Ho Ho Ho, ik kraak voetbal niet af. Jou wel, maarja je bent af en toe ook gewoon een lulquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het erge is nog dat mods en FA's er leuk aan meedoen. 'Jullie moeten je bek houden want het voetbal faalt helemaal'
Gezellig.
DAT ZEI IK AL IN MAART/APRIL/MEIquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpak
Dan is het wel wij
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel juichen tijdens een EK of WK in hun wortelpak
Dan is het wel wij
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.
Discussie gaat nu echt nergens meer over. Ze gebruiken steeds zelfde argumenten.quote:
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan staat flippertje met zijn oranje handpop vooraan om 'onze jongens' te steunen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant: Ik erger me ook dood aan users die er blijkbaar aanstoot aan nemen dat een sporter die meedoet aan de Spelen op zijn site zet dat hij goud gaat winnen. Mag je geen ambitie meer hebben?
Moet je dan de spelen ingaan met: misschien win ik wel een paar wedstrijdjes? Nee, voor het hoogst haalbare gaan, en kom daar maar lekker voor uit! Zo hoort het
Ja. Een FA die zegt dat een user niks mag zeggen op een forum omdat hij nog nooit wat gepresteerd heeft in zijn leven. Let wel, we hebben het hier over iemand die vrijwillig admin is op een forum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Cara het volgende:
[..]
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Discussie gaat nu echt nergens meer over. Ze gebruiken steeds zelfde argumenten.
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:23 schreef Cara het volgende:
[..]
ugh die gast is echt wat er mis is met die mods en fa's. nemen zichzelf veel te serieus.
En dan niet huilen als er kritiek is als je het niet haalt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant: Ik erger me ook dood aan users die er blijkbaar aanstoot aan nemen dat een sporter die meedoet aan de Spelen op zijn site zet dat hij goud gaat winnen. Mag je geen ambitie meer hebben?
Moet je dan de spelen ingaan met: misschien win ik wel een paar wedstrijdjes? Nee, voor het hoogst haalbare gaan, en kom daar maar lekker voor uit! Zo hoort het
Dan kijk je niet. T/m volgende week zondag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe lang duren die OS nog. Ben er wel klaar mee.
Nee, zoals caland hier boven omschreef kraakte hij een user af voor het hebben van geen leven omdat hij kritiek had op Nederlandse sporters.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?Neger, alsjeblieft
Zit met hetzelfde instelling te kijken. Ik kan ook genieten wanneer een andere land goed doet. Het is dan niet zo dat het dan minder leuk wordt om te kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus omdat je het niet met hem eens bent, meent hij zich veel te serieus, en is er meteen wat mis met hem als FA?Neger, alsjeblieft
Dat is het mooie. Ik heb het idee dat er teveel users zijn wiens Spelen nu verpest is omdat Nederland het zo slecht doet. Geniet gewoon van de sport, of het nou een Nederlander is of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik geniet gewoon van de OS en hoop dat NL nog een paar plakken pakt!
Doe ik ook niet. Maar het gaat overal constant over de OS. 's ochtends al in die kuttrein met die vrolijke NS we winnen alles reclame er op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. T/m volgende week zondag.
Ik welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.
Daarom zap ik ook geregeld naar de BBC en voor het Dreamteam naar Sport1quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Ik heb het idee dat er teveel users zijn wiens Spelen nu verpest is omdat Nederland het zo slecht doet. Geniet gewoon van de sport, of het nou een Nederlander is of niet.
Daarbij kom ik bij nog een punt waar ik me kapot aan erger: de NOSSport is niet alleen belangrijk als er een Nederlander meedoet.
Volgens mij kan je zo'n papiertje ophalen op de stations. Zitten wel flink wat voorwaarden aan vast.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
iemand ervaring met geld terugeisen van de ns? mis gvd twee aabsluitingen omdat mensen tegen een spoorviaduct rijden, de debielen.
Tuurlijk. Doe ik paar keer per maand. Beste ff aanmelden op de website, dan krijg je geld het snelste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
iemand ervaring met geld terugeisen van de ns? mis gvd twee aabsluitingen omdat mensen tegen een spoorviaduct rijden, de debielen.
Jawel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja joh. De man die stopte en een half uur later daar weer op terugkwam. Zo'n geval neem je toch niet meer serieus.
Tsja heel veel mensen zie het wel graag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar het gaat overal constant over de OS. 's ochtends al in die kuttrein met die vrolijke NS we winnen alles reclame er op.
Blijkbaar niet, roeien 8 deed lang mee om brons maar men vond het gebrabbel van Dione en een judopotje tegen Kazachstan en Brazilie ofzo belangrijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:26 schreef timmmmm het volgende:
Daarbij kom ik bij nog een punt waar ik me kapot aan erger: de NOSSport is niet alleen belangrijk als er een Nederlander meedoet.
Heb ik gisternacht ook naar zitten kijken. Zo leuk om te zien hoeveel plezier ze erin hebben elke tegenstander met speels gemak als amateurs weg te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom zap ik ook geregeld naar de BBC en voor het Dreamteam naar Sport1
Vind ik wel meevallen. Hoeveel mensen keken naar Vos, 2 miljoen ofzo? Gemiddelde eredisivie samenvatting kijken meer mensen naar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Tsja heel veel mensen zie het wel graag.
Lekker trollen en geiten. 48uursbannetjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat het voetbal maar beginnen
Ben er wel weer klaar mee met dit gelul allemaal
Lekker weer ouderwets schelden op alles en iedereen
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Tyfusjoodquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef stevenmac26 het volgende:
RICARDOquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.
De voorlopige selectie
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting CP), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Joris Mathijsen (Málaga CF), Adam Maher (AZ), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting CF), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
van Rhijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bondscoach Louis van Gaal heeft 32 spelers opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het oefenduel met België. De ontmoeting vindt woensdag 15 augustus plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel. De definitieve selectie wordt op 10 augustus bekend gemaakt.
De voorlopige selectie
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting CP), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahҫe), Jeremain Lens (PSV), Joris Mathijsen (Málaga CF), Adam Maher (AZ), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting CF), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht ook naar zitten kijken. Zo leuk om te zien hoeveel plezier ze erin hebben elke tegenstander met speels gemak als amateurs weg te zetten.
2 miljoen zijn alsnog veel mensenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hoeveel mensen keken naar Vos, 2 miljoen ofzo? Gemiddelde eredisivie samenvatting kijken meer mensen naar.
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelenquote:
Vergeet de Vrij nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De voorlopige selectie
Gelukkig ben je niet de enigequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelen
Echt hé. Die zomerstop duurt mij ook al veels te lang. Ik keek gewoon uit naar de oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb dit liever dan dat gekeuvel over de OS en die tyfussporten man, alsof het mij serieus wat kan schelen
Nee, onlogisch is het ook met mij eens merkte ik alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de enige
ik heb echt met verbazing zitten kijken. Spanje dat tegen Micronesie voetbalt, zo'n niveauverschil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaDie alley-oops van Davis achter elkaar
En de dunk van Harden in de 1ste pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |