3jaar geleden alleen vanaf een uur of 16uur mooi weerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee of drie jaar terug niet. Was dancevalley ongeveer de enige plek in NL waar het niet regende.
Heet dat kind echt missy?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
'JAAAA, toen mijn Missy al 4 jaar oud was zag ze wat vissen zwemmen en toen dook ze al acht meter onder water.'
Ja, right. Acht meter
Ze zegt er ook niet hoe ze er weer uitgekomen isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
'JAAAA, toen mijn Missy al 4 jaar oud was zag ze wat vissen zwemmen en toen dook ze al acht meter onder water.'
Ja, right. Acht meter
Of ze is aquawomenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Die moeder
Ja, right. Acht meter
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef Neroje het volgende:
Ik kan binnen 5 seconden een nieuw topic openen, moet er iemand anders het per se binnen 4 seconden doen. Je bent een winnaar hoor TS
Weer gekaaptquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
Jojoortje lekker aan het trollen in OS.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
Jojoortje lekker aan het trollen in OS.
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Jojo trollt ook niet, ze heeft gewoon een belachelijke mening
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Jojo trollt ook niet, ze heeft gewoon een belachelijke mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |