroeg staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Robin kan ik beter hebben dan die anderen.
Mart kent natuurlijk weinig inhoud van andere sporten behalve Wielrennen, de tour en alle voorjaarsklassiekers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef kilon het volgende:
Nu is het wel zo dat Mart in een uur 5 gasten aan tafel heeft en een sloot grappige internetfilmpjes moet tonen dus zo heel veel tijd voor goede interviews is er natuurlijk ook weer niet. In dit format.
Kan golfer er naast zitten om steeds tegen jonge sporters te zeggen, Nadia Comaneci die kennen jullie jongeren niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel nog steeds Nadia Comaneci gefap op tv dan
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Die van Moorsel begint steeds meer op de schoonmoeder van Hazes te lijken.
Erg hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
NOS heeft Hans van Zetten, Ruben Houkes en zelfs Anicka van Emden deed het best aardigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Bij de BBC hebben ze een aantal oud-topsporters in dienst die het echt ontzettend goed doen. Waarom kan dat niet gewoon bij de NOS. En dan noem ik een Ada ofzo.
Klopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan weer een niet helemaal eerlijke vergelijking vind ik. Die hebben namelijk ook buitenlanders in dienst.
Lekker kort pittig kapsel, lekker zonnebankbruin, lekker gek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:47 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |