Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.quote:
Dat is oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Ooh is hier niet lapo = nieuwe?Dikke stress voor niets
Beetje maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef d1ce het volgende:
Bolt was volgens mij vrij boos op die scheids
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
Is het atletiek eigenlijk al begonnen? Nog niets van meegekregen.
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.
http://gawker.com/5930279(...)ch-field-hockey-teamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Dat hadden ze op nos.nl in de blog van gisteren opgenomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Matthijs zou het misschien ook wel kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof je geen commentaar op die man mag hebben danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ohw, in VBL wel. Maar daar is alles anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah niet waar ik normaal post.
Dione is in de pikorde allang voorbij gestreefd door Schut... die ziet niet voor niks nu live bij het zwemmen met Kenkhuis en De Bruijn terwijl zij veroordeeld is tot de shift waarin ze nog eens dezelfde vragen als Stomphorst kan stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.
Mart heeft ze aan het janken gebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Mestras het volgende:
Die krullenbol daarachter is kapot aan het gaan
Ga inderdaad weg je weet gewoon geen vervanger...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorry![]()
Ga toch weg man , Smeets is vergane glorie. Er zijn er genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |