Bij winst moet ie tegen Thompson of Fiedler. Respectievelijk de nummer 14 en 26 van de wereldranglijst. Daarna niet echt zicht op.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef BlaZ het volgende:
Als hij wint moet hij dan niet tegen Pizzo de wereldkampioen van 2011?
Daarna waarschijnlijk tegen de nummer 4, een Kazak.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Littlecreep het volgende:
Een mooi nieuw topic voor een hopelijk mooie dag.
[..]
Bij winst moet ie tegen Thompson of Fiedler. Respectievelijk de nummer 14 en 26 van de wereldranglijst. Daarna niet echt zicht op.
Dankquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Nober het volgende:
L32 Verwijlen - Schwantes (Bra)
L16 Thompson (USA)/Fiedler (Ger)
QF Alimzhanov (Kaz)/Nguyen (Chn)/Sukhov (Rus)/Jung (Kor)
http://www.london2012.com(...)fem002400/index.html
Ze hebben wel steeds in beeld staan op tv, zouden ze niet ff overschakelen na de heat van Driebergen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
Maar even een stream opgezocht voor Bassie straks, want niet op de NOS-stream: http://www.sportlemon.tv/v-4/2/110/v-431082.html
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef TheArt het volgende:
Maar even een stream opgezocht voor Bassie straks, want niet op de NOS-stream: http://www.sportlemon.tv/v-4/2/110/v-431082.html
Zou kunnen, maar daar ga ik maar niet vanuit, dan kan je nooit verrast worden als ze het toevallig weer eens niet doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben wel steeds in beeld staan op tv, zouden ze niet ff overschakelen na de heat van Driebergen?
Wat doe je, nu heb ik 7 schermen nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar ga ik maar niet vanuit, dan kan je nooit verrast worden als ze het toevallig weer eens niet doen
Dan kijk je je echt compleet scheelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat doe je, nu heb ik 7 schermen nodig
Ik heb nu 3 schermen met elk twee streams naast elkaar plus NL1 aanstaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kijk je je echt compleet scheelIk heb het schermen gewoon als tabblad openstaan, dan volg ik de scores wel en kijk op het juiste moment
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 schermen met elk twee streams naast elkaar plus NL1 aanstaan
Owja, ben ook nog met mijn scriptie bezig![]()
Handboogschieten, handbal, roeien, schermen, judo en beachvolleybal. Schermen en Beachvolley is even pauze nu.quote:
Kan de NOS ook niets aan doen. Ze geven gewoon de streams van Eurovisionsports door en die hebben bij de 12 streams geen stream van het schermen vandaag. Ja voor de finalesessie pas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef megamandy het volgende:
Ok even een late binnenkomerMaar serieus? Geen stream bij de NOS?
Ben nu wel aan het kijken via de stream die hierboven staat
Wat raar. Maja nu heb ik wel ook een commentator erbijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan de NOS ook niets aan doen. Ze geven gewoon de streams van Eurovisionsports door en die hebben bij de 12 streams geen stream van het schermen vandaag. Ja voor de finalesessie pas.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:25 schreef megamandy het volgende:
Ooh bij de NOS gaan ze het ook uitzenden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben nu toch al bij BBC. Die hebben toch vast interessanter commentaar.
Verstapt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef alors het volgende:
wtf ik schakel net in, na de heat van Driebergen, Basje watser jonge?
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet ernstiger maken dan het is.. Nederlanders weer hoor
Ben jij ooit wel eens serieus door je enkel gegaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Oooo, 10 minuten. Dan is de ergste pijn wel weg zolang er niks gescheurd is
Nou..daar vergis je je heel sterk in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Oooo, 10 minuten. Dan is de ergste pijn wel weg zolang er niks gescheurd is
Ja hoor. Wie niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens serieus door je enkel gegaan?
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef alors het volgende:
Moet hij al zijn partijen vandaag spelen?
Geloof me, je kunt niet meer lopen na 10 minuten... En dat kan bij een verrekking ookquote:
Je kunt er veel van zeggen, maar niet dat het saai isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is dat het een Nederlander is maar dit is best saai
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een geestige sport! Leuker om naar te kijken dan roeien als je t mij vraagtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is dat het een Nederlander is maar dit is best saai
Nee je blijft wel beetje pijn hebben, maar niet zo dat je dag niet meer kan sporten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.
Heeft Bas blijkbaar geen last van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geloof me, je kunt niet meer lopen na 10 minuten... En dat kan bij een verrekking ook
Als je goed gaat kan je een week nauwelijks lopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens hard door men enkel gegaan met voetbal oid. Geen dagen last van gehad ofzo in ieder geval.
Wel veel snel heen en weer stappen/springen... lijkt me niet handig als je last van je enkel hebt. Maar lijkt gelukkig mee te vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Mestras het volgende:
Zoveel hoeft hij ook niet te lopen gelukkig voor hem
Dan valt het gelukkig meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heeft Bas blijkbaar geen last van.
11:35 belde....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef Zelva het volgende:
Strafje voor passiviteit voor die Braziliaan...
Oh wacht, verkeerde sport.
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Verwijlen lijkt me een behoorlijk vervelend mannetje btw.
Zal met de stress van het moment te maken hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad! Stuk belangrijker.quote:
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
In interviews sympathiek, in hun sport zijn atleten wel vaker vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockeyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Iedere topsporter moet een klein beetje een klootzak zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef marcodej het volgende:
Met zijn toewijding voor de sport heeft hij toch geen tijd voor vriendenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn vriend zijn denk ik, nee.
Ah, dan vind ik het prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.
Dit is ook gewoon deel van de sport.
Moest lachen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze wilden een kijkje achter de schermen.
Ja, zou de broer van Martin Verkerk kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Malahide het volgende:
Serieuze vraag: is hij altijd zo opgefokt?
Hij heeft zijn voetbalteam toch, als ik de reklame moet geloven?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Met zijn toewijding voor de sport heeft hij toch geen tijd voor vrienden
gehehehquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze wilden een kijkje achter de schermen.
Ik vond hem juist wat arrogant overkomen in interviews. Over die show op de baan ging het wmb ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me juist een vriendelijke jongen, in alle interviews die ik van hem heb gehoord en gelezen.
Dit is ook gewoon deel van de sport.
Vind ik ook. Is niet nodig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
Het is wel een beetje een vervelend mannetje dat juichen bij elk punt.
Dit is ook echt gewoon bizarre psychologische oorlogsvoering, maar Verwijlen is op die loper wel een echte 'teringlijer' ja volgens mij...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
ja als het een buitenlander was dan stond het hier vol kotssmileysquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
tof dat het een nederlander, is, maar jesus wat een arrogant manneke
Klopt, wordt ook regelmatig gezegd. Op de loper kan hij heel irritant zijn, maar dat vind ik alleen maar relaxtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is ook echt gewoon bizarre psychologische oorlogsvoering, maar Verwijlen is op die loper wel een echte 'teringlijer' ja volgens mij...![]()
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.quote:
Dat wel ja.quote:
doe dat in de finale ofzo... als je de finale nu niet haalt komt het vrij arrogant over...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
snelwandelen is nog tofferquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Het is dat het een Nederlander is, maar dit vind ik echt 1 van de minst aantrekkelijke sporten op de OS.
Ik wil net zeggen, was bij die Koreaan net zo. Hoort gewoon ook bij de sport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.
Lampen op de helmen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Mja, alleen is Goerges een lekker wijfquote:
de helm licht op...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Jammer dat die stokken niet glow in de dark zijn, nu zie je helemaal niet als er eentje scoort
Een lightsaber?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Mestras het volgende:
Och, ik stoor me er niet zo aan. Dit is natuurlijk ook een stukje psychologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voglens mij inderdaad wel ja. Vol van zichzelf. Schermen is denk ik ook zelfs nog een niveautje erger kwa korpsbal dan hockey
Hij is ook geen lelijke jongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja, alleen is Goerges een lekker wijf
Ja eerst vond ik het erg, maar blijkbaar is het gewoon normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Dat was respectloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef Montov het volgende:
Wel heel veel blaaskaakjes. Constant het uitbundige vieren. Ook die Duitse na de schermrel, wat dus normaal is.
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mannenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook geen lelijke jongen
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
God wat een calvinistische kutreacties hie.
laag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef vivelafete het volgende:
Holy shit, hij is die gast wel echt aan het dollen!
Hoe is het niveau van die tegenstander tov de wereldtop?
Hij lijkt me gewoon niet aardig, mag tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
Echt hèquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef BVO het volgende:
Prikken levert een punt op! Beetje zoaks neuken maar dan met een stalen piemolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
Ik snap er niks van! Iemand een noob uitleg?
Gewoon zoveel mogelijk treffers maken in 3x3 minuten. Bij 15 treffers is het over. Je mag alleen steken, over het hele lichaam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
of je man/vriendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef alors het volgende:
Lijkt me trouwens echt superkut als je pa ook je coach is
Boeiend. Vrouwen beoordelen elkaar ook allemaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over het uiterlijk van mannen
3 rondes van steeds 3 minuten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef June. het volgende:
Heeft een Nederlander eindelijk een winnersmentaliteit..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef DeeBee het volgende:
Mensen die nu haten op de psychologische en mentale strijd met dat vieren enzo...
Een excentrieke Nederlander, het moet toch niet gekker worden nee!![]()
Hij is niet echt knap tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is ook geen lelijke jongen
Beter kan ik het niet omschrijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prikken levert een punt op! Beetje zoaks neuken maar dan met een stalen piemol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |