Ja daar waren we eerder vandaag al achter gekomenquote:
United - City, smul smulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi toernooitje, niks mis mee.
quote:
Ja, Bilbao en Benfica klappen gegeven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV ook nog uitgenodigd voor een toernooi of dat niet?
Gewoon weer gekaaptquote:
Ze praten over jullie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zouden een paar geband moeten worden uit het hele OS subforum.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk zou er een script gemaakt moeten worden dan als je het woord 'falen' gebruikt, dat dat bericht automatisch wordt gewist.
Gewoon doorgaan man. Ik vind het stoerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten ze te janken dat ik weer de TS ben.
Moeten ze maar sneller zijn. Mietjes
Jij bent gelukkig altijd nog al positief in dat OS forumquote:
Hoe weet jij hoe snel hij ligt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Ajacied opent topics sneller dan het ligt
En velen vinden het ook handig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Speciale tactiek, hij heeft ze allemaal al klaar staan in een apart tabblad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
Sommigen denken ook veel te moeilijk over hoe ik het aanpakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speciale tactiek, hij heeft ze allemaal al klaar staan in een apart tabblad.
Nee, ik was een kamer verbouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
davy was jij ook naar de opendag vandaag?
Van iemand waar je beef mee hebt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik was een kamer verbouwen.
Oke, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ik was een kamer verbouwen.
Alsof het hogere sterrenkunde is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Ambro het volgende:
VDH legt op Eurosport even de 100m uit.
Truequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig altijd nog al positief in dat OS forum
Wat is er aan de hand dan? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet echt weg uit dat OS. Gaat helemaal mis.
Sommige sporen daar echt niet, ze doen net alsof we al 20 medailles binnen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet echt weg uit dat OS. Gaat helemaal mis.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige sporen daar echt niet, ze doen net alsof we al 20 medailles binnen hebben.
Nemen we hem gewoon zijn vinnetjes afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
Als hij straks geen medaille pakt, dan mag hij gewoon nooit meer zwemmen..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Szura het volgende:
Caland die het ons wel ff uitlegt allemaal hier
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mag geen mening hebben, want ik zwem geen wedstrijden.
Ik ga nu een rel starten.
Doe eens jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dit weer een uitdaging voor mij?
sambal bijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
Die hebben pilletjes door hun rijst gedaan
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag geen topics meer hunten daar
van wiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag geen topics meer hunten daar
Wie is LH?quote:
Fock hem manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |