Zou erg leuk zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopen op een plakkie vanavond, brons of iets dergelijks.
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Tjacka het volgende:
Ze zouden wel gaan falen vanavond.
Kut OS dit nu al.
Falenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of niet
Tering zeg
Ga nou toch weg zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Tjacka het volgende:
Ze zouden wel gaan falen vanavond.
Kut OS dit nu al.
zijn zelf gewoon falerts die projecterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is falen echt het meest gebruikte woord hier of niet
Tering zeg
Dan gaat ie mooi naar Eurosport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op Eurosport is ie commentator
"Gigantisch bizar"quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf erbij: een medaille voor Verschuren zou gigantisch bizar zijn.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
There is no i in falen, anders was het de finale.
Inderdaad, vorig jaar 8e, dus 5e zou al wat zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Een medaille voor Verschuren is niet mogelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Waarom komen die zwemmers in trainingspak op
Is ook zo, de NOS brengt het wat optimistisch (understatement). Maar als je de finale kunt halen is het natuurlijk niet helemaal uitgesloten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Warm blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
^^quote:
Ja. Wie dat voor het toernooi gezegd zou hebben, had ik voor gek verklaard en nu zit iedereen te hopen op een medaille. Zo gek kan het lopen.quote:
Ik ook. Maar ligt redelijk dicht bij elkaar voor zo'n derde plek. Met een goede aantik heb je best een kansje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
^^ je was me net voor.quote:
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Omdat het kan, zal de sponsor wel leuk vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef henkde_j het volgende:
Dan moet hij boven zichzelf uitstijgen en anderen moeten falen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:32 schreef TheArt het volgende:
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming upquote:
Ja natuurlijk, maar vond het een gekke combinatie van woordenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja. Wie dat voor het toernooi gezegd zou hebben, had ik voor gek verklaard en nu zit iedereen te hopen op een medaille. Zo gek kan het lopen.
Daarom inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming up
Hoe warm / koud is het water?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:33 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet te veel wilt afkoelen na je warming up
Ja geen Pieterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
Bij mij zijn op eurosport trouwens andere commentatoren
Maar waarom trekken ze het dan meteen uit?quote:
Wil jij met trainingspak het water in dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar waarom trekken ze het dan meteen uit?
Naja, zal wel voor de sponsor zijn
FFFFU uittrekken voordat je opkomt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wil jij met trainingspak het water in dan?
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
FFFFU uittrekken voordat je opkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |