Ja krijg je ervan als je net zoals hmf dezelfde ui hebt, je staat bij het rip lijstjequote:
Ga je weer stukjes schrijven voor FOK!Sport? Dat was zo'n succes de vorige keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Paul het volgende:
Jongens, misschien ga ik binnenkort nog iets doen op FOK, naast het weblogMisschien
Je kan onder een vrachtwagen terecht komenquote:
Was je toen al wel lid van FOKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga je weer stukjes schrijven voor FOK!Sport? Dat was zo'n succes de vorige keer.
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja krijg je ervan als je net zoals hmf dezelfde ui hebt, je staat bij het rip lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.
Die heeft nog 30 kloons, zou mij niks verbazen als hij gewoon weer post.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.
Doet ie niet, anders had ik allang al een dm van hem gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft nog 30 kloons, zou mij niks verbazen als hij gewoon weer post.
Heb je deze nog gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. En zag ook dit al: http://forum.fok.nl/topic/1851730/1/100#114959687quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
'Nee hoor ik ga niet modereren. Dat is veel te veel naast webloggen. Dan hou ik geen tijd meer over om te baggeren
Celeritas ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doet ie niet, anders had ik allang al een dm van hem gehad
Als dat de manier is voor jou om te stoppen met baggeren ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
'Nee hoor ik ga niet modereren. Dat is veel te veel naast webloggen. Dan hou ik geen tijd meer over om te baggeren
Ja dat dacht ik dus ook hequote:
Nee. Zo heel actief kijk ik niet.quote:
dat is een crewforumquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. En zag ook dit al: http://forum.fok.nl/topic/1851730/1/100#114959687
Goed bezig hoor.
Paar maand volgens mij, maar hij had doorgegeven volgensmij dat hij niet meer terug wilde komen.quote:
Bedankt kapitein obvious.quote:
Zoveel he, dit is mijn 5e denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Welke nick was nog slechter dan j0rdiiii dan?
Ik geloof niet dat wij niet door zouden hebben dat het HMF is. Zou gisteren al weer 40-45 berekeningen hebben gemaakt hoeveel geld we gaan verdienen met de wedstrijd van aankomende woensdag die we zeker gaan winnen door een hattrick van Clasie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vertel mij je vorige accounts. Ik hang aan je lippen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoveel he, dit is mijn 5e denk ik.
Omdat ie oneerlijk behandeld werdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Paar maand volgens mij, maar hij had doorgegeven volgensmij dat hij niet meer terug wilde komen.
Ah okéquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Zo heel actief kijk ik niet.
Alleen als ik niks te doen heb. Volg dan de uitslagen wel.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar. En zag ook dit al: http://forum.fok.nl/topic/1851730/1/100#114959687
Goed bezig hoor.
welke foto's?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet die foto's daar eens zien man![]()
![]()
Ja, die heb ik wel gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Nog wel gezien van Michaelinho zn ninedart? Stond wel een goede world matchplay te gooien
Daarna terras pakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
Morgen van 8 tot 2 werken, dat zijn de tijden.
Ik mag er niets over zeggen, wel knap van mezelf dat het me lukt niet te lekkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet die foto's daar eens zien man![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ie oneerlijk behandeld werd
Denk het niet. Heb die avond wel een verjaardag, maar moet die volgende ochtend alweer werken dus kan maar een paar biertjes pakken.quote:
Ja, waarom denk je?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja waarom lok je dan een reactie van me uit?
Whiihihhihihihihi ik kan lekker wel daar alles zien hiiihhihiihihhiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja waarom lok je dan een reactie van me uit?
Zodra feyenoord wel of niet de cl haalt zal ie wel terug zijn jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zodra de kust veilig is komt hij wel weer terug, ik ken hem niet supergoed maar ik denk dat hij elke dag hier even alles loopt te checken, en vervolgens baalt dat het reactie venster uitgeschakeld is.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zodra de kust veilig is komt hij wel weer terug, ik ken hem niet supergoed maar ik denk dat hij elke dag hier even alles loopt te checken, en vervolgens baalt dat het reactie venster uitgeschakeld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |