Ja krijg je ervan als je net zoals hmf dezelfde ui hebt, je staat bij het rip lijstjequote:
Ga je weer stukjes schrijven voor FOK!Sport? Dat was zo'n succes de vorige keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef Paul het volgende:
Jongens, misschien ga ik binnenkort nog iets doen op FOK, naast het weblogMisschien
Je kan onder een vrachtwagen terecht komenquote:
Was je toen al wel lid van FOKquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga je weer stukjes schrijven voor FOK!Sport? Dat was zo'n succes de vorige keer.
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja krijg je ervan als je net zoals hmf dezelfde ui hebt, je staat bij het rip lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan dus nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.
Die heeft nog 30 kloons, zou mij niks verbazen als hij gewoon weer post.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar HMF komt toch nooit meer terug, dus beter dat plaatje naar helden.
Doet ie niet, anders had ik allang al een dm van hem gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft nog 30 kloons, zou mij niks verbazen als hij gewoon weer post.
Heb je deze nog gezien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft nog 30 kloons, zou mij niks verbazen als hij gewoon weer post.
Dat is waar. En zag ook dit al: http://forum.fok.nl/topic/1851730/1/100#114959687quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
'Nee hoor ik ga niet modereren. Dat is veel te veel naast webloggen. Dan hou ik geen tijd meer over om te baggeren
Celeritas ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doet ie niet, anders had ik allang al een dm van hem gehad
Als dat de manier is voor jou om te stoppen met baggeren ...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
'Nee hoor ik ga niet modereren. Dat is veel te veel naast webloggen. Dan hou ik geen tijd meer over om te baggeren
Ja dat dacht ik dus ook hequote:
Nee. Zo heel actief kijk ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |