Zou erg leuk zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopen op een plakkie vanavond, brons of iets dergelijks.
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Tjacka het volgende:
Ze zouden wel gaan falen vanavond.
Kut OS dit nu al.
Falenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of niet
Tering zeg
Ga nou toch weg zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Tjacka het volgende:
Ze zouden wel gaan falen vanavond.
Kut OS dit nu al.
zijn zelf gewoon falerts die projecterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of niet
Tering zeg
Dan gaat ie mooi naar Eurosport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op Eurosport is ie commentator
"Gigantisch bizar"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf erbij: een medaille voor Verschuren zou gigantisch bizar zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
There is no i in falen, anders was het de finale.
Inderdaad, vorig jaar 8e, dus 5e zou al wat zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Een medaille voor Verschuren is niet mogelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Waarom komen die zwemmers in trainingspak op
Is ook zo, de NOS brengt het wat optimistisch (understatement). Maar als je de finale kunt halen is het natuurlijk niet helemaal uitgesloten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Warm blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
^^quote:
Ja. Wie dat voor het toernooi gezegd zou hebben, had ik voor gek verklaard en nu zit iedereen te hopen op een medaille. Zo gek kan het lopen.quote:
Ik ook. Maar ligt redelijk dicht bij elkaar voor zo'n derde plek. Met een goede aantik heb je best een kansje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
^^ je was me net voor.quote:
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Omdat het kan, zal de sponsor wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Dan moet hij boven zichzelf uitstijgen en anderen moeten falen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming upquote:
Ja natuurlijk, maar vond het een gekke combinatie van woordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja. Wie dat voor het toernooi gezegd zou hebben, had ik voor gek verklaard en nu zit iedereen te hopen op een medaille. Zo gek kan het lopen.
Daarom inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming up
Hoe warm / koud is het water?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming up
Ja geen Pieterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
Bij mij zijn op eurosport trouwens andere commentatoren
Maar waarom trekken ze het dan meteen uit?quote:
Wil jij met trainingspak het water in dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar waarom trekken ze het dan meteen uit?
Naja, zal wel voor de sponsor zijn
FFFFU uittrekken voordat je opkomt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wil jij met trainingspak het water in dan?
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFFU uittrekken voordat je opkomt!
Inderdaad, ze staan al lang weer op het droge.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef Szura het volgende:
Grueter had wel laat door dat het een WR was
Trainingspak in kleedkamer laten hangen.quote:
Weet je wel hoe lang het nog duurt van de kleedkamer naar de start. Lijkt me beter van niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trainingspak in kleedkamer laten hangen.
Dan achter dat muurtjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het nog duurt van de kleedkamer naar de start. Lijkt me beter van niet.![]()
Ik zag haar eerstquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor hip gedoe met dit interview. Irritant.
Alleen was Marleen van tevoren één van de favorieten voor de 100 en Femke nu niet. Maar idd, soort van ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Fem met een soort van Veldhuis-2008-interview...
Heel bejaard Nederland staat nu op hun TV te slaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heel bejaard Nederland staat nu op hun TV te slaan
Net al die hippe filmpjes bij dat dagoverzichtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Effecten zijn onnodig en irritantquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef -Willempie- het volgende:
Er wordt een effectje over gegooid en iedereen hier gelijk zeuren
Je denkt niet dat ze die al een hele tijd op hebben? Bij de voorstart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
Die iPods ook voor die 5meter lopen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
Minachting van het volk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
apart maar mooiquote:
Nee, een Kinder Bueno van Femke gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Twee mueslirepen en een flesje AA mee
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee, een Kinder Bueno van Femke gekregen.
Ik heb inderdaad nog niemand met een armbandje gespotquote:
Wel snel wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aparte start van die Schreiber zeg.
Ja, de enige die niet met de vingers bij de voeten zat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aparte start van die Schreiber zeg.
Denk zomaar dat daar wat euros van mr. Beats tegenover staan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
En een paar roze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de finale zal het wel sneller gaan.
Sponsorbadpakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Ja, persoonlijke keuze. Speedo heeft alleen zwart en wit/blauw, maar Arena heeft grijs/zwart/roze/groen en blauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
sponsoren be(t)(p)alen hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Vleeskleurigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
heb bij de mannen wel een paar roze gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
53.66.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat was de tijd van Kromo vanochtend ?
Weerkaatst geen licht = minder weerstand = snellerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Schlanger kan misschien wel sneller.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.
Heb ook een roze gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
je ziet dat ze hard genomen is gisteren.
Mhua misschien 3 tienden ofzo, maar harder niet. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schlanger kan misschien wel sneller.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef JC14 het volgende:
Ik voel het aan mijn water: Kromo gaat simpelweg de beste blijken te zijn.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
"Ramajo-jo, crommadjo, I'm sorry for the Dutch pronounciation." BBC
Ik heb een slecht voorgevoel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef JC14 het volgende:
Ik voel het aan mijn water: Kromo gaat simpelweg de beste blijken te zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok gek dat de sponsoren dan bijna alleen maar zwart hebben.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Cee het volgende:
Nogal wiedes met die wisselquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Die 51.9 tijdens de estafette. Daar heeft echt niemand nog aangezeten
Roooowwwwbinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je moet daar voor de 100 vrij wel 5 a 6 tienden bij optellen qua overnamevoordeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Maver24 het volgende:
rozequote:
"Ik heb drie dagen rust gehad, dus zou raar zijn als ik moe zou zijn"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe zit dat precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet daar voor de 100 vrij wel 5 a 6 tienden bij optellen qua overnamevoordeel.
Tel daar maar een seconde bij op, vliegende start is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Maver24 het volgende:
En daarna gewoon mompelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Yonjuuni het volgende:
Britse commentator spreek Kromowidjojo eerst goed uit, en verbeterd zichzelf dan door het verkeerd te zeggen...
In de estafette heb je overnamevoordeel qua tijd omdat je let op iemand die voor je aantikt en daarop kan anticiperen en niet moet wachten op een piep.quote:
Bloktijd is 0.70, maar ik vind dat ook wel een beetje weinig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tel daar maar een seconde bij op, vliegende start is niet te vergelijken.
roooowbin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"Ik heb drie dagen rust gehad, dus zou raar zijn als ik moe zou zijn"mwah
Helder!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de estafette heb je overnamevoordeel qua tijd omdat je let op iemand die voor je aantikt en daarop kan anticiperen en niet moet wachten op een piep.
Nee, lijnen breken het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Heb je bij zwemmen trouwens niet last van de waterverplaatsing van je buurman?
Daarom ligen die buizen erquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:46 schreef henkde_j het volgende:
Heb je bij zwemmen trouwens niet last van de waterverplaatsing van je buurman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |