Ik kijk altijd wel uit naar oefenwedstrijden eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Die zomerstop duurt mij ook al veels te lang. Ik keek gewoon uit naar de oefenwedstrijden.
Echt royal sadness
En velen met je oneensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, onlogisch is het ook met mij eens merkte ik al
Gelukkig posten die niet in vblquote:
Gisteren was het best kut eigenlijk om te kijken. Weet niet waarom maar eerste helft was gewoon kut.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb echt met verbazing zitten kijken. Spanje dat tegen Micronesie voetbalt, zo'n niveauverschil.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig posten die niet in vbl
Dan was klagen verbodenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig posten die niet in vbl
Ik heb serieus wel genoten jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
Gelukkig was het EK wel écht tof. Hoop mooie wedstrijden gezien.
De goal van Welbeckquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel genoten ja
Vroege uitschakeling van nederland
Pirlo die zijn goede seizoen geweldig afsloot
Balotelli
Het is ook niet eerlijk. De VS kunnen gewoon 2 teams opstellen die allebei beter zijn dan de andere landen. Maar ach het is wel heerlijk om naar te kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk wel mooi. Bij Spanje-Australie ofzo, van de week, was de commentator aan het vertellen dat de spanjolen best een goed team hadden, dat er eentje in de NBA zat. En bij de VS gewoon álle topspelers van de NBA. Eigenlijk is het ook gewoon niet eerlijk voor de rest
Alleen jammer dat die pakhazen gewonnen hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel genoten ja
Vroege uitschakeling van nederland
Pirlo die zijn goede seizoen geweldig afsloot
Balotelli
Klopt, had liever Italie gezien maarja je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die pakhazen gewonnen hebben.
ik hoop nog steeds op een verlies van USA in de finale, lekker arrogant ten onderquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk wel mooi. Bij Spanje-Australie ofzo, van de week, was de commentator aan het vertellen dat de spanjolen best een goed team hadden, dat er eentje in de NBA zat. En bij de VS gewoon álle topspelers van de NBA. Eigenlijk is het ook gewoon niet eerlijk voor de rest
Dat maakt mijn EK juist zo mooiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso heb ik steeds het gevoel dat het EK niet leuk was maar dat komt dat iedereen weer zit te janken dat het EK kut was omdat Nederland
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedragquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat maakt mijn EK juist zo mooi
USA gaat gewoon winnenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef Cara het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds op een verlies van USA in de finale, lekker arrogant ten onder
Ik hang de Duitse vlag dan uit hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedrag
Not gonna happen. Jij kan echt beter emigreren trouwens, Antarctica lijkt me wel wat of elke andere plek zonder internetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar het WK 2014. Een WK zonder Nederland, zonder dat infantiele nationalistengedrag
Niets mis met wat nationalisme, zou de Nederlanders goed doen, ipv het watje mentaliteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dan voor Italië of gewoon genieten van het sambavoetbal van Braziliëquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hang de Duitse vlag dan uit hier.
Misschien niet zo heel verstandig gezien de Duitse geschiedenis in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |