Doe maar niet en ga maar weer wegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel mij aangesproken door de TT.
Ok houdoe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet en ga maar weer weg
Ik quote je alvastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)l?utm_source=twitterWat een onzin. Laat maar komen
Is goed. Komt helemaal goed thuis. Zij bakten er de halve wedstrijd niks van manquote:
Popov is een baas en heeft gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)l?utm_source=twitterWat een onzin. Laat maar komen
Voor mij is Feyenoord nog niet kansloos, het kan echt nog alle kanten op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Ze kwamen er pas na die pechgoal in. Als we komende wedstrijd het geluk aan onze kant hebben, redden we dat makkelijk johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Feyenoord nog niet kansloos, het kan echt nog alle kanten op.
goed dat je het zowel hier als in het ajax topic postquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Crackory heeft een snuifje te veel genomen
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed dat je het zowel hier als in het ajax topic post
We hebben een samenscholingsverbod tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens best benieuwd wat er 'achter' wordt besproken over VBL. Bij het minste of geringste geven mods en FA's dit subforum de schuld van alle problemen elders. Je kan het maar te serieus nemen.
Jullie zijn achter lang niet zo belangrijk als je denktquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens best benieuwd wat er 'achter' wordt besproken over VBL. Bij het minste of geringste geven mods en FA's dit subforum de schuld van alle problemen elders. Je kan het maar te serieus nemen.
Dat hoop ik dan maar voor al die verzuurde mensen als leatherface en flippertje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie zijn achter lang niet zo belangrijk als je denkt
Jij bent wel zo achterlijk als wij denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie zijn achter lang niet zo belangrijk als je denkt
Alsof wij geen kritiek hadden op Nederlands Elftal.quote:Typerend dat veel VBL-users er als de kippen bij zijn om de Nederlandse sport de grond in te boren. Alsof we bij voetbal het toonbeeld zijn van keiharde winnaars.
Kan jij nou niet 1 keer normaal doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo achterlijk als wij denken
Ik vind OS leuk en voor vandaag was het daar ook nog leuk ook. Turn en zwem topic waren echt wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
laat dat klootjesvolk lekker huilen, 95% kijkt alleen sport als de OS op TV komen
Heeft wel potentie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Schermendat had al 100 jaar dood moeten zijn, gare sport.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
laat dat klootjesvolk lekker huilen, 95% kijkt alleen sport als de OS op TV komen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
95% van de mensen die onze sporters zitten te verdedigen hier, kijkt alleen sport als de OS op TV komen.
Valt reuze mee hoor, niet zo miepen joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor al die verzuurde mensen als leatherface en flippertje.
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij nou niet 1 keer normaal doen?
Ik miep niet, dat doen die droeftoeters.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, niet zo miepen joh.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even een gedeelte van zijn post gebruikt, #vindikleuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even een gedeelte van zijn post gebruikt, #vindikleuk
ik zal deze post in dat topic zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me wel storen aan al die mensen die daar vinden dat zij als enige weten hoe het zit, en dat zij omdat ze vaker [insert hier sport] kijken, zij ineens alleen recht van spreken hebben.
Ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me wel storen aan al die mensen die daar vinden dat zij als enige weten hoe het zit, en dat zij omdat ze vaker [insert hier sport] kijken, zij ineens alleen recht van spreken hebben.
Was met die judoer, die Dex (waarom je je kind uberhaupt zo zou noemen weet ik niet, dan verdien je al een stomp in je kut) ook al. Dan mag je niet zeggen dat hij niet goed genoeg was omdat hij verloren had en zichbaar moe was elke wedstrijd. Dan wordt er van alles bij gehaald, je kijkt het WK niet, je weet niet precies hoe het zit, komt door de loting, maar feit blijft gewoon: Je verliest---> je bent niet goed genoeg. Maar dat mag je niet zeggen, want dan krijg je 10 mensen over je heen dat die arme jongen er ook niks aan kan doen omdat dit en dat en zus en zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel
En als je dan een mening geeft moet je je bek houden want je bent toch maar een voetbalfan
Nouja jij niet dan maar ik krijg dat vaak te horen
Dit dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was met die judoer, die Dex (waarom je je kind uberhaupt zo zou noemen weet ik niet, dan verdien je al een stomp in je kut) ook al. Dan mag je niet zeggen dat hij niet goed genoeg was omdat hij verloren had en zichbaar moe was elke wedstrijd. Dan wordt er van alles bij gehaald, je kijkt het WK niet, je weet niet precies hoe het zit, komt door de loting, maar feit blijft gewoon: Je verliest---> je bent niet goed genoeg. Maar dat mag je niet zeggen, want dan krijg je 10 mensen over je heen dat die arme jongen er ook niks aan kan doen omdat dit en dat en zus en zo.
Janken dan, als je niet wint, om wat voor reden ook, ben je niet goed genoeg.
Smoesjes
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen zit ook maar excuses te zoeken voor prestaties.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
![]()
Mocht je een samenvatting willen wat hier wordt gepost, ga dan even naar Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland
[..]
Ik had daar echt goede post.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
![]()
Mocht je een samenvatting willen wat hier wordt gepost, ga dan even naar Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel
En als je dan een mening geeft moet je je bek houden want je bent toch maar een voetbalfan
Nouja jij niet dan maar ik krijg dat vaak te horen
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'
Gezellig.
Ho Ho Ho, ik kraak voetbal niet af. Jou wel, maarja je bent af en toe ook gewoon een lulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'
Gezellig.
DAT ZEI IK AL IN MAART/APRIL/MEIquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpak
Dan is het wel wij
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpak
Dan is het wel wij
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.
Discussie gaat nu echt nergens meer over. Ze gebruiken steeds zelfde argumenten.quote:
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant: Ik erger me ook dood aan users die er blijkbaar aanstoot aan nemen dat een sporter die meedoet aan de Spelen op zijn site zet dat hij goud gaat winnen. Mag je geen ambitie meer hebben?
Moet je dan de spelen ingaan met: misschien win ik wel een paar wedstrijdjes? Nee, voor het hoogst haalbare gaan, en kom daar maar lekker voor uit! Zo hoort het
Ja. Een FA die zegt dat een user niks mag zeggen op een forum omdat hij nog nooit wat gepresteerd heeft in zijn leven. Let wel, we hebben het hier over iemand die vrijwillig admin is op een forum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Cara het volgende:
[..]
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Discussie gaat nu echt nergens meer over. Ze gebruiken steeds zelfde argumenten.
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Cara het volgende:
[..]
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.
En dan niet huilen als er kritiek is als je het niet haalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant: Ik erger me ook dood aan users die er blijkbaar aanstoot aan nemen dat een sporter die meedoet aan de Spelen op zijn site zet dat hij goud gaat winnen. Mag je geen ambitie meer hebben?
Moet je dan de spelen ingaan met: misschien win ik wel een paar wedstrijdjes? Nee, voor het hoogst haalbare gaan, en kom daar maar lekker voor uit! Zo hoort het
Dan kijk je niet. T/m volgende week zondag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe lang duren die OS nog. Ben er wel klaar mee.
Nee, zoals caland hier boven omschreef kraakte hij een user af voor het hebben van geen leven omdat hij kritiek had op Nederlandse sporters.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?Neger, alsjeblieft
Zit met hetzelfde instelling te kijken. Ik kan ook genieten wanneer een andere land goed doet. Het is dan niet zo dat het dan minder leuk wordt om te kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?Neger, alsjeblieft
Dat is het mooie. Ik heb het idee dat er teveel users zijn wiens Spelen nu verpest is omdat Nederland het zo slecht doet. Geniet gewoon van de sport, of het nou een Nederlander is of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!
Doe ik ook niet. Maar het gaat overal constant over de OS. 's ochtends al in die kuttrein met die vrolijke NS we winnen alles reclame er op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. T/m volgende week zondag.
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.
Daarom zap ik ook geregeld naar de BBC en voor het Dreamteam naar Sport1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Ik heb het idee dat er teveel users zijn wiens Spelen nu verpest is omdat Nederland het zo slecht doet. Geniet gewoon van de sport, of het nou een Nederlander is of niet.
Daarbij kom ik bij nog een punt waar ik me kapot aan erger: de NOSSport is niet alleen belangrijk als er een Nederlander meedoet.
Volgens mij kan je zo'n papiertje ophalen op de stations. Zitten wel flink wat voorwaarden aan vast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
iemand ervaring met geld terugeisen van de ns? mis gvd twee aabsluitingen omdat mensen tegen een spoorviaduct rijden, de debielen.
Tuurlijk. Doe ik paar keer per maand. Beste ff aanmelden op de website, dan krijg je geld het snelste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
iemand ervaring met geld terugeisen van de ns? mis gvd twee aabsluitingen omdat mensen tegen een spoorviaduct rijden, de debielen.
Jawel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.
Tsja heel veel mensen zie het wel graag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar het gaat overal constant over de OS. 's ochtends al in die kuttrein met die vrolijke NS we winnen alles reclame er op.
Blijkbaar niet, roeien 8 deed lang mee om brons maar men vond het gebrabbel van Dione en een judopotje tegen Kazachstan en Brazilie ofzo belangrijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Daarbij kom ik bij nog een punt waar ik me kapot aan erger: de NOSSport is niet alleen belangrijk als er een Nederlander meedoet.
Heb ik gisternacht ook naar zitten kijken. Zo leuk om te zien hoeveel plezier ze erin hebben elke tegenstander met speels gemak als amateurs weg te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom zap ik ook geregeld naar de BBC en voor het Dreamteam naar Sport1
Vind ik wel meevallen. Hoeveel mensen keken naar Vos, 2 miljoen ofzo? Gemiddelde eredisivie samenvatting kijken meer mensen naar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Tsja heel veel mensen zie het wel graag.
Lekker trollen en geiten. 48uursbannetjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat het voetbal maar beginnen
Ben er wel weer klaar mee met dit gelul allemaal
Lekker weer ouderwets schelden op alles en iedereen
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Tyfusjoodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
RICARDOquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.
De voorlopige selectie
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting CP), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Joris Mathijsen (Málaga CF), Adam Maher (AZ), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting CF), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
van Rhijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.
De voorlopige selectie
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting CP), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Joris Mathijsen (Málaga CF), Adam Maher (AZ), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting CF), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht ook naar zitten kijken. Zo leuk om te zien hoeveel plezier ze erin hebben elke tegenstander met speels gemak als amateurs weg te zetten.
2 miljoen zijn alsnog veel mensenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hoeveel mensen keken naar Vos, 2 miljoen ofzo? Gemiddelde eredisivie samenvatting kijken meer mensen naar.
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelenquote:
Vergeet de Vrij nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De voorlopige selectie
Gelukkig ben je niet de enigequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelen
Echt hé. Die zomerstop duurt mij ook al veels te lang. Ik keek gewoon uit naar de oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelen
Nee, onlogisch is het ook met mij eens merkte ik alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige
ik heb echt met verbazing zitten kijken. Spanje dat tegen Micronesie voetbalt, zo'n niveauverschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaDie alley-oops van Davis achter elkaar
En de dunk van Harden in de 1ste pot
Ik kijk altijd wel uit naar oefenwedstrijden eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Die zomerstop duurt mij ook al veels te lang. Ik keek gewoon uit naar de oefenwedstrijden.
Echt royal sadness
En velen met je oneensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, onlogisch is het ook met mij eens merkte ik al
Gelukkig posten die niet in vblquote:
Gisteren was het best kut eigenlijk om te kijken. Weet niet waarom maar eerste helft was gewoon kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb echt met verbazing zitten kijken. Spanje dat tegen Micronesie voetbalt, zo'n niveauverschil.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig posten die niet in vbl
Dan was klagen verbodenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig posten die niet in vbl
Ik heb serieus wel genoten jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
Gelukkig was het EK wel écht tof. Hoop mooie wedstrijden gezien.
De goal van Welbeckquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel genoten ja
Vroege uitschakeling van nederland
Pirlo die zijn goede seizoen geweldig afsloot
Balotelli
Het is ook niet eerlijk. De VS kunnen gewoon 2 teams opstellen die allebei beter zijn dan de andere landen. Maar ach het is wel heerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk wel mooi. Bij Spanje-Australie ofzo, van de week, was de commentator aan het vertellen dat de spanjolen best een goed team hadden, dat er eentje in de NBA zat. En bij de VS gewoon álle topspelers van de NBA. Eigenlijk is het ook gewoon niet eerlijk voor de rest
Alleen jammer dat die pakhazen gewonnen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Balotelli
Klopt, had liever Italie gezien maarja je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die pakhazen gewonnen hebben.
ik hoop nog steeds op een verlies van USA in de finale, lekker arrogant ten onderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk wel mooi. Bij Spanje-Australie ofzo, van de week, was de commentator aan het vertellen dat de spanjolen best een goed team hadden, dat er eentje in de NBA zat. En bij de VS gewoon álle topspelers van de NBA. Eigenlijk is het ook gewoon niet eerlijk voor de rest
Dat maakt mijn EK juist zo mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heb ik steeds het gevoel dat het EK niet leuk was maar dat komt dat iedereen weer zit te janken dat het EK kut was omdat Nederland
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedragquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn EK juist zo mooi
USA gaat gewoon winnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds op een verlies van USA in de finale, lekker arrogant ten onder
Ik hang de Duitse vlag dan uit hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedrag
Not gonna happen. Jij kan echt beter emigreren trouwens, Antarctica lijkt me wel wat of elke andere plek zonder internetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedrag
Niets mis met wat nationalisme, zou de Nederlanders goed doen, ipv het watje mentaliteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dan voor Italië of gewoon genieten van het sambavoetbal van Braziliëquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hang de Duitse vlag dan uit hier.
Misschien niet zo heel verstandig gezien de Duitse geschiedenis in Rotterdam
Noord Koreaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Not gonna happen. Jij kan echt beter emigreren trouwens, Antarctica lijkt me wel wat of elke andere plek zonder internet
En dan gewoon terwijl ze achter staan alleen alley oops gooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds op een verlies van USA in de finale, lekker arrogant ten onder
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Balotelli
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Even dubbel vanuit ander topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha zo baas dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Havenslavenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ze denken dus dat Don Raja wél bestaat...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Denken dan Ronalstinho niet bestaat
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vosje sluit zich aan bij de falers
In dat rijtje sta jij op no.1 toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, ik snap hemquote:
Wat is er met jou vandaag?quote:
Wie is dit?quote:Reactie geplaatst door Iruka op 01-08-2012 om 14:46
is een grap van het fok forum die gozer bestaat helemaal niet
Ja kom op zeg, ik moet dit doen tussen de contractonderhandelingen / medische keuringen en eerste training inquote:
quote:
Ziek? Of brak?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naeffect van de kotsbeurt vanochtend
Nee maar je praat te veel onzin vandaag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naeffect van de kotsbeurt vanochtend
Dit ook.quote:
Kut NSB'er hé.quote:
Kratje Jupiler dat nu echt leeg isquote:
Brak van wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
brak denk ik. is nu al weer weg
Brak? Te veel gezopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
brak denk ik. is nu al weer weg
Niet zo praten tegen Jojo.quote:
SORRYquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je niet tegen mij capslocken? B.v.d.
ik kick wel een beetje op dit soort vrouwelijke dominantie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
422 ZEGT SORRY!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle 8 gediskwalificeerd, zal weer een beroep komen en dan mogen ze alsnog meedoen...quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand beelden van die expres verliezende badmintonners?
http://www.guardian.co.uk(...)NTCMP=ILCNETTXT758I2quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:57 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand beelden van die expres verliezende badmintonners?
Ja hoe gaan ze bewijzen dat ze met opzet hebben verlorenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle 8 gediskwalificeerd, zal weer een beroep komen en dan mogen ze alsnog meedoen...
Blindenbadminton is alleen op de paralimpicsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja overduidelijk, ze houden zelfs hun ogen niet helemaal open
Korfbal toch ook?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blindenbadminton is alleen op de paralimpics
Ik zie alleen foto'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)NTCMP=ILCNETTXT758I2
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja overduidelijk, ze houden zelfs hun ogen niet helemaal open
Nummerdor en Schuil... dat klinkt net alsof het 2 karakters zijn uit Harry Potterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond die Nummerdor en Schuil erg goed tegen die moffen.
Mooi hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nummerdor en Schuil... dat klinkt net alsof het 2 karakters zijn uit Harry Potter
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, ik vind alles in jouw sig logisch... behalve dat SIMBA
Ja, dan moet ze er nog een.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Bosch nu bezig voor Brons zie ik? Moet hierna nog een partij als ze dit wint.
Komt die beschreven scene in Lion King voor? Ik moet echt eens beter gaan opletten bij die tekenfilmsquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar, ik vind alles in jouw sig logisch... behalve dat SIMBA
Je boy Sana ook als fan naar de open dag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Vermeer is gewoon als fan naar de open dag van Ajax gekomen
Wat een fucking gaylordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je boy Sana ook als fan naar de open dag.
[ afbeelding ]
Films spoilen is altijd zo kankerbaasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Hij zegt nee en jij begint meteen te spoilen..
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Hij zegt nee en jij begint meteen te spoilen..
Wtf is datquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wanneer wordt ie gepresenteerd dan, straks om 16:00 toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Zegt die dat ook altijd ja?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Toen jordiii zei 'Je boy' moest ik meteen aan Jay-Z denken
Als ze al het papierwerk in orde hebben wel ja, dat is even afwachten. Medische keuring is al klaar als het goed is. Wie weet komt ie wel al gewoon het podium op bij de spelers presentatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer wordt ie gepresenteerd dan, straks om 16:00 toch?
De medische keuring was dan ook toen de poorten van de open dag opengingen. Ben benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ze al het papierwerk in orde hebben wel ja, dat is even afwachten. Medische keuring is al klaar als het goed is. Wie weet komt ie wel al gewoon het podium op bij de spelers presentatie.
Hij was het snelst van alle wachtenden op zijn stoeltje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De medische keuring was dan ook toen de poorten van de open dag opengingen. Ben benieuwd
Ziek zwak en misselijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ben jij niet op de open dag stinho?
ziekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ben jij niet op de open dag stinho?
Maar ze hebben Jupiler daarquote:
topquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nieuwe sponsor he, mooi zuipen man niks mis mee.
Oké, jij je zinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Met twee woorden spreken Stijn
Geniaal toen hij onterecht honderden doodsbedreigingen kreeg toen.quote:
quote:
quote:
Hebben we toch helemaal geen medaille kandidaten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken hoe we bij het wielrennen gaan falen.
Lars Boom en Lieuwe Westra, ik denk niet dat ze veel kans hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben we toch helemaal geen medaille kandidaten?
0,0.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lars Boom en Lieuwe Westra, ik denk niet dat ze veel kans hebben.
Niet zo negatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo negatiefMisschien als ze weer spijkers gaan strooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen Mike Tyson meedeed ging het er anders aan toequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/9/
Godsamme, dit is best wel gay
Dit is synchroon schoonspringen ofzo manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen Mike Tyson meedeed ging het er anders aan toe![]()
Ik kreeg boksen toen ik op je link klikte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is synchroon schoonspringen ofzo man
Dat record staat nog altijd dacht ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen Mike Tyson meedeed ging het er anders aan toe![]()
Ahh, het moet kanaal 1 zijn wat ik bedoeldequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg boksen toen ik op je link klikte.
Ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kreeg boksen toen ik op je link klikte.
duik dan goed jostiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja stoer van de hoge duikplank ik kreeg er altijd rugpijn van.
Met me kop naar voren dat deed niemand man.quote:
Niet de hoge van het plaatselijke zwembadje. Die is voor watjes. Dat 10 meter ding natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja stoer van de hoge duikplank ik kreeg er altijd rugpijn van.
Niet lang meer psv heeft hem gescout.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Loopt die Ajacied442 nog steeds de hele dag te posten? Opvolger van Tong80 is bekend.
bericht is helaas verwijderd en ik heb een ban op die sitequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet lang meer psv heeft hem gescout.
Ja en helaas het betrouwbare gerucht over de nieuwste aanwinst van Feyenoord ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bericht is helaas verwijderd en ik heb een ban op die site
huftersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en helaas het betrouwbare gerucht over de nieuwste aanwinst van Feyenoord ook
Die van Don ook zie ik wat kinderachtig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
bericht is helaas verwijderd en ik heb een ban op die site
Die buiten gewoon 15jarige sletjes uitquote:
Wat?quote:
Ik ben iersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Positief blijven, we hebben brons!!!!!!!!!!!1111111111![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |