Dan moet je daar intens van genieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb die avond wel een verjaardag, maar moet die volgende ochtend alweer werken dus kan maar een paar biertjes pakken.
Weet niet of ik erheen ga. Een paar biertjes pakken levert over het algemeen alleen maar ergernis op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je daar intens van genieten.
Hoeveel studies zou ie dan al wel niet hebben afgerondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra feyenoord wel of niet de cl haalt zal ie wel terug zijn ja
En een ponypackquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet of ik erheen ga. Een paar biertjes pakken levert over het algemeen alleen maar ergernis op.
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel studies zou ie dan al wel niet hebben afgerond
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitje
Thnx. ik zit er klaar voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Het gaat beginnen zo.
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitje
Als je bier gaat drinken na het werk kun je beter je telefoon uit handen geven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.
OS is in Londen, mongoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.
25 posts per pagina.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Het gaat beginnen zo.
DVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.
In z'n vrije tijd heeft ie dat ding nog eens als testpiloot aan de tand gevoeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.
Dat, ja. Wel zin in weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV![]()
Dancevalley en niet die mollige hoer uit onz dan he
Volgend jaar 50% korting dan jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat, ja. Wel zin in weer.
Hopelijk gaat het meer dan een uur onafgebroken regenen
Doen ze wel slim opzich. Zomerbuitjes zijn bijna nooit een uur onafgebroken. Altijd in fases.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar 50% korting dan ja
Whutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Missy FranklinHebben jullie haar moeder nog gehoord eergisteren?
Ja maar de laatste paar dance valleys heb ik echt moeilijk veel regen mee gemaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze wel slim opzich. Zomerbuitjes zijn bijna nooit een uur onafgebroken. Altijd in fases.
wie wat waar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Missy FranklinHebben jullie haar moeder nog gehoord eergisteren?
Twee of drie jaar terug niet. Was dancevalley ongeveer de enige plek in NL waar het niet regende.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste paar dance valleys heb ik echt moeilijk veel regen mee gemaakt
3jaar geleden alleen vanaf een uur of 16uur mooi weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee of drie jaar terug niet. Was dancevalley ongeveer de enige plek in NL waar het niet regende.
Heet dat kind echt missy?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
'JAAAA, toen mijn Missy al 4 jaar oud was zag ze wat vissen zwemmen en toen dook ze al acht meter onder water.'
Ja, right. Acht meter
Ze zegt er ook niet hoe ze er weer uitgekomen isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
'JAAAA, toen mijn Missy al 4 jaar oud was zag ze wat vissen zwemmen en toen dook ze al acht meter onder water.'
Ja, right. Acht meter
Of ze is aquawomenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
Ja, right. Acht meter
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
Weer gekaaptquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
Jojoortje lekker aan het trollen in OS.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
Jojoortje lekker aan het trollen in OS.
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Jojo trollt ook niet, ze heeft gewoon een belachelijke mening
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Jojo trollt ook niet, ze heeft gewoon een belachelijke mening
Ja daar waren we eerder vandaag al achter gekomenquote:
United - City, smul smulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi toernooitje, niks mis mee.
quote:
Ja, Bilbao en Benfica klappen gegeven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV ook nog uitgenodigd voor een toernooi of dat niet?
Gewoon weer gekaaptquote:
Ze praten over jullie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Gewoon doorgaan man. Ik vind het stoerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten ze te janken dat ik weer de TS ben.
Moeten ze maar sneller zijn. Mietjes
Jij bent gelukkig altijd nog al positief in dat OS forumquote:
Hoe weet jij hoe snel hij ligt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Ajacied opent topics sneller dan het ligt
En velen vinden het ook handig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Speciale tactiek, hij heeft ze allemaal al klaar staan in een apart tabblad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Sommigen denken ook veel te moeilijk over hoe ik het aanpakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speciale tactiek, hij heeft ze allemaal al klaar staan in een apart tabblad.
Nee, ik was een kamer verbouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
davy was jij ook naar de opendag vandaag?
Van iemand waar je beef mee hebt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik was een kamer verbouwen.
Oke, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik was een kamer verbouwen.
Alsof het hogere sterrenkunde is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambro het volgende:
VDH legt op Eurosport even de 100m uit.
Truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig altijd nog al positief in dat OS forum
Wat is er aan de hand dan? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet echt weg uit dat OS. Gaat helemaal mis.
Sommige sporen daar echt niet, ze doen net alsof we al 20 medailles binnen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet echt weg uit dat OS. Gaat helemaal mis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige sporen daar echt niet, ze doen net alsof we al 20 medailles binnen hebben.
Nemen we hem gewoon zijn vinnetjes afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Als hij straks geen medaille pakt, dan mag hij gewoon nooit meer zwemmen..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Szura het volgende:
Caland die het ons wel ff uitlegt allemaal hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |