Met 30 graden buitenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Stevenmac zit al de hele dag in de slowchat?
10 minuten.quote:
Was toch wel beter geweest als 1 van ons hem had jaquote:
Alsof ik naar vorige week ook nog maar 1 dag naar buiten ga en in de zon ga zittenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was toch wel beter geweest als 1 van ons hem had ja
echt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Meneer is ook een keer buiten geweest.
Niet zo'n bekkie jij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Straks. Man, waar is je geduld?
quote:
Je gaat eindelijk je account verwijderen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Paul het volgende:
Jongens, misschien ga ik binnenkort nog iets doen op FOK, naast het weblogMisschien
Je krijgt een ''Paul subforum''?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Paul het volgende:
Jongens, misschien ga ik binnenkort nog iets doen op FOK, naast het weblogMisschien
Nee ik ga langzaamaan heel FOK veroverenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat eindelijk je account verwijderen?
Heb jij ook gesolliciteerd voor VBL mod ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Paul het volgende:
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb jij ook gesolliciteerd voor VBL mod ?
Je kan nog mailen naar yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |