Kan jij nou niet 1 keer normaal doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo achterlijk als wij denken
Ik vind OS leuk en voor vandaag was het daar ook nog leuk ook. Turn en zwem topic waren echt wel leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
laat dat klootjesvolk lekker huilen, 95% kijkt alleen sport als de OS op TV komen
Heeft wel potentie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:09 schreef Geo4kant het volgende:
Schermendat had al 100 jaar dood moeten zijn, gare sport.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
laat dat klootjesvolk lekker huilen, 95% kijkt alleen sport als de OS op TV komen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
95% van de mensen die onze sporters zitten te verdedigen hier, kijkt alleen sport als de OS op TV komen.
Valt reuze mee hoor, niet zo miepen joh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar voor al die verzuurde mensen als leatherface en flippertje.
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij nou niet 1 keer normaal doen?
Ik miep niet, dat doen die droeftoeters.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, niet zo miepen joh.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even een gedeelte van zijn post gebruikt, #vindikleuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even een gedeelte van zijn post gebruikt, #vindikleuk
ik zal deze post in dat topic zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me wel storen aan al die mensen die daar vinden dat zij als enige weten hoe het zit, en dat zij omdat ze vaker [insert hier sport] kijken, zij ineens alleen recht van spreken hebben.
Ben het niet vaak met je eens maar nu welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me wel storen aan al die mensen die daar vinden dat zij als enige weten hoe het zit, en dat zij omdat ze vaker [insert hier sport] kijken, zij ineens alleen recht van spreken hebben.
Was met die judoer, die Dex (waarom je je kind uberhaupt zo zou noemen weet ik niet, dan verdien je al een stomp in je kut) ook al. Dan mag je niet zeggen dat hij niet goed genoeg was omdat hij verloren had en zichbaar moe was elke wedstrijd. Dan wordt er van alles bij gehaald, je kijkt het WK niet, je weet niet precies hoe het zit, komt door de loting, maar feit blijft gewoon: Je verliest---> je bent niet goed genoeg. Maar dat mag je niet zeggen, want dan krijg je 10 mensen over je heen dat die arme jongen er ook niks aan kan doen omdat dit en dat en zus en zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel
En als je dan een mening geeft moet je je bek houden want je bent toch maar een voetbalfan
Nouja jij niet dan maar ik krijg dat vaak te horen
Dit dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was met die judoer, die Dex (waarom je je kind uberhaupt zo zou noemen weet ik niet, dan verdien je al een stomp in je kut) ook al. Dan mag je niet zeggen dat hij niet goed genoeg was omdat hij verloren had en zichbaar moe was elke wedstrijd. Dan wordt er van alles bij gehaald, je kijkt het WK niet, je weet niet precies hoe het zit, komt door de loting, maar feit blijft gewoon: Je verliest---> je bent niet goed genoeg. Maar dat mag je niet zeggen, want dan krijg je 10 mensen over je heen dat die arme jongen er ook niks aan kan doen omdat dit en dat en zus en zo.
Janken dan, als je niet wint, om wat voor reden ook, ben je niet goed genoeg.
Smoesjes
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen zit ook maar excuses te zoeken voor prestaties.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
![]()
Mocht je een samenvatting willen wat hier wordt gepost, ga dan even naar Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland
[..]
Ik had daar echt goede post.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
![]()
Mocht je een samenvatting willen wat hier wordt gepost, ga dan even naar Slechtste Olympische Spelen ooit voor Nederland
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel
En als je dan een mening geeft moet je je bek houden want je bent toch maar een voetbalfan
Nouja jij niet dan maar ik krijg dat vaak te horen
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpakquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'
Gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |