Edith is al geweest. "Live" bij de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, slechter dan Mart momenteel kan het toch niet dus het zal mij aan mijn reet roesten of iemand 'te jong' is. Mart was toch ook 25 toen hij op het wielrennen werd gezet? Toen jankte vast ook iedereen dat ie te jong was om 10 jaar later in zijn aars te kruipen en 20 jaar later te zeggen dat ie zo ervaren is. Ja aldoende leert men en als niemand behalve Sjek en Mart zulke dingen ooit mogen presenteren dan blijft de rest 'te jong'en 'te onervaren' ja.
Dat is ook zo. Ik zou het liefst Wilfried de Jong zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Dat is live op zijn nos'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat een held. Gewoon een andere boot.
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Nu nog steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.
Ja...dat is de naam die ik zocht...die kan dit echt! Kritisch, inhoudelijk goed, en niet geheel onbelangrijk...hij heeft humor.quote:
Schut is goed, wel jong, maar zeker goed. Het probleem bij de nos is dat de jongeren jarenlang niet zijn opgeleid en genegeerd. De oudjes Mart, Jack en Tom kregen gewoon alles.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |