Dan moet je daar intens van genieten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb die avond wel een verjaardag, maar moet die volgende ochtend alweer werken dus kan maar een paar biertjes pakken.
Weet niet of ik erheen ga. Een paar biertjes pakken levert over het algemeen alleen maar ergernis op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet je daar intens van genieten.
Hoeveel studies zou ie dan al wel niet hebben afgerondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra feyenoord wel of niet de cl haalt zal ie wel terug zijn ja
En een ponypackquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet of ik erheen ga. Een paar biertjes pakken levert over het algemeen alleen maar ergernis op.
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel studies zou ie dan al wel niet hebben afgerond
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitje
Thnx. ik zit er klaar voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Het gaat beginnen zo.
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is nu op weg met het badmintonteam van Noord-Korea dus school staat op een laag pitje
Als je bier gaat drinken na het werk kun je beter je telefoon uit handen geven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.
OS is in Londen, mongoolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.
25 posts per pagina.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[Zwemmen] #22 Hup Kromo, Femke en Sebas!
Het gaat beginnen zo.
DVquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet. Weekend zal wel weer goed naar de klote zijn.
In z'n vrije tijd heeft ie dat ding nog eens als testpiloot aan de tand gevoeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker met die A380 die vandaag op Schiphol kwam.
Dat, ja. Wel zin in weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV![]()
Dancevalley en niet die mollige hoer uit onz dan he
Volgend jaar 50% korting dan jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat, ja. Wel zin in weer.
Hopelijk gaat het meer dan een uur onafgebroken regenen
Doen ze wel slim opzich. Zomerbuitjes zijn bijna nooit een uur onafgebroken. Altijd in fases.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar 50% korting dan ja
Whutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Missy FranklinHebben jullie haar moeder nog gehoord eergisteren?
Ja maar de laatste paar dance valleys heb ik echt moeilijk veel regen mee gemaaktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze wel slim opzich. Zomerbuitjes zijn bijna nooit een uur onafgebroken. Altijd in fases.
wie wat waar?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Missy FranklinHebben jullie haar moeder nog gehoord eergisteren?
Twee of drie jaar terug niet. Was dancevalley ongeveer de enige plek in NL waar het niet regende.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de laatste paar dance valleys heb ik echt moeilijk veel regen mee gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |