Hoe zit dat precies?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet daar voor de 100 vrij wel 5 a 6 tienden bij optellen qua overnamevoordeel.
Tel daar maar een seconde bij op, vliegende start is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Die 51.9 tijdens de estafette. Daar heeft echt niemand nog aangezeten
En daarna gewoon mompelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Yonjuuni het volgende:
Britse commentator spreek Kromowidjojo eerst goed uit, en verbeterd zichzelf dan door het verkeerd te zeggen...
In de estafette heb je overnamevoordeel qua tijd omdat je let op iemand die voor je aantikt en daarop kan anticiperen en niet moet wachten op een piep.quote:
Bloktijd is 0.70, maar ik vind dat ook wel een beetje weinig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tel daar maar een seconde bij op, vliegende start is niet te vergelijken.
roooowbin.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
"Ik heb drie dagen rust gehad, dus zou raar zijn als ik moe zou zijn"mwah
Helder!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
In de estafette heb je overnamevoordeel qua tijd omdat je let op iemand die voor je aantikt en daarop kan anticiperen en niet moet wachten op een piep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |