En een paar roze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de finale zal het wel sneller gaan.
Sponsorbadpakken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk bijna allemaal een zwart badpak? Waarom niet lekker fel rood of zo? Een paar hebben blauw, maar volgens mij houdt het dan wel op.
Ja, persoonlijke keuze. Speedo heeft alleen zwart en wit/blauw, maar Arena heeft grijs/zwart/roze/groen en blauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
sponsoren be(t)(p)alen hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Vleeskleurigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
heb bij de mannen wel een paar roze gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
53.66.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat was de tijd van Kromo vanochtend ?
Weerkaatst geen licht = minder weerstand = snellerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Schlanger kan misschien wel sneller.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die dames hier konden het zich echt niet veroorloven om in te houden hier. Dan lig je zo uit de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |