Ja daarom snap ik hele gedoe hier. Iedereen wilt dat Nederland zoveel medaille wint.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier heb je een goed puntAl met al hopen we allemaal het beste en valt het nu gewoon tegen. De één uit dat wat anders dan de ander
Da's niet echt een verrassing.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Mestras het volgende:
Update: de Nederlandse vrouwen kansloos voor podiumplek tijdrit
Voornaamste probleem is dat we enkel denken in Nederlandse kanshebbers op een medaille. We vergeten soms dat er ook nog andere sporters meedoen, die soms meer kans hebben op de medailleplekken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is het voornaamste probleem denk ik inderdaad.
Verwijlen heeft nummer 1 gestaan van de wereld niet zo heel lang geleden, zowel hij en Bosch hebben ook uitgesproken dat ze voor niets minder dan goud gingen. Wat nou niet de schuld van de sporters zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:15 schreef Olga het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van de sporters zelf maar van ons Nederlanders
Maar was niet meer dan een outsider.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:17 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ellen van Dijk had misschien iets gekund
Alsof dat zo onverwachts isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Mestras het volgende:
Ja dat zei ik ook al. Vooral niet erkennen dat we gefaald hebben, nee het is altijd de scheidsrechter, of het weer, of de ligging echt. fuck offquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen zit ook maar excuses te zoeken voor prestaties.
We falen? Faal je mee dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Vooral niet erkennen dat we gefaald hebben, nee het is altijd de scheidsrechter, of het weer, of de ligging echt. fuck off
Een sporter wordt geacht voor goud te gaan, ook als dat niet of nauwelijks realistisch is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwijlen heeft nummer 1 gestaan van de wereld niet zo heel lang geleden, zowel hij en Bosch hebben ook uitgesproken dat ze voor niets minder dan goud gingen. Wat nou niet de schuld van de sporters zelf?
Zeker in het geval van Bosch, Verwijlen en Willebroordse. Misschien ook de 4x100m.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Vooral niet erkennen dat we gefaald hebben, nee het is altijd de scheidsrechter, of het weer, of de ligging echt. fuck off
We als sportland. maar laat maar. we doen het primaquote:
Nee, blijkbaar nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Kijk jij wel alle sporten?Ik noem bv een zeilen met Van Rijsselberghe die ook de derde race vanmorgen heeft gewonnen
Morgen Ranomi goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In deze gevallen was dat niet onrealistisch. Zo'n roeien 8 of handboogschieten is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een sporter wordt geacht voor goud te gaan, ook als dat niet of nauwelijks realistisch is.
Wat dus volgens Mart Smeets zwaar tegenvalt, die nu zwaar overdrijft, maar vooraf mag ze blij zijn met top vijf. Top 10 plek is logisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Mestras het volgende:
als hier nou brons komt, mag ik je dan quoten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen Ranomi goud.
Morgen Henk goud.
Dorian van Rijsberghe wint eerste 3 races en is op weg naar goud.
Enzovoorts.
ja en wat zeiden we verleden week?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen Ranomi goud.
Morgen Henk goud.
Dorian van Rijsberghe wint eerste 3 races en is op weg naar goud.
Enzovoorts.
En je deed daar zelf vervolgens vrolijk aan mee door direct te wijzen naar de media in onderstaande post:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Als je al op die manier naar sport kijkt dan kan je beter stoppen. Sporters representeren heel Nederland. Waarom denk je dat mensen Nederlandse shirtjes kopen. Iedereen doet mee.quote:
Dat is geen vergelijking hoor?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En je deed daar zelf vervolgens vrolijk aan mee door direct te wijzen naar de media in onderstaande post:
[..]
Wie zegt dat we het prima doen? Dat heb je me gewoon nooit horen zeggen, maar omdat iemand tegen je ingaat, vindt die meteen dat we niet falen en we uitstekend presteren. Wat ben jij zwart/wit zegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We als sportland. maar laat maar. we doen het prima
4x100 had ook gewonnen als Veldhuis en Heemskerk hun normale tijd hadden gehaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja en wat zeiden we verleden week?
Golden girls goud
Edith bos goud
medaille voor Willebroordse
Maar toch hè Ol, waar zíjn wequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:15 schreef Olga het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van de sporters zelf maar van ons Nederlanders
Zo zijn ze overal en vaak nog een tikkeltje erger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef kilon het volgende:
WE winnen
ZE verliezen.
Zo zijn Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |