Inderdaad, ze staan al lang weer op het droge.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef Szura het volgende:
Grueter had wel laat door dat het een WR was
Trainingspak in kleedkamer laten hangen.quote:
Weet je wel hoe lang het nog duurt van de kleedkamer naar de start. Lijkt me beter van niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Trainingspak in kleedkamer laten hangen.
Dan achter dat muurtjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het nog duurt van de kleedkamer naar de start. Lijkt me beter van niet.![]()
Ik zag haar eerstquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor hip gedoe met dit interview. Irritant.
Alleen was Marleen van tevoren één van de favorieten voor de 100 en Femke nu niet. Maar idd, soort van ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef marcodej het volgende:
Fem met een soort van Veldhuis-2008-interview...
Heel bejaard Nederland staat nu op hun TV te slaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heel bejaard Nederland staat nu op hun TV te slaan
Net al die hippe filmpjes bij dat dagoverzichtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Effecten zijn onnodig en irritantquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef -Willempie- het volgende:
Er wordt een effectje over gegooid en iedereen hier gelijk zeuren
Je denkt niet dat ze die al een hele tijd op hebben? Bij de voorstart?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
Die iPods ook voor die 5meter lopen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
Minachting van het volk!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
apart maar mooiquote:
Nee, een Kinder Bueno van Femke gekregen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
Twee mueslirepen en een flesje AA mee
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Nee, een Kinder Bueno van Femke gekregen.
Ik heb inderdaad nog niemand met een armbandje gespotquote:
Wel snel wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aparte start van die Schreiber zeg.
Ja, de enige die niet met de vingers bij de voeten zat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aparte start van die Schreiber zeg.
Denk zomaar dat daar wat euros van mr. Beats tegenover staan..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:39 schreef FredVleespet het volgende:
En een paar roze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de finale zal het wel sneller gaan.
Sponsorbadpakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Ja, persoonlijke keuze. Speedo heeft alleen zwart en wit/blauw, maar Arena heeft grijs/zwart/roze/groen en blauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
sponsoren be(t)(p)alen hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Vleeskleurigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
heb bij de mannen wel een paar roze gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
53.66.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat was de tijd van Kromo vanochtend ?
Weerkaatst geen licht = minder weerstand = snellerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Schlanger kan misschien wel sneller.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |