Klopt, wordt ook regelmatig gezegd. Op de loper kan hij heel irritant zijn, maar dat vind ik alleen maar relaxtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is ook echt gewoon bizarre psychologische oorlogsvoering, maar Verwijlen is op die loper wel een echte 'teringlijer' ja volgens mij...![]()
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.quote:
Dat wel ja.quote:
doe dat in de finale ofzo... als je de finale nu niet haalt komt het vrij arrogant over...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef Remzz het volgende:
Het is wel een beetje een vervelend mannetje dat juichen bij elk punt.
snelwandelen is nog tofferquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Het is dat het een Nederlander is, maar dit vind ik echt 1 van de minst aantrekkelijke sporten op de OS.
Ik wil net zeggen, was bij die Koreaan net zo. Hoort gewoon ook bij de sport.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijnt er allemaal gewoon bij te horen, was van de week bij die Koreaanse ook. Maar de Hollander moet natuurlijk gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |