Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.quote:
Dat is oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Ooh is hier niet lapo = nieuwe?Dikke stress voor niets
Beetje maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef d1ce het volgende:
Bolt was volgens mij vrij boos op die scheids
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef tralalala het volgende:
Is het atletiek eigenlijk al begonnen? Nog niets van meegekregen.
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Henry Schut for example. Meer ga ik er niet noemen, ben ik te lang bezig.
http://gawker.com/5930279(...)ch-field-hockey-teamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Dat hadden ze op nos.nl in de blog van gisteren opgenomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:19 schreef reddevil1408 het volgende:
over tweets gesproken: op twitter wordt het compleet dames hockey team van Nederland als "sexiest team" genoemd..
Matthijs zou het misschien ook wel kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorryquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is nog te jong. Buiten Wilfried de Jong weet ik er geen. Beetje zwaktebod wel zeuren maar geen alternatieven...
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof je geen commentaar op die man mag hebben danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ohw, in VBL wel. Maar daar is alles anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah niet waar ik normaal post.
Dione is in de pikorde allang voorbij gestreefd door Schut... die ziet niet voor niks nu live bij het zwemmen met Kenkhuis en De Bruijn terwijl zij veroordeeld is tot de shift waarin ze nog eens dezelfde vragen als Stomphorst kan stellenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze Dione er neer gaan zetten.
Mart heeft ze aan het janken gebracht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Mestras het volgende:
Die krullenbol daarachter is kapot aan het gaan
Ga inderdaad weg je weet gewoon geen vervanger...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorry![]()
Ga toch weg man , Smeets is vergane glorie. Er zijn er genoeg.
Feest in Sev na diploma?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
Ach ik deed 7 jaar over de HAVO en ging zonder diploma van school. Wat is dan 4 jaar.
Mart moet het eenvoudig houden, anders begrijpen de kijkers er niks van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Al die fucking waar waar wat waarom vragen.
Ja idd, slechter dan Mart momenteel kan het toch niet dus het zal mij aan mijn reet roesten of iemand 'te jong' is. Mart was toch ook 25 toen hij op het wielrennen werd gezet? Toen jankte vast ook iedereen dat ie te jong was om 10 jaar later in zijn aars te kruipen en 20 jaar later te zeggen dat ie zo ervaren is. Ja aldoende leert men en als niemand behalve Sjek en Mart zulke dingen ooit mogen presenteren dan blijft de rest 'te jong'en 'te onervaren' ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O, jij vindt hem te jong. Dan is het zo, sorry![]()
Ga toch weg man , Smeets is vergane glorie. Er zijn er genoeg.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
Huldiging van Vos nu op telegraafsite.
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...quote:
Edith is al geweest. "Live" bij de NOS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, slechter dan Mart momenteel kan het toch niet dus het zal mij aan mijn reet roesten of iemand 'te jong' is. Mart was toch ook 25 toen hij op het wielrennen werd gezet? Toen jankte vast ook iedereen dat ie te jong was om 10 jaar later in zijn aars te kruipen en 20 jaar later te zeggen dat ie zo ervaren is. Ja aldoende leert men en als niemand behalve Sjek en Mart zulke dingen ooit mogen presenteren dan blijft de rest 'te jong'en 'te onervaren' ja.
Dat is ook zo. Ik zou het liefst Wilfried de Jong zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Dat is live op zijn nos'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:23 schreef kilon het volgende:
Straks gaat Mart "live" naar de huldiging van Edith en Marianne.
Ditquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat een held. Gewoon een andere boot.
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Hij durft niet een tweet op te lezen van Haase, Schut zit altijd goed op de inhoud. De london Live uitzendingen zijn echt goed...
Nu nog steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mart werd idd aan het begin van zijn carrière verguisd.
Ja...dat is de naam die ik zocht...die kan dit echt! Kritisch, inhoudelijk goed, en niet geheel onbelangrijk...hij heeft humor.quote:
Schut is goed, wel jong, maar zeker goed. Het probleem bij de nos is dat de jongeren jarenlang niet zijn opgeleid en genegeerd. De oudjes Mart, Jack en Tom kregen gewoon alles.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schut is verder wel goed hoor, voordeel van de twijfel.
De laatste jaren dan. Daartussenin werd hij op handen gedragen. Weliswaar werd hij ook wel bekritiseerd, maar dat was vaak niet terecht.quote:
En dat is bij Mart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef zeebeschuit het volgende:
Humberto tan fail met z'n ssssssssssst.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:26 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Ja...dat is de naam die ik zocht...die kan dit echt! Kritisch, inhoudelijk goed, en niet geheel onbelangrijk...hij heeft humor.
Hij kan hem wel schieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Die jongen vindt mart vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |